Kertokaahan ihmiset kokemuksistanne erilaisten palveluammattikuntien edustajien kanssa. Itse sain tänään kokea todella laadukasta palvelua VR.n junalippumyynnissä. Jos myyjien (2kpl) tarkoitus oli saada minut ja kolme kaveriani tuntemaan itsemme täysin turhiksi ihmisiksi, joita ei edes pitäisi olla olemassa, niin siinä he onnistuivat täydellisesti. Kohtelu oli niin palvelevaa, että jatkossa käytän autoani mielelläni katsastuksessa ja käyn juttelemassa mukavia katsastusaseman setien kanssa....
Tämänpäiväinen episodi meni näin:
Tuossa joskus yhdentoista aikaan meitä meni neljä teekkaripoikaa Tampereen rautatieasemalle varaamaan meno-paluu-lippuja Goom-risteilylle vievään junaan. Noh aseman lipunmyynnissä ei ollut kauheastikaan jonoa, ja menimme lyhimpään jonoon, jossa meitä ennen oli vain yksi herra. Pian tuli meidän vuoromme ja pääsimme kokemaan tämän ystävällisen, noin 40-vuotiaan naisihmisen tavan kohdella nuoria asiakkaita. Otimme nuo Goom-liput esiin siinä ja ennen kuin ehdimme edes aloittaa junalippujen tilaamisia, niin tämä palveluammatinharjoittaja huusi työkaverilleen: "Hei tuu sä tänne. Täällä on taas näitä..." Johon tämä samaisen ihmislajin edustaja vastasi: "Jaa ne on taas niitä Goomaajia..." Joo... siinä sitten hilpeä kanssakäyminen jatkui ja siinä lippujenoston yhteydessä meille kerrottiin, että "Mikä pakko teidän on just nyt pahimpaan ruuhka-aikaan tulla ostamaan noita lippujanne...." Kun tuli maksun aika, niin myyjä kysyi, että maksammeko käteisellä, vai kortilla, johon vastasimme, että kortilla. Noh myyjähän ilahtui tästä suuresti ja tiuskaisi riemuissaan, että "Niinpä tietysti!". Sitten vielä räyhäsi meille, kun antoi nuo pankkikorttimaksun kuitit että: "Tossa on nyt nuo kuitit! Kun kerran oli pakko maksaa pankkikortilla!!!". Eikä tämä myyjätär osannut sanoa edes näkemiin, vaikka itse hyvästelimme hänet lähtiessämme....Joopa... Sellainen kokemus. En tiedä, oliko naisilla huono päivä, vai missä on vika. Itselläni sattui olemaan vielä lievä kankkunen päällä, joten tuo kohtelu piristi päivää kummasti. Teki mieli jo soittaa Karpon Hannulle....Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Niin, ja loppuun sanon, että olen toki saanut etupäässä hyvää palvelua VR.llä asioidessani. Joten en halua yleistää tätä tapausta koko ammattikuntaa kohtaan.
Tämänpäiväinen episodi meni näin:
Tuossa joskus yhdentoista aikaan meitä meni neljä teekkaripoikaa Tampereen rautatieasemalle varaamaan meno-paluu-lippuja Goom-risteilylle vievään junaan. Noh aseman lipunmyynnissä ei ollut kauheastikaan jonoa, ja menimme lyhimpään jonoon, jossa meitä ennen oli vain yksi herra. Pian tuli meidän vuoromme ja pääsimme kokemaan tämän ystävällisen, noin 40-vuotiaan naisihmisen tavan kohdella nuoria asiakkaita. Otimme nuo Goom-liput esiin siinä ja ennen kuin ehdimme edes aloittaa junalippujen tilaamisia, niin tämä palveluammatinharjoittaja huusi työkaverilleen: "Hei tuu sä tänne. Täällä on taas näitä..." Johon tämä samaisen ihmislajin edustaja vastasi: "Jaa ne on taas niitä Goomaajia..." Joo... siinä sitten hilpeä kanssakäyminen jatkui ja siinä lippujenoston yhteydessä meille kerrottiin, että "Mikä pakko teidän on just nyt pahimpaan ruuhka-aikaan tulla ostamaan noita lippujanne...." Kun tuli maksun aika, niin myyjä kysyi, että maksammeko käteisellä, vai kortilla, johon vastasimme, että kortilla. Noh myyjähän ilahtui tästä suuresti ja tiuskaisi riemuissaan, että "Niinpä tietysti!". Sitten vielä räyhäsi meille, kun antoi nuo pankkikorttimaksun kuitit että: "Tossa on nyt nuo kuitit! Kun kerran oli pakko maksaa pankkikortilla!!!". Eikä tämä myyjätär osannut sanoa edes näkemiin, vaikka itse hyvästelimme hänet lähtiessämme....Joopa... Sellainen kokemus. En tiedä, oliko naisilla huono päivä, vai missä on vika. Itselläni sattui olemaan vielä lievä kankkunen päällä, joten tuo kohtelu piristi päivää kummasti. Teki mieli jo soittaa Karpon Hannulle....Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Niin, ja loppuun sanon, että olen toki saanut etupäässä hyvää palvelua VR.llä asioidessani. Joten en halua yleistää tätä tapausta koko ammattikuntaa kohtaan.