Kärpät nousee vielä, sanon ma.
Nousee mihin? :) Hyvä pelihän tuo oli Kärpiltä, mutta aina ei vaan uppoa.
Kärpät nousee vielä, sanon ma.
No, perjantaina kärpät käyttivätkin paikkansa niin jäätävällä prosentilla että oksat pois, ei sama voi toistua joka pelissä...Upea voitto SaiPalta! Kiitos Meijän Pojat!Nousee mihin? :) Hyvä pelihän tuo oli Kärpiltä, mutta aina ei vaan uppoa.
Olihan se kieltämättä koomista, kun ennen sarjaa sai lukea kärppäkirjoittajien kommenteista, miten HPK-hyökkäys on SaiPa-hyökkäystä parempi, HPK-puolustus lappeenrantalaista luotettavampi ja vielä HPK:n Saros on Markkasta parempi maalivahti.
Mistä sinä olet näitä juttuja lukenut, kun minä en ole täällä nähnyt yhtään tällaista? Eikä ole ennen sarjaa kyllä yhtään 4-0 -veikkaustakaan näkynyt? Luetaanko me samaa keskustelupalstaa?
Eipä taida kiekollinen peli olla yhtä kovalla tasolla kuin se Kerholla oli. Sen lisäksi puolustus huomattavasti epävarmempi.
Nähtyjen pelien perusteella itse ainakin allekirjoitan nuo puheet Kerhon ja SaiPan kiekollisen pelin eroavaisuuksista. Siis nimenomaan Kerhon hyväksi.
pidän Sarosta ainakin kuumempana veskarina kuin Jussia.
Ilman mitään ylimielisyyttä, kyllähän tämä on 4-0 Kärpille.
Ainoa keino edes yhden ottelun voittoon on se, että Kärpät lähtee takki auki, todella ylimielisenä peliin?
Ja hei! SaiPa-väristen lasien läpi katsoin tätä ottelusarjaa.
Sarjan laitamme 4-0 poikki; ei SaiPa pysty samaan mitä Ry teki ja yritti.
Mistä sinä olet näitä juttuja lukenut, kun minä en ole täällä nähnyt yhtään tällaista? Eikä ole ennen sarjaa kyllä yhtään 4-0 -veikkaustakaan näkynyt? Luetaanko me samaa keskustelupalstaa?
"Puolen Suomen" ostojengi hävisi, olen hyvin tyytyväinen.
"Puolen Suomen" ostojengi hävisi, olen hyvin tyytyväinen.
Tyhmintä mitä Marjamäki voisi tehdä, olisi mennä vaihtamaan maalivahtia. Noin kuumaa mokea ei heitetä vaihtoon ensimmäisen tappion jälkeen. Pahimmillaan Rynnäs pelaisi epävarmasti tauon jälkeen tietäen, että kaikki on pakko ottaa kiinni, jos aikoo pelata. Siitä sarja 2-2:een ja Karhunen seuraavaan peliin maalille tietäen, että on pakko jatkaa vanhalla tasolla, koska Rynnäs ei riitä.Niin ja mitenhän seuraavan pelin maalivahtikuvio. En pistä ollenkaan Karhusen piikkiin häviötä, mutta jännä nähdä mitä valmennus tekee, kun lähdetään eka kertaa seuraavaan peliin tappio alla. Onko tämä nyt se tilanne mitä Marjamäki on odottanut, että Rynnäs maaliin vasta sitten kun tulee turpiin vai vaaditaanko oikea epäonnistuminen Karhuselta, jotta veska vaihtuu.
Eli yhteenvetona sinulle voi sanoa, että luetaan näitä kirjoituksia.
Kannattaisi varmaan opetella erottamaan ne kieli poskessa tehdyt veikkaukset ja omat toiveet ja hengen nostatus ihan oikeista ennakkoarvioista.
Ja mitä tulee vertailuun HPK:n ja SaiPan välillä, en voi kertakaikkiaan ymmärtää miksi siitä vedetään herneitä nokkaan palkoineen. Tähän mennessä nähdyn perusteella HPK pisti Kärpät pelillisesti ahtaammalle kuin SaiPa. Se on fakta.
Ihan pelkästään henkilökohtaisesti sinun vuoksesi toivon että tämä sarja menee keskiviikkona poikki ja pronssit vie Tappara tai Lukko. Näin ei ehkä käy, mutta pidän kovasti peukkuja.
Tähän toiseen aiheeseen, minusta tämä esittämäsi nimenomaan ei ole faktaa. Faktaa on, mitä näkyy sarjataulukossa, Playoff-kaaviossa ja tulostaululla. Tuo mistä sinä puhut on enemmänkin subjektiivinen näkemys.
Joku SaiPan kannattaja rohkeni jossain vaiheessa esittää, että hänen mielestään JYP pelasi pleijareissa paremmin kuin Kärpät. Kyllä tähänkin hyvin kärkkäästi — ja minusta täysin aiheesta — heti puututtiin useamman kärppäkannattajan toimesta.
Sieltä taulukosta ja tulostaululta näkyy tulos. Pitää osata katsoa myös sen tuloksen taakse.
Voiko siis käydä niinkin, että lopulta paras joukkue ei voitakaan mestaruutta?