Desperaado kirjoitti:Ja kyllä minä olisin SM-liigan parhaan puolustajan pitänyt koska vaan.
SM-liigan parhaan vai Liigapörssin parhaan?
SM-liigan paras pakki lähtee Chicagoon.
Desperaado kirjoitti:Ja kyllä minä olisin SM-liigan parhaan puolustajan pitänyt koska vaan.
Eipä yllätä nuo palakinnot tuosta miehestä. Viime kaudella teki niin ihmeellisiä tekoja maalivahdinvarusteilla punaisien tolppien välissä, että mikä vaan voi olla kattona. Joskus olin jo Jaskaa kuoppaamassa, mutta näkemykseni perusteella nostan miehen jopa oululaisten ykkösmieheksi!Tepa kirjoitti:Jaakko Suomalainen valittiin Nordic Trophyn parhaaksi maalivahdiksi.
Routainen Sydän kirjoitti:Miten tämä ei yllätä minua.
Entä muita, jotka epäilevät Suomalaisen taitoja, heh?!
Black Adder kirjoitti:Liian monta kääntämätöntä korttia Kärppien maalivahtipakassa on ja niistäkin se varmin, Chiodo, on tällä hetkellä telakalla. Mutta ei paniikkia. Äijä tulee sieltä takaisin, mutta mitäs sitten, jos otteet ovat Karhu Korhosen tasoa itse Liigassa ja back upitkin on tsekattu? Kaupoille?
"Rahaahan on!", nimimerkillä 'Maksan Oulun Energialle sähköstä'.
Jeff kirjoitti:Kyllähän Jaska oli tänään hyvä, siitä ei pääse mihinkään. Pari todellista haamutorjuntaa ja muutenkin torjunnoissa oli ihan hyvä. Muu pelaaminen oli sitten aika epävarmaa. Pari kertaa meinas käydä kämmi. Mutta torjunnat olivat hyviä ja varmasti sai hyvin itseluottamusta tuosta. Erittäin positiivinen alku Jaskalla.
JohannA kirjoitti:Pehmeämmän hevin ystävänä Jaskan musiikki oli liian raskasta mun makuuni. Tykkään että sanoista saa jotain selvääkin, mutta tuosta "örinästä" en saanut selvää ollenkaan.
Tietysti makunsa kullakin.