Laamanen ja Suomalainen Kärppiin

  • 19 230
  • 92

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jotenkin minusta tuntuu, että jotkut hätäilivät jälleen tuomitessaan Laamasen siirron. Junno saattaa olla asioista paremmin perillä ja ehkä hän jopa hallitsee hommansa paremmin kuin me nettikirjoittelijat, vaikka kovasti oudolta tällainen ajatus äkkiseltään kuulostaakin. :)
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jaakko Suomalainen palkittiin Kärppien parhaana 4-2 -voittoon päättyneessä Nordic Trophy-pelissä Tapparaa vastaan Kotkassa.

Positiivisen varmat otteet siis jatkuvat kohti koko kauden kestävää urahuippua.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaakko Suomalainen valittiin Nordic Trophyn parhaaksi maalivahdiksi.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tepa kirjoitti:
Jaakko Suomalainen valittiin Nordic Trophyn parhaaksi maalivahdiksi.
Eipä yllätä nuo palakinnot tuosta miehestä. Viime kaudella teki niin ihmeellisiä tekoja maalivahdinvarusteilla punaisien tolppien välissä, että mikä vaan voi olla kattona. Joskus olin jo Jaskaa kuoppaamassa, mutta näkemykseni perusteella nostan miehen jopa oululaisten ykkösmieheksi!
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Routainen Sydän kirjoitti:
Miten tämä ei yllätä minua.

Entä muita, jotka epäilevät Suomalaisen taitoja, heh?!

Olen ymmärtänyt aiempien tekstiesi perusteella, ettet epäile Suomalaisen taitoja. Mistä mielen muutos?

Mielenkiintoiselta näyttää Kärppien maalivahtitilanne, kuten moni on jo sanonut. Ykkösmoken paikasta Kärpissä käydään kovempaa vääntöä kuin pitkiin aikoihin, toivottavasti kilpailutilanne pysyy positiivisena ts. paine pelipaikasta ei näy helppoina virheinä. En tarkistanut sopimusten kestoja, mutta (ainakin) keväällä peliesityksiin vaikuttaa näyttämisenhalu uuden sopimuksen myötä. Onko Chiodolla ja Suomalaisella yhtä pitkä sopimus?
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Johan kirjoitti:
Olen ymmärtänyt aiempien tekstiesi perusteella, ettet epäile Suomalaisen taitoja. Mistä mielen muutos?
En ole muuttamut mieltäni. En ole koskaan epäillyt Suomalaisen taitoja - toisin kuin muut tekevät.
Johan kirjoitti:
Onko Chiodolla ja Suomalaisella yhtä pitkä sopimus?
Chiodolla yksivuotinen ja Suomalasella suora kaksivuotinen tai 1+1 -sopimus.
 

Mokela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En edelleenkään usko Suomalaiseen. Harkkamatsit on harkkamatseja.
Chiodo nappaa ykkösen paikan heti kuntouduttuaan, mikäli Tarkki ei sitä tee jo ennen sitä ( jos nyt saisi niitä näyttöpaikkoja edes).

Mutta katsellaan. Toivottavasti yllättää. Epäilen.
 

Sparta

Jäsen
Itsekään en luota Suomalaiseen pätkääkään. Tämä turnauksen parhaaksi maalivahdiksi valitseminen ei ole mikään meriitti. Koko turnauksessa ei yksikään maalivahti erottunut mitenkään erityisesti edukseen, joten valinta olisi ihan hyvin voinut kohdistua johonkin toiseen. Näkisin, että Tarkissa on enemmän potentiaalia nousta Chiodon haastajaksi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jaa-a, jalleen kerran, mitakohan jarkea sinne peleihin on sitten lahtea jos kuitenkin edelleen lupaavalle kaverille ei alunperinkaan anneta yhtaan aikaa eika luottoa? Kun siella on kuitenkin edelleenkin ne kolme kaveria tappelemasta peliajasta niin on todella lapsellista nurista kuinka ei luota johonkin heista laisinkaan, eikohan tassa vaiheessa kannattaisi viela olla yltiopositiivisen luottavaisen mielin antamassa kunnon mahdollisuus Suomalaisellekin. Joukkueen hankintaporras on tehnyt perkeleen jarkevan taktiikan kun on hommannut kolme potentiaalista veskaria ja kaikki saavat mahdollisuuden...jos taalla hankittaisiin isolla rahalla vain yksi "varma" ykkonen sen sijaan etta annetaan kolmen kaverin kypsya vaikka pari kuukauttakin liigavauhtiin, pikkuhiljaa, me olisimme yksi fookin' narrilauma. Kuka sanoo etta Riksmankaan onnistuu varmasti? Viime kaudella oli siella kokemattomat kakkoset ja miten kavi?

Ei niita Backstromeja puussa kasva mutta liigavauhdissa kypsyy kylla makeita luotto-omppuja.

EDIT: Mina pahoitela hoono soomi, balttipoika ei loyta nappisfunktio piste a:n ja o:n paalle, osta halba auto mjina mjyyda sulle.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
No jaa... Aika näyttää, mutta onhan tuo niin usein nähty, että kakkonen ei ole ykkönen tässä yhteydessä. Aika harvassa ovat SM-Liigassa Pekka Rinteen tai Jan Lundellin tapaiset tarinat, joissa nobody kakkoset ovat nousseet suuriin rooleihin.

Liian monta kääntämätöntä korttia Kärppien maalivahtipakassa on ja niistäkin se varmin, Chiodo, on tällä hetkellä telakalla. Mutta ei paniikkia. Äijä tulee sieltä takaisin, mutta mitäs sitten, jos otteet ovat Karhu Korhosen tasoa itse Liigassa ja back upitkin on tsekattu? Kaupoille?

"Rahaahan on!", nimimerkillä 'Maksan Oulun Energialle sähköstä'.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Black Adder kirjoitti:
Liian monta kääntämätöntä korttia Kärppien maalivahtipakassa on ja niistäkin se varmin, Chiodo, on tällä hetkellä telakalla. Mutta ei paniikkia. Äijä tulee sieltä takaisin, mutta mitäs sitten, jos otteet ovat Karhu Korhosen tasoa itse Liigassa ja back upitkin on tsekattu? Kaupoille?

"Rahaahan on!", nimimerkillä 'Maksan Oulun Energialle sähköstä'.

Khyylla, mutta kuten varmaan hokasitte pointtini oli se etta annetaan kavereille hiukan enemman kuin pari harkkapelia aikaa todistaa kykynsa ja koitetaan valttaa paniikki...IIIIK! Tanaankin naytti hyvalta Vilnasat katsottuna muttei tainnut maailman pahinta tulitusta olla.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Kyllähän Jaska oli tänään hyvä, siitä ei pääse mihinkään. Pari todellista haamutorjuntaa ja muutenkin torjunnoissa oli ihan hyvä. Muu pelaaminen oli sitten aika epävarmaa. Pari kertaa meinas käydä kämmi. Mutta torjunnat olivat hyviä ja varmasti sai hyvin itseluottamusta tuosta. Erittäin positiivinen alku Jaskalla.
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Jeff kirjoitti:
Kyllähän Jaska oli tänään hyvä, siitä ei pääse mihinkään. Pari todellista haamutorjuntaa ja muutenkin torjunnoissa oli ihan hyvä. Muu pelaaminen oli sitten aika epävarmaa. Pari kertaa meinas käydä kämmi. Mutta torjunnat olivat hyviä ja varmasti sai hyvin itseluottamusta tuosta. Erittäin positiivinen alku Jaskalla.

Viestistäsi huomaa, että olet ollut pelissä. Olen samaa mieltä Jeffin kanssa. Näin puolueettomasta näkökulmasta ja paikan päällä olleena voin sanoa, että suomalainen oli todella hyvä tänään. Jos jatkaa samaa rataa, onko enää niin varmaa, että Chiodo jatkaa maalissa? Todella rauhallista, varmaa, ja eleetöntä toimintaa. Pari hyvää isoa torjuntaa tarttui myös. Myös 3-tähteä Suomalaiselle ja se meni todellakin oikealle henkilölle. Se on sitten eri asia, pystyykö jaakko pitämään tasonsa, mutta todella vahva esitys, ja uskon, että tuossa kilpailuasetelmassa olemisessa mikä onkaan parempaa, kun saada liiga-alkuun HPK:n tasoista joukkuetta vastaan hyvä peli alle. Varmasti itseluottamus on luokkaa kovempi kuin ennen peliä.

Myös Laamanen oli todella hyvä tänään, kun olen kuitenkin noita harjoituspelejäkin käynyt seuraamassa niin Laamasesta huomasi, että entiselle joukkueelle oli todella kova halu näyttää. Todella varmaa ja hyvää peliä. Voidaan aika varmuudella sanoa, että on runkosarjan lopussa puolustajien pistepörssissä taistelemassa kärkisijoista.


- IkuinenPata -
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Näin off seasonilla olisin kysellyt mielipiteitä Suomalaisen Jaskan bändistä Hatetrendistä, kun viikonloppuna tapaamani Kärppä-kannattaja ei osannut valaista asiassa. Ilmeisesti bändi esiintyi mestaruusjuhlissannekin? Tuolla muuten menossa demoskaba jossa voi boostata bändiä jos sattuu tykkäämään. Noiden perusteella ei ehkä kuitenkaan musiikkia mun makuuni. Ilmeisen tosissaan kuitenkin Jaska tuon musiikin kanssa?
 

JohannA

Jäsen
Suosikkijoukkue
K Ä R P Ä T
Pehmeämmän hevin ystävänä Jaskan musiikki oli liian raskasta mun makuuni. Tykkään että sanoista saa jotain selvääkin, mutta tuosta "örinästä" en saanut selvää ollenkaan.

Tietysti makunsa kullakin.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
JohannA kirjoitti:
Pehmeämmän hevin ystävänä Jaskan musiikki oli liian raskasta mun makuuni. Tykkään että sanoista saa jotain selvääkin, mutta tuosta "örinästä" en saanut selvää ollenkaan.

Tietysti makunsa kullakin.

Aikalailla samoilla linjoilla. Tosin en ole kuullut vielä kunnon biisiä kyseiseltä bändiltä, ja tässä tapauksessa se tarkoittaisi hyvin tuotettua biisiä ja muutenkin jotain muuta kuin 128kbs ämppäridemoa.

Örinähevissäkin voi olla hyviä elementtejä, kuten nyt vaikka Jaskan kitara.


Maalivahtina Jaska on luotettava kakkosmolari.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös