La 8.3.2008 Jukurit-Sport (1. puolivälierä)

• 31 321
  • 180
Tila
Viestiketju on suljettu.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Olitko paikalla?

Ei ne tosiaan olleet 10-vuotiaita. Ne oli jo 12-vuotiaita. Niitähän saa jo hakata minkä kerkiää.

Ps. Olin siinä aivan lähellä.

Ne ei todellakaan ollut 12v. Taitaa sulla olla isompia ongelmia jos sä näät 20v kaverit 12vuotiaiksi. Mun ei onneksi tarvitse puhua paskaa vääristelemällä asioita niin kuin teillä tuntuu olevan tapana. Savonlinnassa Sport fanit heittivät kivillä kehitysvammaista, loppuenlopuksi selvisi että savonlinnalaiset olivat heitelleet pastilleilla toisiaan. Ja kyllä, olin paikalla.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Olitko paikalla?

Ei ne tosiaan olleet 10-vuotiaita. Ne oli jo 12-vuotiaita. Niitähän saa jo hakata minkä kerkiää.

Ne ei todellakaan ollut 12v. Taitaa sulla olla isompia ongelmia jos sä näät 20v kaverit 12vuotiaiksi. Mun ei onneksi tarvitse puhua paskaa vääristelemällä asioita niin kuin teillä tuntuu olevan tapana. Savonlinnassa Sport fanit heittivät kivillä kehitysvammaista, loppuenlopuksi selvisi että savonlinnalaiset olivat heitelleet pastilleilla toisiaan. Ja kyllä, olin paikalla.

Riffsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punamustat, Keltamustat, mitä näitä nyt on.
Joopa. Hienoa!

Pakko huudella väliin, vaikka paikalla en ollutkaan.
Viimeksi Mikkelissä käydessä joku paikallinen sankari tuli siihen vierasfanikatsomon viereen vi77uilemaan oikein urakalla. Kyseessä ei ollut siis Sarvisclubilainen, ainakaan fanipaitaa ei näkynyt.

Aikansa sai "mies" rauhassa kuittailla ja provota kunnes muutamat Jokipofanit alkoivat hieman lämmetä. Lopulta piti käydä järjestyshenkilö kädestäpitäen taluttamassa siihen, että otapa tästä ja toimita pois. Kumminkin siinä 15m:n päässä päivysti ja katseli peliä tämä keltaliivimies.

Valitettavasti katsomokulttuuri on lapsenkengissä, niin myös järjestelyt. Ei se tuon kummempaa ole valitettavasti joensuussakaan ollut. Vrt. edellinen RA:n vierailu.

Jotenkin vain sattuu ja tapahtuu näitä kunnon hässäköitä vain silloin, kun eräs "fanilauma" pääsee matkalle.
Uskon edelleen siihen, että nämä häiriköijät eivät ole näitä todellisia vaasafaneja, vaan jotain häiriintyneitä reppanoita, jotka jostain kumman syystä pääsevät aina matkaan mukaan.

Tästä tähän.

Ja vielä pitää mainostaa, että on Jokipojilla kesälomat lähellä. Sitten jännätäänkin Jukureiden puolesta, jos niin käy.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Olitko paikalla?

Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
Entäs ottelusta? Paljon haukutaan puolesta toisin ottelun ulkopuolella tapahtuneista. Tosiaan en usko että tappelioita kiinnosta mitä mieltä muut ovat heidän käytöstään, eikä rauhallisetkaan kiinnosta kuunnella.

Streemaus meinasi mennä pieleen kotkan pesässä, mutta selvittiin ja nähtiin n- 50 minuuttia ottelusta. Hurlum-hei kiekkoa se mielestäni oli mutta silti et maaleilla juhlittu. Se että Sport meni playoffseihin päin vähillä loukkaantuneilla, sehän ei tarkoita että pelattaisiin Ensimmäistäkään playoff peliä täydellä kokoonpanolla..

:/ Maanantaina uusi koitos

sankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Nytkö tämä hokki bussin kivittäjä on pieksänyt alaikäsiä ? Kyllä on ala-arvoista. Ottaako se tosiaan niin koville jos häviää paremmilleen ?

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo

Aivan sama mitä suuta soitellaan niin kiinni ei saisi käydä. Ihan turhaan puolustelet touhujanne. Oli sitten minkä ikäisiä tahansa tai mitä sukupuolta tahansa niin ei ole mitään asiaa käydä käsiksi. Jos kerran v...lijat saa sun mielestä hakata niin tolla periaatteella Turussakin olisi aina käyty Vaasalaisten kimppuun. Yleensä jo ennen peliä kun ne laulaa, että Turku on suomen peräreikä.
JÄÄKIEKKOLIITON ON PUUTUTTAVA VAASAN FANIEN TOIMINTAAN JA LAITETTAVA SPORTTI PELAAMAAN ILMAN KATSOJIA. Näinhän ulkomaillakin toimitaan. Ihan oikeen olisi jos Sportti joutuisi pelaamaan loput pleijarit ilman katsojia. Vai onko muita tapoja saada tämä idiotismi loppumaan?

Suosikkijoukkue
Punavalkoiset Vaasan Ylpeydet
Nytkö tämä hokki bussin kivittäjä on pieksänyt alaikäsiä ? Kyllä on ala-arvoista. Ottaako se tosiaan niin koville jos häviää paremmilleen ?

Nyt joku juntti tulee avautumaan vaikka ei tiedä mistään mitään. En ollut minäkään paikalla, mutta tietääkseni Suikkasen ensikommentit kivitämmisestä eivät pitäneet paikkaansa? Ja en uskoisi kommentteja teinien pieksemisestä... Vai olitko sinä "sankari" paikalla ja omaat parempaa tietoa? Vai oletko yhtä luova kuin Seiska-lehti ja laitat kysymysmerkin lauseen perään oikeuttaaksesi kirjoittamasi?

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa

Säkin voit painua muualle huutelemaan asioista joista et tiedä mitään. Muutaman kaverin oulusta tunnen ja sä olet kyllä poikkeuksellinen kaveri kun niihin vertaa. Aika kaukaa haettua hyökätä yhden kirjoittajan kimppuun jolla ei tuohon hokki-episodiin ole mitään osaa. Ja tappio tottakai vituttaa kun tulee päivässä istuttua yhden matsin takia dösässä 800km.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Aivan sama mitä suuta soitellaan niin kiinni ei saisi käydä. Ihan turhaan puolustelet touhujanne. Oli sitten minkä ikäisiä tahansa tai mitä sukupuolta tahansa niin ei ole mitään asiaa käydä käsiksi. Jos kerran v...lijat saa sun mielestä hakata niin tolla periaatteella Turussakin olisi aina käyty Vaasalaisten kimppuun. Yleensä jo ennen peliä kun ne laulaa, että Turku on suomen peräreikä.
JÄÄKIEKKOLIITON ON PUUTUTTAVA VAASAN FANIEN TOIMINTAAN JA LAITETTAVA SPORTTI PELAAMAAN ILMAN KATSOJIA. Näinhän ulkomaillakin toimitaan. Ihan oikeen olisi jos Sportti joutuisi pelaamaan loput pleijarit ilman katsojia. Vai onko muita tapoja saada tämä idiotismi loppumaan?

JOS meille olisi ollut edes oma katsomonosa ja muutama asiansa osaava järjestyksenvalvoja oltaisiin tältäkin episodilta vältytty. Piste.

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
JOS meille olisi ollut edes oma katsomonosa ja muutama asiansa osaava järjestyksenvalvoja oltaisiin tältäkin episodilta vältytty. Piste.

Jos siellä ei olisi kusta päässä, niin tuolta episodilta olisi vältytty. Piste.

Mutta muuten olen sitä mieltä, että kannattaa taas odottaa ennen kuin lähtee enemmän kommentoimaan ja vaatimaan sanktioita. Voi olla, ettei tapahtumat ole taaskaan niin dramaattisia kuin aluksi kuulostaa. Ja on tuossa fågelin viestissä varmaan pointtinsa. Järjestysmiesten toiminta pitää saada sille tasolle, ettei tilanteet pääse riistäytymään käsistä.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Muutama asia itse pelistä. Sport oli yllättävän vaisu. Syötöt ja vastaanotot aivan perseestä. Omista ei päästy kertaakaan koko pelissä nopeasti pois, vaan Jukurit sai aina ryhmittyä keskialueelle ennen kuin Sport sai kiekon omista liikkeelle. Paineessa oman pään pelaaminen toimi ihan mallikkaasti eikä Jukurit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta maalipaikoille päässyt. Keskiviikkona nopeammin omista liikkeelle ja suoraviivaisemmin kohti vastustajan maalia niin tulosta tulee.

zorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Jok, Jokerit
Kun et

ala hakkaamaan ketään, niin kukaan ei tule hakatuksi. Tuommoiset hihhulit on itse vastuussa teoistaan. Ei pidä lähteä savoon, jos ei kestä vittuilua. Tältä kantilta katsottuna hyvä finaali olisi varmaan Tuto- Jukurit, kun niillä turkulaisilla on nyt se vittuilun suomen mestarikin. Pelistä täältä matkan takaa ja vaasan radion omintakeista selostelua kuunnelleena, että voivoi vaan kaksi maalia, vaan kaksi maalia taaskin.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa

Heh! Jos ja jos. Näemmä aina näissä episodeissa syy on aina vastapuolen. Omien toiminnassa ei näemmä muutamien nikkien mielestä ole mitään väärää.
Sama kaava toistuu ja toistuu. Itse olen ollut siinä uskossa, että rähinöihin tarvitaan aina se toinenkin osapuoli.

Itse olen sitä mieltä, että jos ei kestä kuittia vieraspaikkakunnalla, niin on syytä jäädä kotiin...

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Jos siellä ei olisi kusta päässä, niin tuolta episodilta olisi vältytty. Piste.

Mutta muuten olen sitä mieltä, että kannattaa taas odottaa ennen kuin lähtee enemmän kommentoimaan ja vaatimaan sanktioita. Voi olla, ettei tapahtumat ole taaskaan niin dramaattisia kuin aluksi kuulostaa. Ja on tuossa fågelin viestissä varmaan pointtinsa. Järjestysmiesten toiminta pitää saada sille tasolle, ettei tilanteet pääse riistäytymään käsistä.

Olet siis sitä mieltä että 0-1 makkaraa syövää "järjestysmiestä" on riittävä määrä 60 vierasfanille varsinkin kun kaikilla on tiedossa että ylilyöntejä voi tapahtua? Kaiken lisäksi, hallin edessä sai vaasalais fanit seisoa vielä 15min matsin päätyttyä vaikka jossain oli kokoajan enemmän tai vähemmän kähinää. Jos asiat oltaisiin hoidettu kunnolla olisi vaasalaiset saatettu tuossa tilanteessa järjesmiesten toimesta omaan bussiinsa.

Rocco

Jäsen
Järjestävä seura on vastuussa katsomoturvallisuudesta.

Haluaisin tietää onko asia hoidettu asiallisesti Mikkelissä vai onko järjestävä seura laiminlyönyt vastuunsa, koska kuulemma tappelu tapahtui Sportin fanikatsomossa.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Heh! Jos ja jos. Näemmä aina näissä episodeissa syy on aina vastapuolen. Omien toiminnassa ei näemmä muutamien nikkien mielestä ole mitään väärää.
Sama kaava toistuu ja toistuu. Itse olen ollut siinä uskossa, että rähinöihin tarvitaan aina se toinenkin osapuoli.

Itse olen sitä mieltä, että jos ei kestä kuittia vieraspaikkakunnalla, niin on syytä jäädä kotiin...

Ei ole ollut tarkoitus puolustella väkivaltaista käytöstä jos olet sen käsityksen saanut. Siitä sinäkin varmaan oot samaa mieltä että on kaikkien etu kun vierasfanit saa olla rauhassa omassa katsomonosassa? Se ei ole kenellekään hyvä että kotijoukkueen kannattajat kulkevat omaan katsomoonsa vierasfanien katsomon läpi.

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nämähän ovat todella valitettavia tapahtumia. Mielestäni ainakin yhtä tärkeää kuin syyllisten rankaiseminen on näiden tapahtumien ennaltaehkäiseminen. Porttikieltoja voi jakaa mutta sellaisen antaminen vaatii aina sen, että jotain vakavaa tapahtuu jollekin toiselle. Sitten seuraava henkilö tekee jotain typerää ja saa porttikiellon. Sitten taas joku lyö jotain ja saa porttikiellon. Ei se lopeta tätä.

Nämä voisi estää. Se nyt ei vaatisi kuin muutaman ammattitaitoisen järjestysmiehen. Jos ravintoloilla on varaa niihin niin on se nyt saatana jos ei Mestistason jääkiekkoseuroilla ole. Kuitenkin 1500 maksavaa asiakasta hallissa.

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Järjestävä seura on vastuussa katsomoturvallisuudesta.

Haluaisin tietää onko asia hoidettu asiallisesti Mikkelissä vai onko järjestävä seura laiminlyönyt vastuunsa, koska kuulemma tappelu tapahtui Sportin fanikatsomossa.

Katsojat ovat itse vastuussa aivojensa toiminnasta!
Heja spärt! Aika pellejä!

Onneksi kaikki eivät kuitenkaan ole niiden muutamien kaltaisia! Teille muille... Tervetuloa takaisin!

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olet siis sitä mieltä että 0-1 makkaraa syövää "järjestysmiestä" on riittävä määrä 60 vierasfanille varsinkin kun kaikilla on tiedossa että ylilyöntejä voi tapahtua?

En ole, ja se pitäisi kyllä käydä tuosta aiemmasta viestistäni ilmi.

Mutta ei omaa hölmöilyä voi pelkästään huonon järjestyksenvalvonnan piikkiin laittaa.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Olet siis sitä mieltä että 0-1 makkaraa syövää "järjestysmiestä" on riittävä määrä 60 vierasfanille varsinkin kun kaikilla on tiedossa että ylilyöntejä voi tapahtua? Kaiken lisäksi, hallin edessä sai vaasalais fanit seisoa vielä 15min matsin päätyttyä vaikka jossain oli kokoajan enemmän tai vähemmän kähinää. Jos asiat oltaisiin hoidettu kunnolla olisi vaasalaiset saatettu tuossa tilanteessa järjesmiesten toimesta omaan bussiinsa.

En ota mitenkään kantaa järjestysmiesten toimintaan, tai ammattitaitoon. Mutta siis muussa ei ole vikaa kuin järjestäjissä? Eli faniryhmät pitää aina ohjata omaan bussiinsa erikseen järjestyksenvalvojien toimesta.. Faneissa ei ole vikaa, vaikka tapellaan tai jäädään mähisemään pelin jälkeen, vika on järjestäjissä?!?

En kyllä muutenkaan ymmärrä miten jotkut ihmiset voivat ottaa asiat noin tosissaan että pitää (Mestis!)jääkiekon takia ruveta tappelemaan vastapuolen kannattajien kanssa..

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Katsojat ovat itse vastuussa aivojensa toiminnasta!
Heja spärt! Aika pellejä!

Onneksi kaikki eivät kuitenkaan ole niiden muutamien kaltaisia! Teille muille... Tervetuloa takaisin!

Mitä? Etkö ymmärtänyt kysymystä vai tahallako kirjoitat täyttä paskaa? Rocco:tappelu oli Sportin fanikatsomon, jota ei ollut, vieressä. Järjestyksen valvojia ei siitäkään katsomosta löytynyt.

zorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Jok, Jokerit
Ootteko

te Fågelit jo etukäteen sitä mieltä, että saatatte tapella ja haluatte kaitsijoita ympärillenne. Voittehan te mennä suoraan putkaan siellä rantaruotsissanne, niin ei tule hässäkkää. Anteeksi kärkevä ilmaus, mutta jos selventäisi asiaa.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
En ota mitenkään kantaa järjestysmiesten toimintaan, tai ammattitaitoon. Mutta siis muussa ei ole vikaa kuin järjestäjissä? Eli faniryhmät pitää aina ohjata omaan bussiinsa erikseen järjestyksenvalvojien toimesta.. Faneissa ei ole vikaa, vaikka tapellaan tai jäädään mähisemään pelin jälkeen, vika on järjestäjissä?!?

En kyllä muutenkaan ymmärrä miten jotkut ihmiset voivat ottaa asiat noin tosissaan että pitää (Mestis!)jääkiekon takia ruveta tappelemaan vastapuolen kannattajien kanssa..

Jos luet aiemmat viestini niin saat selville että myös vaasalaisissa oli vikaa. Niin oli myös mikkeliläisissä ja järjestyksen valvonnassa jota ei siis ollut. Mutta, luuleeko joku että toisille osapuolille vittuilu tulee ikinä loppumaan? Niin, en mäkään usko. Vain ja ainoastaan kunnollisella valvonnalla nämä tilanteet pystytään ehkäisemään.

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoiskaarre
Mitä? Etkö ymmärtänyt kysymystä vai tahallako kirjoitat täyttä paskaa? Rocco:tappelu oli Sportin fanikatsomon, jota ei ollut, vieressä. Järjestyksen valvojia ei siitäkään katsomosta löytynyt.

Oikettaako se, että teille ei ollut omia järjestyksenvalvojia, käymään ala-aste ikäisten lapsien kimppuun. Jumalauta kun Vaasalaisista ei löydy sen vertaa munaa , että tunnustaisi tehneensä väärin, ja lähettäisi vaikkapa kirjallisen anteeksipyynnön Jukureille.

Käsittämättömiä paskahousuja!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.