La 5.6.2021 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 76 488
  • 1 781

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Munattomin sukupolvihan se natsiajan sukupolvi oli. Tai itse ainakaan en lasten ja yleensä siviilien kaasuttamista kovin miehisenä pidä. Sitten tappion jälkeen eivät jääneet vastaamaan teoistaan, vaan tehtiin itsemurha tai paettiin Etelä-Amerikkaan.
Pikku heput pelastivat nahkansa noin. Aatua lukuunottamatta taisi kaikki keskeiset päättäjät päätyä narun jatkoksi. Ja jos historiaa selaa taaksepäin niin ei briteillä, ryssillä, belgialaisilla tai ranskalaisilla ole varaa tuomita, samanlaista sikailua on nähty näiltä mailta vuosisatojen ajan ympäri maailmaa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suomi ollut todella paska, mutta niin vain tilliliha-joukkue on silti menossa finaaliin. En olisi arvannut, että Suomi on Saksaa vastaan näin purjeessa. Saksa on vienyt laukaukset ja maalipaikat selvästi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ootko tienny että voit jakaa isäsi kanssa maksukanava tunnuksiasi halutessai?

Tätä yritettiin isän kanssa yhdessä vaiheessa kesken kisojen. Isä olisi maksanut minulle kympin mutta isä sanoi että ei pysty katselemaan tunnuksillani pelejä kun pitäisi olla 5g? Se jäi sitten siihen ja nyt se on jo tietenkin myöhäistäkin kun kaikki loput pelit tulevat myös köyhien kanavalta.

Minulla on siis kai nykyään 5g mutta isälläni ei. Ja tuota en ole itse kokeillut joten on vain isäni väite.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös