Aika paljon saa Kurvinen tiputtaa tasoaan, jotta edes teoriassa kilpailisivat samasta pelipaikasta Vallinin kanssa. Tosin käytännössä se menee luultavasti juurikin niin, että koska Arska on joskus ollut kelpo pelimies, hänelle on kiintiöpaikka kokoonpanossa. Kun on katsokaas se korkea palkkakin... Siinä sitä sitten otetaan nitro, jos toinenkin ja toivotaan, että kyllä se siitä vielä nostaa tasoaan. Omissa kolisee, mutta toivo elää. Samaan aikaan Kurvinen katselee pelejä katsomosta tai korvaa jonkun muun pakin kokoonpanossa (kuten esim. hyvin pelanneen Kousan, jonka tilastot ovat alkaneet näyttääkin hieman huonommilta, kiitos Vallinin koomailujen. On varma merkki siitä, että pääkään ei kestä keväällä), mutta Arska porskuttaa. Ainahan voi tietysti käyttää Pena-kortin ja vuokrata tai myydä Kurvisen muualle (HPK voisi olla aika hyvä vaihtoehto, Kiva-Harri kun Kurvin tuttukin) juuri ennen siirtorajaa. Onhan meillä Vallin, mestarismies.
Mä korostan, että mulla ei ole mitään Ari Vallinia vastaan. Olen odottanut ja toivonut, että taso nousee. Pari kertaa on jo näyttänytkin oikein hyvältä. Mutta kun se ei riitä. Kauheasti viitteitä paremmasta ei ole ollut. Ja se huolestuttaa. Jos Arskalla on jotain vammoja, jotka selittävät huonot peliesitykset, okei, saa vähän anteeksi. Tällöin herää kysymys, mitä helvettiä me hankitaan näitä vammapotilaita kriittisille paikoille? Saa olla aika saatanan halpa kaveri, että ymmärrän. Mitä hän ei taida kuitenkaan olla.
Tässä on vielä aikaa Vallinillakin näyttää kyntensä ja laittaa mullekin luu kurkkuun. Mikään ei ilahduttaisi mua enemmän kuin se, että marinani on turhaakin turhempaa. Tai no, monikin asia, mutta olisin hyvinhyvinhyvinhyvin iloinen, jos Arska onnistuisi. Kuitenkin todennäköisyys siihen, että Vallin täällä ensi kaudella jatkaa, on aika pieni, joten en nyt niin kauhean kauan jaksaisi odotella, josko se peli siitä alkaisi sujua.