Mainos

La 7.12.2024 Otteluseuranta (Liiga)

• 15 948
  • 516

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
En mä nyt näe, että Kouvolassa kumpikaan olisi hyötynyt tuomareista. Ehkä SaiPa sen takia, kun ei ole joutunut ylivoimalle. Se alkukauden tiukka linja on kyllä ihan pelkkä muisto vain.
Hyvää, vauhdikasta lätkää, jossa ei virheitä pelätty. Tällästä lätkää jaksaisi katsoa vaikka kellon ympäri. Vielä kun olisi vähän pienempi kaukalo Kouvolassa...

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
On se toisinkin päin jäänyt. Emannuelsonnia vedettiin mailalla naamaan karvaustilanteessa kiekottoman toimesta. Ylipäätään sanoisin, että tänään ei hirveästi vihelletä.
Yllättyneet käsi ylös, Jarno Heikkinen on jäällä. Tänään vihelletään 2x2min tai 3x2min molemmille ja Jarno voi hyvillä mielin väittää tehneensä työnsä. Mahdollista toki, että Ruuska tuosta vielä innostuu puhaltelemaan.

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
En mä nyt näe, että Kouvolassa kumpikaan olisi hyötynyt tuomareista. Ehkä SaiPa sen takia, kun ei ole joutunut ylivoimalle. Se alkukauden tiukka linja on kyllä ihan pelkkä muisto vain.

Täysin samaa mieltä. Katsojat tästä eniten kärsivät, kun ei taas tiedä mikä linja. Molemmille olisi voinut sen pari boksia enemmän viheltää. Vähän turhaa roikkumista molemmilta.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko-Espoo 0-1. Ensimmäinen erä oli melko tasainen. Alku Espoon ja erän edetessä Lukko sai otetta.

Kaikesta huolimatta sanon että mulle tulee tästä hiukan mieleen viime viikon perjantain kotipeli Tepsiä vastaan. Toivottavasti olen väärässä eikä toisesta erästä tule samanlaista.

Saas nähdä pääseekö Gelinas ollenkaan pelaamaan ylivoimaa? Nähtäisiin se kova laukaus että miten se potkii. Tosin voi olla että Lukon valmentajien mielestä ylivoimaan ei mitään muutoksia voi tehdä, nyt kun Nymankin pääsi yllättäen peliin Saarelan paikalle. Johan sitä muutosta siinä on pariin edelliseen peliin ihan riittävästi.

aintg

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPa
Kouvolassa jonnet esittää käytöstapoja.
Älä unohda, että KooKoolla on se pronominilaulu kannatuslauluna: ”minä, sinä, hän…”. Siellä siis aikuisetkin ala-astelaisten tasolla älyllisesti, seuraavaksi varmaan aikamuodot opetusagendassa. Vain pastillit puuttuvat!

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS, sympatiat HIFK
Vauhtia oli Kouvolassa. Hiukan pomppii SaiPalla. Ei lupaa hyvää, jos ei rauhotu vähä. Ei sitä ylivoimaa tarvii kylläkään, mut onhan se outoa, että kiejotonta sitten saakin estää. Sormi heiluu, mutta ei käsi nouse. Joku laitataklauksen tapainenki ehkä meni läpi.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On SaiPa parempi, löysä linja auttaa KooKoota pysymään mukana.

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
Ekan erän perusteella ei uskoisi että Kookoo on kuntopuntarin aivan yläpäässä.
No eipä tuo SaiPankaan peli vielä sarjakärjeltä näytä. Ehkä tuohon tulee enemmän järkeä kun ekassa erässä o höyryjä päästetty. Yleisön näkökulmasta ollut toki viihdyttävää katsottavaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy