Valitettavasti tuommoinen ”Idiootti, idiootti”-chanttaus ei mielestäni ole normaalia katsomokäyttäytymistä.Huomaa että Kaukaalla on vietetty viimeajat honeymoonia kun kaikki vastustajan toiminta närästää, vaikka normaalia jääkiekkoa ja urheilutapahtumaa tuo ensimmäinen erä on ollut katsomokäyttäytyminen mukaanluettuna.
Himpun rasittava tämä selostaja, jolla sana ei voi koskaan loppua konsonanttiin. Siellä Rubena Rafkina laittaa syötönä lapaana.
Selostajasta ei saa mitään sanoa jos ei ole itse selostanut? Kuinkas monta peliä oot pelannu ammattitasolla jääkiekkoa kun täällä kommentoit?Olikos sulla paljon selostettuja pelejä takana? Mä kysyn? Aina tulee näitä väsyneitä valituksia =)
Himpun rasittava tämä selostaja, jolla sana ei voi koskaan loppua konsonanttiin. Siellä Rubena Rafkina laittaa syötönä lapaana.
Kyllähän tuonne ratapihalle on aika rankkaa sarjajohtajana tulla. Normaalisti pelataan kaupungeissa.Huomaa että Kaukaalla on vietetty viimeajat honeymoonia kun kaikki vastustajan toiminta närästää, vaikka normaalia jääkiekkoa ja urheilutapahtumaa tuo ensimmäinen erä on ollut katsomokäyttäytyminen mukaanluettuna.
Selostajasta ei saa mitään sanoa jos ei ole itse selostanut? Kuinkas monta peliä oot pelannu ammattitasolla jääkiekkoa kun täällä kommentoit?
No ehkä näin, ei ole pilli näköjään liian herkässä...On se toisinkin päin jäänyt. Emannuelsonnia vedettiin mailalla naamaan karvaustilanteessa kiekottoman toimesta. Ylipäätään sanoisin, että tänään ei hirveästi vihelletä.
No ylipäänsä ihme kitinöitä tuomaritoiminnasta aina täällä otteluseurantaketjussa. Katsomossakin tosiaan ihan normi meno.Huomaa että Kaukaalla on vietetty viimeajat honeymoonia kun kaikki vastustajan toiminta närästää, vaikka normaalia jääkiekkoa ja urheilutapahtumaa tuo ensimmäinen erä on ollut katsomokäyttäytyminen mukaanluettuna.
Areenassa Paaso ja etenki Jesse Saarinen epäilee IFK:n tehneen "tapparat"...kärkipaikoilta on hyvä vetää härkäreenijakso pelien kustannuksella, jos vaikka keväällä riittäisi viime kevättä paremmin. Nämä arviot siis Jessen suusta.Puhkeaako IFK.n kupla? Viimeksi 1-7 Lukolta pataan ja nyt rupujoukkue JYP alistaa.
Olen ymmärtänyt, että Kisapuisto on kaukana Lappeenrannan kaupungista, mutta kiitos sivistämisestä. Kouvolassa jäähalli kuitenkin on keskustassa.Kyllähän tuonne ratapihalle on aika rankkaa sarjajohtajana tulla. Normaalisti pelataan kaupungeissa.
Ensi kaudella.Koska Oulussa vaihtuu valmentaja. Yli 4 millin sakki häviää illasta toiseen