Mainos

La 8.3.2008 Jukurit-Sport (1. puolivälierä)

• 31 215
  • 180
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Aivan. Ei näy provosoinnit eikä provosoitumiset, mutta pointti olikin tämä :
Näköjään tuossa videossa ei näy itse tappelun nujakasta mitään. Tuossahan tilanne oli jo rauhoittunut. Ei näy esim. sitä kuinka kolme RA jäsentä lyö istumassa ollutta miestä ja ilmeisesti hänen poikaansa.
Tuo video ei kerro tapahtuneesta yhtään mitään.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Mestiksessä näyttää olevan potentiaalia Liiga-tasolle ainakin fanitoiminnan puolesta. Kyllähän useimpien liigajoukkueiden fanitoiminta on melkoista pullamössöilyä verrattuna vaasalaisten fanitukseen. Iso peukku!

Rocco

Jäsen
Monet ovat täällä valmiita antamaan porttikiellon Red Armylle. Kysyisin ihan mielenkiinnosta, että miten sen olisitte valmiita tekemään?

Jos vaikka minä haluaisin mennä katsomaan Sportin peliä vieraskentälle, tultaisiinko minutkin sulkemaan ulkopuolelle vain sen takia että olen Vaasasta? Miten tämä ylipäätään tarkistettaisiin? Miten porttikieltoa valvottaisiin? Minne vedetään raja sen suhteen ketkä ovat Red Armya ja ketkä eivät?

Kuten hetken varmasti mietitte niin rajanveto on kuin koittaisi vetää viivan veteen.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
No nythän täällä jo samanlaiset puolustaa toisiaan... Kyllä minä olen sitä mieltä että rähinöisijöiden porttikielto fanimatkoille saattaisi auttaa tässä. Ja jos faniryhmät ovat haluttomia jättämään rähinöitsijät kotiin niin silloin yksinkertaisesti koko ryhmän pääsy halliin evätään. On todella ikävää että sekä liigassa että mestiksessä on yksi porukka jonka fanit vähättelevät ongelmaa.

Tulevaisuudessakin on taattava perheille oikeus käydä peleissä ilman riskiä siitä että humalainen finninaama käy kimppuun, joten eiköhän pitäisi olla selvä valinta kumpi porukka pitää päästää sisään.

Ja fågel, en ole sinun hyökkäävästä vastaustyylistäsi pitänyt, mutta väkivaltaa ihannoivat viestisi tässä ketjussa ovat olleet lähinnä säälittäviä.

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Rocco kirjoitti:
Monet ovat täällä valmiita antamaan porttikiellon Red Armylle. Kysyisin ihan mielenkiinnosta, että miten sen olisitte valmiita tekemään?
Ei se ole kovinkaan vaikea juttu. Miten luulette pääsevänne vaikkapa Savonlinnassa halliin sisään jos ulkona odottaa saapuessanne 50-100 raavasta kaveria? Ainahan voitte tietysti yrittää.
Kannatan tuota TuTofanien ja muutaman muunkin mainitsemaa porttikieltoa vaasalaisille. Kyllä lapsiperheiden ja vasnhusten on saatava katsoa jääkiekko-ottelu turvallisesti ilman pelkoa että joku räkänokka tulee huitomaan siimoillaan. Vaasalaiset menivät tällä kertaa liian pitkälle, turha tuossa on enää järkkäreitä syyttää.

En ymmärrä näitä henkilöitä täällä jotka puolustelevat vaasalaisia yhtään. Ehkä mielipide olisi eri jos joku vaasalainen löisi omaa lastanne tai vaimoanne.

Tässä ketjussa ei ottelusta ole juurikaan puhuttu, joten pannaan peli tässä kohdassa poikki.

Katsomokäyttäytymisestä ja fanitoiminnasta keskustelemiseen löytyy muita ketjuja.

Tänään on näiden joukkueiden välillä uusi peli ja siinä ketjussa odotamme kirjoittajilta asiallisempaa käytöstä.

Moderaattorit

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.