Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
En mä nyt näe, että Kouvolassa kumpikaan olisi hyötynyt tuomareista. Ehkä SaiPa sen takia, kun ei ole joutunut ylivoimalle. Se alkukauden tiukka linja on kyllä ihan pelkkä muisto vain.
Ja olihan se kuitenkin, ristus!Jumaaalavita, Tiivola jo tuulettaa, mutta eihän se ollut. Ja Jukurit melkein kuittaa alivoimalla!
Hyvää, vauhdikasta lätkää, jossa ei virheitä pelätty. Tällästä lätkää jaksaisi katsoa vaikka kellon ympäri. Vielä kun olisi vähän pienempi kaukalo Kouvolassa...En mä nyt näe, että Kouvolassa kumpikaan olisi hyötynyt tuomareista. Ehkä SaiPa sen takia, kun ei ole joutunut ylivoimalle. Se alkukauden tiukka linja on kyllä ihan pelkkä muisto vain.
Yllättyneet käsi ylös, Jarno Heikkinen on jäällä. Tänään vihelletään 2x2min tai 3x2min molemmille ja Jarno voi hyvillä mielin väittää tehneensä työnsä. Mahdollista toki, että Ruuska tuosta vielä innostuu puhaltelemaan.On se toisinkin päin jäänyt. Emannuelsonnia vedettiin mailalla naamaan karvaustilanteessa kiekottoman toimesta. Ylipäätään sanoisin, että tänään ei hirveästi vihelletä.
Perkele kun levitin itsekin jalat tässä sohvalla, mutta en tehnyt niillä mitään niin täytyypä antaa itselle jäähy polvitaklauksesta.Siksi sai kakkosen, rajumpi kontakti polvella niin olisi jo suihkussa.
Niinpä, muutoin olisi ihan hyvä selostaja.Himpun rasittava tämä selostaja, jolla sana ei voi koskaan loppua konsonanttiin. Siellä Rubena Rafkina laittaa syötönä lapaana.
En mä nyt näe, että Kouvolassa kumpikaan olisi hyötynyt tuomareista. Ehkä SaiPa sen takia, kun ei ole joutunut ylivoimalle. Se alkukauden tiukka linja on kyllä ihan pelkkä muisto vain.
Joo, ei tule läpikävelyä tänään. Eiköhän se tästä kuitenkin tuttuun tapaan taas käänny ennen kuin on 60 kellossa.Hmmm...kookoo luistelee todella hyvin, nyt pitää SaiPan saada vähän lisää potkua.
Älä unohda, että KooKoolla on se pronominilaulu kannatuslauluna: ”minä, sinä, hän…”. Siellä siis aikuisetkin ala-astelaisten tasolla älyllisesti, seuraavaksi varmaan aikamuodot opetusagendassa. Vain pastillit puuttuvat!Kouvolassa jonnet esittää käytöstapoja.
No eipä tuo SaiPankaan peli vielä sarjakärjeltä näytä. Ehkä tuohon tulee enemmän järkeä kun ekassa erässä o höyryjä päästetty. Yleisön näkökulmasta ollut toki viihdyttävää katsottavaa.Ekan erän perusteella ei uskoisi että Kookoo on kuntopuntarin aivan yläpäässä.
Itseä vituttaa lähinnä noiden joukkueiden puolesta. Eikä tämä kiva katsojastakaan ole, kun ei mitään hajua mikä se linja on.Nauttikaa nyt Kouvolan pelistä. Koko ajan itkua tuomareista. Olkoon huonoja, joukkueet on hyviä.
Touche!Eikö siitä pelikatko vihelletty?