Kilvenkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Vain mitalit ja mestaruudet lasketaan, ja niitä ei yleensä voiteta Saksaa vastaan ryöpyttämällä.Kun olin nuori niin nää oli 6-1 pelejä Suomelle..
Vain mitalit ja mestaruudet lasketaan, ja niitä ei yleensä voiteta Saksaa vastaan ryöpyttämällä.Kun olin nuori niin nää oli 6-1 pelejä Suomelle..
Pikku heput pelastivat nahkansa noin. Aatua lukuunottamatta taisi kaikki keskeiset päättäjät päätyä narun jatkoksi. Ja jos historiaa selaa taaksepäin niin ei briteillä, ryssillä, belgialaisilla tai ranskalaisilla ole varaa tuomita, samanlaista sikailua on nähty näiltä mailta vuosisatojen ajan ympäri maailmaa.Munattomin sukupolvihan se natsiajan sukupolvi oli. Tai itse ainakaan en lasten ja yleensä siviilien kaasuttamista kovin miehisenä pidä. Sitten tappion jälkeen eivät jääneet vastaamaan teoistaan, vaan tehtiin itsemurha tai paettiin Etelä-Amerikkaan.
Olisi Lundellillakin paskat housuissa IFK:n saunaillassa siinä vaiheessa, kun Karalahti tulisi Tapulin pormestarin kanssa paikalle.Kundille olis kuskihommia luvassa.
Gott im Himmel! Donnerwetter.Se on Stuka.
Eikös Lunkka syöttänyt Suomen eka maalin?
Ootko tienny että voit jakaa isäsi kanssa maksukanava tunnuksiasi halutessai?
Kun olin nuori niin nää oli 6-1 pelejä Suomelle..
Jalonen voisi tuikata Saksan vaihtoaition tuleen kostoksi Lapin tapahtumista.
Kun olin nuori niin nää oli 6-1 pelejä Suomelle..