Vakuutusyhtiö Pohjola (nimi kuvitteellinen)
Niin, siis kyseinen vakuutusyhtiö oli saanut minut taannoin asiakkaakseen, mutta viime kesän/syksyn aikana he ryssivät niin monta rutiinihommaa ja muuttivat uusien vakuutusten ehdot niin idioottimaisiksi, että päätimme vaihtaa. 22.10.2005 siirsin mm. autovakuutukseni kilpailevaan yritykseen. TÄNÄÄN sitten tuli n. 1000EUR lasku ensi vuoden vakuutusmaksuista! Siis mitä helvettiä, eihän meikäläisellä ole ollut siellä vakuutuksia enää sitten Lokakuun!
No eikun soittamaan. Pimpelipom - jos asiasi koskee blaablaablaa, valitse 1, jne. Muutaman monivalintakierroksen jälkeen pääsin oikeaan paikkaan. Pimpelipom - kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja. Viitisen minuuttia menee, edelleen varattuja. Sitten pääsen läpi ja selitän tilanteen. Asiakaspalvelija siellä toteaa pokkana että "juu, täällä näkee että olette siirtäneet vakuutukset X:aan 22.10.2005."
- No miksi sitten sain laskun autovakuutuksesta kaudelle 2006-2007???
- Ööö.. tässä on varmaan tapahtunut joku virhe....
Noh, asia selvisi, ei siitä sen enempää. Mutta yrittäkääs muuten huviksenne kertoa vakuutusyhtiölle Pohjolalle (nimi muutettu) että tilinumeronne on vaihtunut! Sieltä maksetaan palautuksia, "mutta kun tätä tilinumeroa ei voi vaihtaa, sen voi tehdä vaan noin ATK-tuen ihmiset..." Ahaa. Voisitko pyytää että he sitten vaihtavat? -Juuuuu, enköhän minä voi.
Sitten menee jokunen päivä ja tulee postia Pohjolasta (nimi muutettu), "olkaa hyvä ja tarkistakaa antamanne tilinumero, emme voi maksa palautusta koska numero ei ole käytössä..." Yritetään sitten uudestaan antaa sinne sitä uutta tilinumeroa (jota viimeksi ei voinut päivittää), ehkä sen tällä kertaa saa syötettyä järjestelmään.
Niin, siis kyseinen vakuutusyhtiö oli saanut minut taannoin asiakkaakseen, mutta viime kesän/syksyn aikana he ryssivät niin monta rutiinihommaa ja muuttivat uusien vakuutusten ehdot niin idioottimaisiksi, että päätimme vaihtaa. 22.10.2005 siirsin mm. autovakuutukseni kilpailevaan yritykseen. TÄNÄÄN sitten tuli n. 1000EUR lasku ensi vuoden vakuutusmaksuista! Siis mitä helvettiä, eihän meikäläisellä ole ollut siellä vakuutuksia enää sitten Lokakuun!
No eikun soittamaan. Pimpelipom - jos asiasi koskee blaablaablaa, valitse 1, jne. Muutaman monivalintakierroksen jälkeen pääsin oikeaan paikkaan. Pimpelipom - kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja. Viitisen minuuttia menee, edelleen varattuja. Sitten pääsen läpi ja selitän tilanteen. Asiakaspalvelija siellä toteaa pokkana että "juu, täällä näkee että olette siirtäneet vakuutukset X:aan 22.10.2005."
- No miksi sitten sain laskun autovakuutuksesta kaudelle 2006-2007???
- Ööö.. tässä on varmaan tapahtunut joku virhe....
Noh, asia selvisi, ei siitä sen enempää. Mutta yrittäkääs muuten huviksenne kertoa vakuutusyhtiölle Pohjolalle (nimi muutettu) että tilinumeronne on vaihtunut! Sieltä maksetaan palautuksia, "mutta kun tätä tilinumeroa ei voi vaihtaa, sen voi tehdä vaan noin ATK-tuen ihmiset..." Ahaa. Voisitko pyytää että he sitten vaihtavat? -Juuuuu, enköhän minä voi.
Sitten menee jokunen päivä ja tulee postia Pohjolasta (nimi muutettu), "olkaa hyvä ja tarkistakaa antamanne tilinumero, emme voi maksa palautusta koska numero ei ole käytössä..." Yritetään sitten uudestaan antaa sinne sitä uutta tilinumeroa (jota viimeksi ei voinut päivittää), ehkä sen tällä kertaa saa syötettyä järjestelmään.