Hyvä että huomasi jonkun hullun ajelevan kiekotonta laidan lähellä... Olisi voinut käydä paljon pahemmin....Tiedetään kyllä. Mutta olihan siinä Maalahtikin valmistautunut kontaktiin ja otti sen vastaan myös. Kaksi kiekotonta taklasivat toisiaan.
Joo Kaizulle patsas.
Kärpät roiskinut yhtä kaukaa ellei vielä kauempaa, mutta kaikki läheltä on myös mennyt maaliin. Ei ole kyllä SaiPa paikoille toki päässyt.Torjuntoja ei kannata katsoa. SaiPa roiskinut tänään kauempaa.
Aika hämmentävä tilasto, sillä eihän SaiPa mitenkään tänään ole peliä hallinnut.Torjunnat 28-12, peli 4-2...kaikki menee tänään.
Hyvä että huomasi jonkun hullun ajelevan kiekotonta laidan lähellä... Olisi voinut käydä paljon pahemmin....
Sovitaan vain.
Mieltenmuuttamisista - ma en usko etta mun tehtava on muuttaa sun tai kenenkaan muunkaan mielta. Mulla on kasitys ja ma perustelen sen tarvittaessa. Mun mieli muuttuu ja sen pitaakin muuttua AINA, kun joku selitys jostain ilmiosta pystyy selittamaan enemman havaintoja kuin mihin vallitseva kasitys pystyy. Tieteellinen metodi voi tietty tuntua jollekin vieraalta.
Kärpät roiskinut yhtä kaukaa ellei vielä kauempaa, mutta kaikki läheltä on myös mennyt maaliin. Ei ole kyllä SaiPa paikoille toki päässyt.
Kolmantena tilanteeseen ja selkääntaklaus taas tältä Mikkolalta. Olishan siitä jotain voinu antaaKalPalle ei näköjään anneta mistään jäähyä. Turha ihmetellä, jos karkaa homma käsistä...
Oon usein miettiny, että tuollaisessa tilanteessa voisi pelaaja sanoa tuomarille, että "kai mäkin saan taklata samalla tavalla". Keränen kun taklaa samalla tavalla Mikkolaa, niin Mikkola viedään paareilla kentältä. Ja olisi varma ulosajo.Kerästä numeroihin mutta ei jäähyä.
Tällä hetkellä varmaan aika tasan nuo. Toisaalta enpä lähde väittämään, ettei Kärpillä paremmat paikat olisi ollut.Siis Kärpillä on suhteessa paljon enemmän laukauksia maalintekosektorilta. Nämä vedot olivat kahden erän jälkeen 9-8 Kärpille, mikä kertoo siitä että SaiPa on roiskinut kauempaa, kun taas Kärpät on pelannut lähemmäs maalia.
Vaikka Mikkola pelaa kovaa, niin välillä meinaa vähän läikkyä yli. Tulee vähän Rasmus Ristolainen mieleen, mutta Rasse pelaa kyllä puhtaammin.