Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 938 298
  • 6 860
Suosikkijoukkue
HIFK
Kampaamossa kaikilla on joko poikkeuksellisen hyvä muisti tai sitten siellä kirjataan tarkkaan ylös paitsi kaikki, mitä asiakkaalle on tehty...
Parahin, rakkain TQoFE. Kenties se, että käyn kampaajan sijasta parturin pakeilla (en tarkoita puolustajia) aiheuttaa sen, että noin viisi vuotta käyttämäni hoviparturi ei muista hevonvittuakaan. Kyllä se mut muistaa, jopa niitä asioita, joita on edelliskerralla juteltu. Mutta vaikka 4-5 viikon välein käyn - ja tosiaankin monta vuotta tullut käytyä - sen pitää jostain syystä joka ikinen kerta kerrata, että miten leikataan.

Voihan se olla, että kyseinen kanttura vain vittuillakseen aina kyselee, että "ysimilliselläkö on vedetty?" (ja ei, pistoolista ei ole kyse, vaikka toki sillä pääni saataisiin parhaaseen kuosiin). Vittuilu olisi täysin ok, mutta kun tämä tantta on tosikko. Ja sitä en sulata.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parahin, rakkain TQoFE. Kenties se, että käyn kampaajan sijasta parturin pakeilla (en tarkoita puolustajia) aiheuttaa sen, että noin viisi vuotta käyttämäni hoviparturi ei muista hevonvittuakaan. Kyllä se mut muistaa, jopa niitä asioita, joita on edelliskerralla juteltu. Mutta vaikka 4-5 viikon välein käyn - ja tosiaankin monta vuotta tullut käytyä - sen pitää jostain syystä joka ikinen kerta kerrata, että miten leikataan.

Voihan se olla, että kyseinen kanttura vain vittuillakseen aina kyselee, että "ysimilliselläkö on vedetty?" (ja ei, pistoolista ei ole kyse, vaikka toki sillä pääni saataisiin parhaaseen kuosiin). Vittuilu olisi täysin ok, mutta kun tämä tantta on tosikko. Ja sitä en sulata.

Täysin sama kohtalo täälläkin. Toistakymmentä vuotta kuukauden parin välein käynyt samalla parturilla. Toki nyt tyylimuutoksia on muutamia, mutta koskaan, ei koskaan edes edellistä, useamman kerran leikattua kampausta ole saanut tilattua ilman, että juurta jaksaen täytyy kertoa mites se menikään.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kyllä parturin pitää olla mies, parturin ammatti on perinteinen miesten ammatti jo keskiajalta alkaen. Naiset eivät osaa miesten hiuksia leikata kuin lähinnä siiliksi tai vähän tasata latvoja.

Turussa paras mies tähän asiaan on Hämeenkadulla toimivan Parturiliike Lasse Tuomisen omistaja eli Lasse itse. Lasse leikkaa hiukset ja ajaa tarvittaessa parran, tarjoaa erittäin laadukasta asiakaspalvelua ja heittää jopa kohtalaisen hauskaa läppää. Lisäksi Lassen kanssa voi halutessaan puhua jopa urheilusta ynnä muusta oleellisesta sen sijaan, että tarjolla olisi turhaa lätinää jostain naistenlehtien julkkisjuoruista. Mies ei myöskään ole mikään "hiustaiteilija" vaan rehellisesti parturi. Olen Tuomisen liikkeessä käynyt jo 90-luvulla, ja suosittelen Lassea lämpimästi.

Tosin nyt en ole parturissa käynyt viimeiseen seitsemään vuoteen, mutta se ei ole Lasse Tuomisen vika tai kenenkään muun parturin. Jos kasvattaa vähän pidempää hiusmallia, niin silloin saksilla ja hiustenleikkuukoneella varustettu ammattiparturi on vaaraksi.

Jos joskus tulevina vuosina parturiin menen, niin varaan ajan Tuomiselle. Jos hän eläköityy jossain vaiheessa, niin sitten täytyykin miettiä tarkasti, kenen huomaan hiuksensa leikkaamisen uskoo. Toivottavasti miespuolisia old school -partureita vielä on silloinkin olemassa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä parturin pitää olla mies, parturin ammatti on perinteinen miesten ammatti jo keskiajalta alkaen. Naiset eivät osaa miesten hiuksia leikata kuin lähinnä siiliksi tai vähän tasata latvoja.

Aivan hirveä yleistys, menee suoraan "näkemättä paskaa"-osaston lokerointikoodin mukaan.

Itse käyn kahdessa eri paikassa siistimässä kuontaloa, ja kummassakin mestassa hiukseni leikkaa aina nainen. Nämä ovat iältään toisiensa vastakohtia, toinen on noin kaksvitonen ilmeisesti muutama vuosi sitten valmistunut typykkä, toisen ollessa kuusikymppisissään oleva rouvasihminen, ja jälki on poikkeuksetta aivan loistavaa kumpaisenkin luona käydessä. Tämä nuorempi naikkonen on leikannut hiuskeni nyt parin vuoden ajan, ja viimeksimainitulla olen käynyt kymmenisen vuotta, ja varaan aina hetken mielijohteesta ajan juuri jommallekummalle. Olen käynyt yhden miesparturin saksittavana muutaman kerran joskus 2000-luvun alussa, mutta tämä muutti paikkakunnalta jossain vaiheessa.

Taidollisesti en missään nimessä jakaisi partureita sukupuolen mukaan kahtia, vaan jaottelisin lähinnä tehdyn työn mukaan. Mä olen aivan varma että jos arvon Musta Nuoli kävisi jommallakummalla meikäläisen partureista, niin olisi tyytyväistä miestä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei saa unohtaa lama-Suomen helmiä: kuinka moni tunnustaa käyneensä aikoinaan topless-parturin käsittelyssä? Itse olin vielä sen verran nuori, että näin vain telkkarista.

Mahtaako muuten koko Suomessa olla enää yhtään topless-tarjoilijaakaan? Vai kuuluuko se näiden tissibaarien konseptiin? Tuon muutaman vuoden buumin aikanahan tuoppia kannettiin ryntäät heiluen monissa lähikapakoissakin.
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Kyllä parturin pitää olla mies, parturin ammatti on perinteinen miesten ammatti jo keskiajalta alkaen. Naiset eivät osaa miesten hiuksia leikata kuin lähinnä siiliksi tai vähän tasata latvoja.

Kannatetaan ! Minä olen jo vuosikaudet käyttänyt Helsingin Aikatalossa toimivan Palestiinalaistaustaisen parturin palveluita. Jälki on aina ollut hyvää, ja miehestä on tullut vuosien varrella ihan hyvä kaveri. Joskus hänen vaimonsa ja napatanssijan näköinen tyttärensäkin ovat tosin leikanneet. Eikä tarvitse ikinä selittää millaisen kampauksen haluaa. Faijani suositteli tätä parturia aikoinaan minulle, päätin kokeilla, ja siitä onkin tullut pitkäkestoinen asiakassuhde.
 

#76

Jäsen
Onkohan Suomessa yhtään paikkaa, missä saisi kunnon ammattimaisen parranajon? Ruvennut houkuttelemaan, että kokeilisi tätä palvelua kerrankin ja ei ole Lontooseen muuten juuri asiaa.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onkohan Suomessa yhtään paikkaa, missä saisi kunnon ammattimaisen parranajon? Ruvennut houkuttelemaan, että kokeilisi tätä palvelua kerrankin ja ei ole Lontooseen muuten juuri asiaa.

Salon Erikissä Erikinkadulla Helsingissä on ainakin hinnastossa parranajo veitsellä. En ole kokeillut, kun en uskalla, mutta hiukseni olen tuolla leikkauttanut 22 vuotta ilman yhtään käyntiä välissä muualla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkohan Suomessa yhtään paikkaa, missä saisi kunnon ammattimaisen parranajon?

Onhan noita varmaan jokaisessa kaupungissa, tai ainakin isoimmissa. Täällä Turussakin on useampia noita paikkoja. Googleta "amerikkalainen parranajo" ja hämmästy.
 

#76

Jäsen
Onhan noita varmaan jokaisessa kaupungissa, tai ainakin isoimmissa. Täällä Turussakin on useampia noita paikkoja. Googleta "amerikkalainen parranajo" ja hämmästy.
Tarjontaa voi ollakin, mutta onko osaamista? Voisin kuvitella, että Suomessa paikat, missä tätä tehdään säännöllisesti ovat harvemmassa. Voin toki olla väärässä ja en olisi tolla termillä osannut edes hakea.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnen olevani Graham Chapman tässä Monty Pythonin Likainen haarukka-sketsissä (Youtube).

Olin tuossa työasioiden tiimoilta erään yrityksen tukeen yhteydessä ja sitten sieltä tuli joku tyytyväisyyskysely. No, laitoin muutamassa kohdassa rastin tyyliin "ei täysin tyytyväinen", kun ongelmanselvityksen vauhti ja konsultin saaminen ymmärtämään ongelma oli hitusen nihkeää (tai joku tylympi kaveri voisi sanoa "helvetin nihkeää".)

Soittivat sieltä sitten takaisin ja "parin minuutin lisäkysely puhelimitse" kesti toistakymmentä minuuttia. Toivottavasti eivät kuitenkaan ole teloittaneet sitä konsulttiparkaa, kun tuo tuki tuli Kiinasta...

And now the punchline:
Onneksi en kertonut sitä, että varsinaisesti en saanut juuri kysymääni ongelmaan ratkaisua, vaan se korjautui siinä sivussa, kun "huijasin" ne tutkimaan toista, samasta asiasta aiheutunutta pienempää ongelmaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onko nuo kaikki siis jo maksaneet vai perustuuko tuo laskelma Facebookin tykkäyksiin? Tuntien suomalaiset niin jos noista tykkäyksistä realisoituuu edes 1/20 niin se on äärimmäisen kova luku. Moni painaa nappia vain tunteen vallassa ja sitten kun tulee se maksu eteen niin koko homma onkin jo unohtunut.

Aliarvioit ihmisten tyhmyyden. Pelastaja-kortteja myytiin noin 850 kappaletta ja niillä rahoilla mesta saatiin auki. Eihän se tietysti riittänyt velkojen kuittaamiseen, joten nyt onkin sitten menossa Invesdor.comin kautta osakeanti, jossa on tarjolla 40000 osaketta kymmenellä eurolla kappale. Eli sinne vaan sitten rahaa pumppaamaan, varmaa rahaa tulossa kun onhan mesta jo todistetusti rahasampo ja kukapa ei tuossa haluaisi olla mukana.

FB-sivuilla yrittäjä jo suunnittelee uusia ravintoloita ketjuunsa, jonkinlaista osuuskauppatoimintaa ravintoloille, "ajatus omasta työnantajien ja työntekijöiden yhteisestä ravintola- ja palvelualojen ammattiliitosta" sekä Paksu-tuoteperheen tuominen kaupan hyllyille. Eli älkää pelätkö, kyllä varmaan saa jatkossakin olla ostamassa jos jonkunlaista Pelastaja-pakettia!
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Aliarvioit ihmisten tyhmyyden. Pelastaja-kortteja myytiin noin 850 kappaletta ja niillä rahoilla mesta saatiin auki. Eihän se tietysti riittänyt velkojen kuittaamiseen, joten nyt onkin sitten menossa Invesdor.comin kautta osakeanti, jossa on tarjolla 40000 osaketta kymmenellä eurolla kappale. Eli sinne vaan sitten rahaa pumppaamaan, varmaa rahaa tulossa kun onhan mesta jo todistetusti rahasampo ja kukapa ei tuossa haluaisi olla mukana.

Ois kyllä mielenkiintoinen tietää ravintolan suunnitelmat. Ei kai se nyt niin kuvittele, että kun velat kuitataan (asiakkaiden maksamana) niin hommat pyörii sen jälkeen itsestään? Ihan kiva varmasti paikan omistajan henk.koht taloudelle tuo pelastaja-systeemin onnistuminen, mutta hankala on uskoa kyseisen ravintolan pyörivän enää vuoden päästä.

FB-sivuilla yrittäjä jo suunnittelee uusia ravintoloita ketjuunsa, jonkinlaista osuuskauppatoimintaa ravintoloille, "ajatus omasta työnantajien ja työntekijöiden yhteisestä ravintola- ja palvelualojen ammattiliitosta" sekä Paksu-tuoteperheen tuominen kaupan hyllyille. Eli älkää pelätkö, kyllä varmaan saa jatkossakin olla ostamassa jos jonkunlaista Pelastaja-pakettia!

Tälle tuli vähän hymyiltyä. Äijällä kevyt vauhtisokeus päällä. Jos nyt yrittäisi saada tuon yhden paikan pyörimään omillaan, ja vasta sen jälkeen keskittyisi uusiin projekteihin. Ettei vaihdu se kuusinumeroinen velka seitsemännumeroiseksi.

Tai sitten sillä riittää tuota maksavaa jengiä, joka ostaa kaikki turinat facebookissa, ja sijoittaa rahojansa kuvitellen omistavansa palan jostain isosta ja mahtavasta. Toki toivon että omistaja pääsee jaloilleen, mutta aika varovaisesti suhtaudun näihin juttuhin.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei saa unohtaa lama-Suomen helmiä: kuinka moni tunnustaa käyneensä aikoinaan topless-parturin käsittelyssä? Itse olin vielä sen verran nuori, että näin vain telkkarista.
Enpä ole käynyt, mutta oma vakiokeritsijäni kertoi että on hänellekin joskus, käsittääkseni ei kovinkaan monta vuotta sitten tullut puhelinkysely perin vaikeanoloisesti asiansa esittäneeltä mieshenkilöltä. Oli lopulta pitkän kiertelyn jälkeen saanut kysyttyä että onnistuuko leikkaus yläosattomissa. Asiakassuhde jäi kuulema syntymättä.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Enpä ole käynyt, mutta oma vakiokeritsijäni kertoi että on hänellekin joskus, käsittääkseni ei kovinkaan monta vuotta sitten tullut puhelinkysely perin vaikeanoloisesti asiansa esittäneeltä mieshenkilöltä. Oli lopulta pitkän kiertelyn jälkeen saanut kysyttyä että onnistuuko leikkaus yläosattomissa. Asiakassuhde jäi kuulema syntymättä.

Emännän tanhuryhmän tyttölapsista yksi oli silloin -90-luvulla parisen vuotta topless-karaoke-emäntänä. Kominkertaiseksi kuulemma nousi palkka paidan riisumalla. Oikomisraudat hampaissa eivät haitanneet yhtään silloin.

Oli rempseä tyttölapsi muutenkin, saunassa nosti jalat kaiteelle ja naureskeli kolleille, jotka joutuivat vähän peittelemään noloa tilaansa. Karvat oli ajeltu nätisti 'sinne' osoittavaksi nuoleksi.

t. hanu
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Palautin paikalliseen Robbariin tyhjän panttikorin (arvo 2,2 euroa) kassalle ennen ostoksille menoa, koska palautusautomaatissaan ei ole mahdollista palauttaa koreja.

Homma on toiminut aiemmin niin (onnistuneesti), että ostoksia maksaessani minua on hyvitetty tuon antamani koripantin verran. Tällä kertaa autossa kuittia (muista syistä) tutkaillessani huomasin, että kassatyttönen ei suinkaan ollut hyvittänyt panttia vaan veloittanut sen toiseen kertaan.Yleensä en näiden senttien perässä juokse, mutta siinä määrin kummallinen tuplaveloitus oli että ihan mielenkiinnosta päätin käydä kysymässä perustelujaan.

Kassatyttönen kysyi minulta silmät ymmyrkäisinä mitä minä haluan hänen sillä tyhjällä korilla tekevän. Siis ihan oikeasti kysyi. Koitin selittää, että kori on pantillinen ja niitä myyvien liikkeiden kuuluu ottaa niitä vastaan sekä siitä kuuluu hyvittää eikä velkoa toiseen kertaan.

Tuplaveloituksensa palautti, mutta hyvitystä pantista ei halunnut antaa. Oli siis ihan ehdoton. Mutta siinä mielessä hyvää asiakaspalvelua, että hymyilyttää vieläkin vaikka pari euroa tappiolle jäinkin.
 
Viimeksi muokattu:

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Palautin paikalliseen Robbariin tyhjän panttikorin (arvo 2,2 euroa) kassalle ennen ostoksille menoa, koska palautusautomaatissaan ei ole mahdollista palauttaa koreja.

Homma on toiminut aiemmin niin (onnistuneesti), että ostoksia maksaessani minua on hyvitetty tuon antamani koripantin verran. Tällä kertaa autossa kuittia (muista syistä) tutkaillessani huomasin, että kassatyttönen ei suinkaan ollut hyvittänyt panttia vaan veloittanut sen toiseen kertaan.Yleensä en näiden senttien perässä juokse, mutta siinä määrin kummallinen tuplaveloitus oli että ihan mielenkiinnosta päätin käydä kysymässä perustelujaan.

Kassatyttönen kysyi minulta silmät ymmyrkäisinä mitä minä haluan hänen sillä tyhjällä korilla tekevän. Siis ihan oikeasti kysyi. Koitin selittää, että kori on pantillinen ja niitä myyvien liikkeiden kuuluu ottaa niitä vastaan sekä siitä kuuluu hyvittää eikä velkoa toiseen kertaan.

Tuplaveloituksensa palautti, mutta hyvitystä pantista ei halunnut antaa. Oli siis ihan ehdoton. Mutta siinä mielessä hyvää asiakaspalvelua, että hymyilyttää vieläkin vaikka pari euroa tappiolle jäinkin.

No voihan rähmä, nyt on pakko sanoa, että kyllä suomalainen tyytyy aivan surkeaan asiakaspalveluun, kuten sinäkin tässä tapauksessa sorruit tekemään.
Itse kyllä en olisi ainakaan tappiota suostunut ottamaan kontolleni edes tuota 2,20 euroa vaan olisin kyllä poistunut paikalta vasta joko rahat taikka korin takaisin saatuani. Näitä "puksuja" on valitettavasti nykyään vähän joka myymälä pullollaan, heille yhteinen piirre on se, että eivät tiedä tuon taivaallista asioista joiden tulisi olla itsestäänselviä heille työssään. toisekseen he eivät ymmärrä edes oikeaa informaatiota asiakkaalta saatuaan korjata virhettään saatikka että pahoittelisivat mokiaan.
 

#76

Jäsen
Näitä "puksuja" on valitettavasti nykyään vähän joka myymälä pullollaan, heille yhteinen piirre on se, että eivät tiedä tuon taivaallista asioista joiden tulisi olla itsestäänselviä heille työssään. toisekseen he eivät ymmärrä edes oikeaa informaatiota asiakkaalta saatuaan korjata virhettään saatikka että pahoittelisivat mokiaan.
Yhteinen syy lienee sama kuin aikanaan, kun itse olin rautakaupassa myyjänä eli työnantaja ei tarjonnut minkäänlaista tuotekoulutusta. Opastus kesti vartin, että tiesin miten asiakkaan haluamat tuotteet kirjataan noutopihan vihkoon. Voisin kuvitella, että sama toimintamalli muuallakin käytössä. Oleta siinä sitten asiakkaan myyjän maagisesti tietävän jostain jotain. Oppihan siinä toki töiden ohessa ainekin lukemaan pakkauksista jotain tietoa.
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Enpä ole käynyt, mutta oma vakiokeritsijäni kertoi että on hänellekin joskus, käsittääkseni ei kovinkaan monta vuotta sitten tullut puhelinkysely perin vaikeanoloisesti asiansa esittäneeltä mieshenkilöltä. Oli lopulta pitkän kiertelyn jälkeen saanut kysyttyä että onnistuuko leikkaus yläosattomissa. Asiakassuhde jäi kuulema syntymättä.

Jospa tuo on sama tyyppi johon yksi parturi-kampaajana työskennellyt exäni oli törmännyt. Mies oli alkanut vetelemään hanskaan siellä kaavun alla, ja se leikkaussessio loppui aika pikaisesti. Tomerana mimminä tämä exäni heitti hänet viipymättä ulos.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
No voihan rähmä, nyt on pakko sanoa, että kyllä suomalainen tyytyy aivan surkeaan asiakaspalveluun, kuten sinäkin tässä tapauksessa sorruit tekemään.

Itse asiassa olen kovinkin päättäväinen reklamoija tarpeen vaatiessa. Tällä kertaa vain kävi tätä kassatyttöstä ja ynnäystaitoitajaan sääliksi ja muutoinkin tilanne oli niin absurdi, että se edellytti paikalta poistumistani eikä vähiten taakseni kertyneen jonon takia.

Kuitit ovat tallessa. Tarkoituksena on jonakin päivänä käydä kysymässä uudemman kerran mistä on kysymys. Ihan sellaisessa hyväntahtoisessa hengessä.
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Intersportista olen ostanut kaikenlaista kengistä suksien kautta tämän päivän polkupyörään. Asiakaspalvelu on aina ollut erinomaista ainakin Tampereen Lielahdessa, Ylöjärven Elossa ja Levillä. Tänäänkin ei polkupyörän testiajon jälkeen edes viitsinyt lähteä vielä kiertämään muita liikkeitä hinnan perässä. Vaikka kympin tai kaksi enemmän tuotteesta maksaisikin, niin kaikki voittavat, kun sekä asiakkaalle että myyjälle jää hyvä mieli kaupasta...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässäkin ketjussa puitu Studioravintola Paksun tapaus on ilmeisesti tullut päätepisteeseensä.

Näin kertoo Nyt:
Studioravintola Paksu lopettaa, joukkorahoittajien rahat menivät — Nyt | HS

Ovet avattiin, kun tarvittavasta 300 000 eurosta oli saatu joukkorahoituksella kasaan vain 75 000.

Rahat oli luvattu palauttaa, mikäli uusi startti ei onnistu. Nyt:n mukaan näin ei ilmeisesti kuitenkaan käy, vaan joukkorahoittajat menettävät rahansa.

-clip-
Nyt ravintola on suljettu uudelleen ja se on menossa konkurssiin. Joukkorahoittajien rahoja ei ole palautettu.

Eikö joukkorahoitus olisi pitänyt saattaa päätökseen ennen uutta avausta ja palauttaa rahat, mikäli tavoite ei täyty?

”Ei niitä rahoja ole kyselty”, Helin sanoo.
-clip-
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
”Ei niitä rahoja ole kyselty”, Helin sanoo.

Tämä on ollut mahtava case seurata. Olisi voinut luulla, että jos on ostanut 99 euron hintaisen kantiskortin ja et saa sillä yhtään mitään, jengi olisi näreissään, mutta mitä vielä. Facebookissa jengi on "iloinen, että on saanut olla mukana, vaikka ei kerennytkään maistamaan Paksun hehkutettuja ribsejä" ym. Paljon on jengillä ylimääräistä rahaa... Melkein tulee mieleen, että voisi itsekin keksitä jonkun diipin tarinan sosiaaliseen mediaan tilinumeron kera. Viettäis vaikka sapattivuoden Väli-Amerikassa tai jotain.

EDIT: Nojoo, onhan siellä aika monta katkeraakin kirjoitusta nyt tullut. Alku oli fantsua 99,98 prosenttisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jos toi Helin olis yhtä kova tekeen duunia kuin puhumaan paskaa, olisi mesta vielä pystyssä. Koko tapaushan on hyvä esimerkki siitä miten ei pidä tehdä kun uutta ravintolaa avaa. Noitten fanien hurmioitunut suitsutus on kyllä hämmästyttävää, jossain on siis onnistuttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös