La 7.1.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 44 203
  • 591

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Kolasipa Salmio tyylipuhtaasti Järvisen maaliinsa. Turhaa höntyilyä ottaa tuollainen jäähy tässä kohtaa.
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Salmiolle jäähy. Haastoi maalille, Sport pelaaja työntää selästä Järvisen päälle. Olisi kuitenkin osunut ilman Sportpelaajan apuakin varmaan.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Oli tuossa vaasalaistyöntäminen mutta kyllä Salmio turhan antaumuksella lensi Järvisen päälle.

Oikea vihellys
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
KalPalle ei näköjään anneta mistään jäähyä. Turha ihmetellä, jos karkaa homma käsistä...
 

Voltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sovitaan vain.

Mieltenmuuttamisista - ma en usko etta mun tehtava on muuttaa sun tai kenenkaan muunkaan mielta. Mulla on kasitys ja ma perustelen sen tarvittaessa. Mun mieli muuttuu ja sen pitaakin muuttua AINA, kun joku selitys jostain ilmiosta pystyy selittamaan enemman havaintoja kuin mihin vallitseva kasitys pystyy. Tieteellinen metodi voi tietty tuntua jollekin vieraalta.

Ei noissa sun jutuissa tähän mennessä ole ollu mitään sen tieteellisempää kun vastapuolellakaan.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Vaikka Mikkola pelaa kovaa, niin välillä meinaa vähän läikkyä yli. Tulee vähän Rasmus Ristolainen mieleen, mutta Rasse pelaa kyllä puhtaammin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät roiskinut yhtä kaukaa ellei vielä kauempaa, mutta kaikki läheltä on myös mennyt maaliin. Ei ole kyllä SaiPa paikoille toki päässyt.

Siis Kärpillä on suhteessa paljon enemmän laukauksia maalintekosektorilta. Nämä vedot olivat kahden erän jälkeen 9-8 Kärpille, mikä kertoo siitä että SaiPa on roiskinut kauempaa, kun taas Kärpät on pelannut lähemmäs maalia.
 

HokiHero

Jäsen
Keränen kääntää selän pahannäköisesti kun oletettavasti tiesi että Mikkola tulee taklaamaan, oishan tosta voinu boxin viheltää, vaikka en tiedä mitä Mikkola olis voinut tehdä toisin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hämeenlinnassa alko viissiin jo Pleijarit
 

Ralph

Jäsen
Kerästä numeroihin mutta ei jäähyä.
Oon usein miettiny, että tuollaisessa tilanteessa voisi pelaaja sanoa tuomarille, että "kai mäkin saan taklata samalla tavalla". Keränen kun taklaa samalla tavalla Mikkolaa, niin Mikkola viedään paareilla kentältä. Ja olisi varma ulosajo.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis Kärpillä on suhteessa paljon enemmän laukauksia maalintekosektorilta. Nämä vedot olivat kahden erän jälkeen 9-8 Kärpille, mikä kertoo siitä että SaiPa on roiskinut kauempaa, kun taas Kärpät on pelannut lähemmäs maalia.
Tällä hetkellä varmaan aika tasan nuo. Toisaalta enpä lähde väittämään, ettei Kärpillä paremmat paikat olisi ollut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mikkola kerrtan istunut 2+10 samassa pelissä ja heti oppi jotain, kun ei toisella kertaa saanut edes jäähyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös