La 7.1.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 44 251
  • 591

janitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yllättävä veto Spinalta. Toivottavasti päästäisiin tuosta maanvaivasta jo eroon.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Toki voidaan keskustella asiasta vaikka pelitapaketjussa.

Sovitaan vaikka että ollaan asiasta eri mieltä. Ja jotenkin tuntuu että et mieltäsi muuta, sanonpa mitä tahansa.

Sovitaan vain.

Mieltenmuuttamisista - ma en usko etta mun tehtava on muuttaa sun tai kenenkaan muunkaan mielta. Mulla on kasitys ja ma perustelen sen tarvittaessa. Mun mieli muuttuu ja sen pitaakin muuttua AINA, kun joku selitys jostain ilmiosta pystyy selittamaan enemman havaintoja kuin mihin vallitseva kasitys pystyy. Tieteellinen metodi voi tietty tuntua jollekin vieraalta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpille ihan suotuisa kierros jos Ilves ja Sportti ottaa molemmat pataan tänään ja Kärpät voittaa, noustaan kerralla pari pykälää taulukossa ylöspäin ja Kärpillä vielä yksi peli näitä vähemmän pelattuna.
 

Kostas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, KooKoo
Olipa vahvaa tekemistä Sporan alivoimalla tuossa 2-4 maalissa. Aikamoista!
 

jokainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Oli kyllä sellaista paskat housussa suorin jaloin varmisteluseisoskelua KooKoolta pidemmän aikaa ennen maalia, että ei mikään ihme, että Hintz pääsi kassin heittämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös