Lahden jäähallista Isku Areena

  • 362 915
  • 1 216

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Pekko ottaa tilanteen kunnolla haltuun alusta asti, eilen kun ennen joukkueiden jäälle tuloa hyppäsi suunnilleen suorilta jaloilta maalin päälle innostamaan ihmisiä, niin tuli itsellekin sellainen olo että noin juuri! Vedetään kunnolla kun vedetään, eikä pelleillä..

Kyllä. Onkos tämä nyt toinen vai kolmas kausi kun Pekolla on ollut akrobatia ja kehon hallinta ihan uudella tasolla? Ja hyvää showta muutenkin. Melkein joka pelissä tuntuu että jotain uutta on keksitty. Voltteja ja kuperkeikkoja vedellään milloin missäkin. Tai sitten liekitetään lapsia kaikenlaisilla pikku jutuilla ympäri katsomoa. Eilen ensimmäistä kertaa huomasin kun Pekko teki vatsalihaksia siellä jossain fanikatsomon kulmalla jaloista roikkuen joissain kaiteella. Pekolle iso peukku, jatka samaan malliin!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ketjun aihetta sivuten haluan vain sanoa: Herätys Lahti ja koko turkoosi yhteisö! Meidän oma ylpeys Pelicans pelaa tällä hetkellä loistavaa hokia ja ansaitsee suuremman määrän silmäpareja paikalle kuin 1640 lauantai-illan prime timessa. Ehdotan että kaikki kynnelle kykenevät hilaavat perseensä hallille ihastelemaan meidän kauden loistavasti aloittanutta joukkuetta! C'mon Lahti!
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ketjun aihetta sivuten haluan vain sanoa: Herätys Lahti ja koko turkoosi yhteisö! Meidän oma ylpeys Pelicans pelaa tällä hetkellä loistavaa hokia ja ansaitsee suuremman määrän silmäpareja paikalle kuin 1640 lauantai-illan prime timessa. Ehdotan että kaikki kynnelle kykenevät hilaavat perseensä hallille ihastelemaan meidän kauden loistavasti aloittanutta joukkuetta! C'mon Lahti!
Hallille ollaan menossa ensi perjantaina.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ketjun aihetta sivuten haluan vain sanoa: Herätys Lahti ja koko turkoosi yhteisö! Meidän oma ylpeys Pelicans pelaa tällä hetkellä loistavaa hokia ja ansaitsee suuremman määrän silmäpareja paikalle kuin 1640 lauantai-illan prime timessa. Ehdotan että kaikki kynnelle kykenevät hilaavat perseensä hallille ihastelemaan meidän kauden loistavasti aloittanutta joukkuetta! C'mon Lahti!
Tartun haasteeseen ja samalla haastan porukan hankkimaan jotain hallilta mikä tukee seuraa, syötävää,juomaa mitä vaan... Nyt olisi ison porukan aika tulla hallille, joukkue on taas täynnä hyvää intoa sekä taitoa ihan maamme huipulta!
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tartun haasteeseen ja samalla haastan porukan hankkimaan jotain hallilta mikä tukee seuraa, syötävää,juomaa mitä vaan... Nyt olisi ison porukan aika tulla hallille, joukkue on taas täynnä hyvää intoa sekä taitoa ihan maamme huipulta!
Kyllä lihamuki kuuluu erottamattomana osana ottelutapahtumaan:) Eli kyllä se on helppo luvata, että tulee ainakin se syötyä.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pannaan nyt vaikka tähän ketjuun eilisen paikanpäällä koetun pelin perusteella, että Pekko Pelikaani on kyllä vuorenvarmasti liigan paras maskotti. Itse asiassa ei kait varmaan millään muulla paikkakunnalla maskotti edes ole tuolla tavalla esillä ja oikein kunnon roolissa ottelutapahtumassa. Spiikataan erikseen sisään screenillä yms. Pekko ottaa tilanteen kunnolla haltuun alusta asti, eilen kun ennen joukkueiden jäälle tuloa hyppäsi suunnilleen suorilta jaloilta maalin päälle innostamaan ihmisiä, niin tuli itsellekin sellainen olo että noin juuri! Vedetään kunnolla kun vedetään, eikä pelleillä..

Pekosta tulee mieleen Benny the Bull, liekö kaveri Pekon takana ottanutkin vaikutteita, meno on niin vauhdikas ja energinen.
 

Turkoosisalpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tartun haasteeseen ja samalla haastan porukan hankkimaan jotain hallilta mikä tukee seuraa, syötävää,juomaa mitä vaan... Nyt olisi ison porukan aika tulla hallille, joukkue on taas täynnä hyvää intoa sekä taitoa ihan maamme huipulta!
Tartun haasteeseen ja lisähaastan kaikki ottamaan peliin mukaan kaverin/tyttöystävän/vaimon/appiukon/yms tyypin, joka ei yleensä peleissä käy!
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tartun haasteeseen ja lisähaastan kaikki ottamaan peliin mukaan kaverin/tyttöystävän/vaimon/appiukon/yms tyypin, joka ei yleensä peleissä käy!

Paitsi, jos sulla on seisomakausikortti, niin sulla ei ole kavereita vaimoista puhumattakaan, kun et saa lippuja ostaa. Tosin anopillehan olisi ehkä hyväkin ostaa istumapaikka jostain mahdollisimman kaukaa...
 

Janez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Siis minkä ihmeen takia tuonne Lämärin päätyyn on laitettu PUNAISET penkit? Vois jo pikku hiljaa muutenkin vaihtaa nuo muoviset kipot tähän päivään.
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Siis minkä ihmeen takia tuonne Lämärin päätyyn on laitettu PUNAISET penkit? Vois jo pikku hiljaa muutenkin vaihtaa nuo muoviset kipot tähän päivään.

Nämä ilmeisesti illallispakettien ostajien katsomopaikat, erottuva väri laitettu ”paremmille paikoille”
 

McInen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Veikkaisin, että on saatu jostain halvalla tai ilmaiseksi käytettyinä. Noita tuoleja nimittäin pyöri hallin käytävillä harkkapelien aikaan hieman epämääräisissä kasoissa, eivät olleet missään suojamuoveissa tms.

Kun joku nainen toimistolta soitteli ja kertoi, että häätävät mut pois "omalta" paikaltani juuri noiden tuolien kohdalta, hän kertoi, että "siihen tulee jotkut vanhan koulun puupenkit". Kysyin, että "Siis mitä tulee???" ja sain vastuksen, että "Niin meille on kerrottu." Tuohon suunnitelmaan verrattuna nuo punaisetkin ovat ihan hyvät...
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Siis minkä ihmeen takia tuonne Lämärin päätyyn on laitettu PUNAISET penkit? Vois jo pikku hiljaa muutenkin vaihtaa nuo muoviset kipot tähän päivään.
Sama. Nuo ovat
Ihan törkeän ristiriitaisen väriset istuimet muuhun Isku Areenan värimaailmaan nähden.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Nuo ovat Partner-klubin paikkoja. Lämäri ei enää toimi rahvaan ravintolana, vaan se on pyhitetty Partner-klubin käyttöön.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Nuo ovat Partner-klubin paikkoja. Lämäri ei enää toimi rahvaan ravintolana, vaan se on pyhitetty Partner-klubin käyttöön.
Ei vaan Turkoosi-lounge (eli entinen VIP) paikkoja jotka ovat vanhaan malliin kaikkien ostettavana.

Ennen nämä VIP paikat olivat Lämärin päädyn ja pääkatsomon kulmauksessa muiden seassa, mutta nyt niillä on oma spotti.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ei vaan Turkoosi-lounge (eli entinen VIP) paikkoja jotka ovat vanhaan malliin kaikkien ostettavana.

Ennen nämä VIP paikat olivat Lämärin päädyn ja pääkatsomon kulmauksessa muiden seassa, mutta nyt niillä on oma spotti.

OK, kiitokset tarkennuksesta. IOnko siis Lämäriki vain näiden VIP-lipun ostaneiden käytössä vai "pääseekö" Lämärin myös Partner Klubilaiset?
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Mulla ei ole kausikorttia tälle kaudelle.
Pakko sanoa, että 29 euron istumapaikka on turhan kallis. Kotona saa istumapaikan 45 km lähempnä, lähellä omia lapsia ja vaimokin on vieressä.
Pidän siitä, että keskitytään itse asiaan eli hyvään kiekkoon, ja tulosten perusteella Pelicans on tehnyt juuri niin. Silti nyt kaiketi pitäisi markkinointiosaston mennä kävelylle pikkuveskulle ja nostaa itse joutsenet jäästä.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Mulla ei ole kausikorttia tälle kaudelle.
Pakko sanoa, että 29 euron istumapaikka on turhan kallis. Kotona saa istumapaikan 45 km lähempnä, lähellä omia lapsia ja vaimokin on vieressä.
Pidän siitä, että keskitytään itse asiaan eli hyvään kiekkoon, ja tulosten perusteella Pelicans on tehnyt juuri niin. Silti nyt kaiketi pitäisi markkinointiosaston mennä kävelylle pikkuveskulle ja nostaa itse joutsenet jäästä.
Ei lätkää paikanpäällä katsomista korvaa mikään. Se löysä&vetelä tänään suorastaan kuului ja tuntui katsomossa!
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Eipä korvaa. Mutta elämässä on muutakin. Esim perhe.
Itse en taida päästä enää tällä kaudella yhteenkään kiekkomatsiin. Maantieteellisiä esteitä. Onneksi ehdin nähdä pari Liigamatsia livenä.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Itse en taida päästä enää tällä kaudella yhteenkään kiekkomatsiin. Maantieteellisiä esteitä. Onneksi ehdin nähdä pari Liigamatsia livenä.
Mäkin olen käynyt. Mutta vähiin nuo jää.
Mulla keskeisin syy on, että seisomakatsomo ei ole sama kuin ennen. Siellä oli kunnon tunnelma.
En mä halua istua, tai ihan sama seistä istua. Olennaista on, että ihmiset ympärillä välittää pelistä. istumakatsomoissa on liikaa niitä jotka on jostain muusta syystä pelissa (syy: mies, isä, pomo, asiakas...).
Nykyään en onneksi joudu istumaan näissä turhanaikaiaissa porukoissa ikinä.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mäkin olen käynyt. Mutta vähiin nuo jää.
Mulla keskeisin syy on, että seisomakatsomo ei ole sama kuin ennen. Siellä oli kunnon tunnelma.
En mä halua istua, tai ihan sama seistä istua. Olennaista on, että ihmiset ympärillä välittää pelistä. istumakatsomoissa on liikaa niitä jotka on jostain muusta syystä pelissa (syy: mies, isä, pomo, asiakas...).
Nykyään en onneksi joudu istumaan näissä turhanaikaiaissa porukoissa ikinä.

Minä istun aikalailla aina ja eläydyn kyllä aivan yhtä paljon kuin kaikki muutkin ja välitän pelistä ihan yhtä paljon kuin ne,ketkä ovat kannattajakatsomossa seisomassa.

Siitä puheenollen, tänään on syksyn yks odotetuimmista päivistä käsillä.
Lähen töistä etuajoissa, ajetaan 2 kaverin kanssa Helsingistä Lahiforniaan ja suoraan Isku Areenan sykkeeseen ja katsomo A4.
Tätä päivää on odotettu kuin kuuta nousevaa sillä aikanaan kun asuin vielä Lahessa, niin tuli käytyä jokaisessa kotipelissä paikan päällä ja sitä jos mitä on ollut ihan suunnaton ikävä, sillä hallilla ei arjen murheet paina ja pääsee kannustamaan itselle niin rakasta joukkuetta.
Fanikaupasta on pakko hakea Pelicans snapback, sillä vanha "snäbäri" menetti muotonsa.
Tämä lippis kiersi mukanani kaikkialle minne menin, jopa Nizzaan ja Monacoon, joten tänään on aika toivottaa uusi lippis tervetulleeksi kaljuuntuvaan päähäni.

Kaikki palstaveljet, ketkä olette tänään hallilla, niin törmätään ku tavataan, Bobbylle lupasin ilmasen bissen joskus 2 vuotta sitten, joten jos spottaat hallilta kaverin, kenellä Koiviston gameworn kotipaita, niin tulehan heittämään läpät!
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Minä istun aikalailla aina ja eläydyn kyllä aivan yhtä paljon kuin kaikki muutkin ja välitän pelistä ihan yhtä paljon kuin ne,ketkä ovat kannattajakatsomossa seisomassa.
Totta kai istumakatsomossa on etenkin tätä nykyä pääasiassa niitä, jotka välittävät pelistä ihan yhtä paljon kuin seisomakatsomossa. En viitannut kirjoituksellani kehenkään yksittäiseen ihmiseen.
Seisomakatsomossa on kuitenkin se etu, että siellä ei ole käytännössä ketään, jota peli ei kiinnostaaisi.
Varmaan mielipiteessäni painaa se, että aikoinaan olin otteluissa firman miehenä, ja vieraina oli usein niitä, joita kiinnosti kalja ja kiusaus enemmän kuin pelit. Tietysti hyvä, että sellaisiakin tulee otteluihin. Joillekin voi syntyä vähitellen todellinen kiinnostus itse tapahtuman.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitäs tuossa etlarin jutussa kirjoitettiin? Isku Areena alkaa olla tiensä päässä?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös