Itse en ole vielä seurannut kovin kauan tepsin pelejä, mutta on jo nähty keväät 2019, 2018, 2017 ja 2016.Onhan tää suolanen kokemus, nyt on sitten nähty keväät 2003, 2009 ja 2019.
Itse en ole vielä seurannut kovin kauan tepsin pelejä, mutta on jo nähty keväät 2019, 2018, 2017 ja 2016.Onhan tää suolanen kokemus, nyt on sitten nähty keväät 2003, 2009 ja 2019.
Haisikin Veiningin löysä lahkeessa.Haisee mestaruuden ratkaisevalta maalilta meille.
Siinä olet aivan oikeassa, että kaikista joukkueista HPK:lle sen soi. Hyvin harjoitellut ja valmennettu Joukkue.Jos jollekin joukkueelle tämän suo, niin HPK:lle. Siksi ei juili juuri lainkaan. Kuinkahan moni Kerhon pelaaja olisi kauden alussa mahtunut Kärppiin tai muihin mahtiseuroihin?Tällaiset jääkiekkotarinat ovat hienoja.
Taisi olla HPKn kaverin maila joka päähän osuiNiin no Heponiemelle olisi suihkukomennus ollut ansaittu.
Hienoa HPK, Kärppien kilpavarustelu iski omaan nilkkaan tällä kertaa.
Jäikö se Lahti nyt ilman nimeä pokaalissa kun pelasi yhden pelin liian vähän sarjassa. Kai sille mitali sentään jostain saadaan.
Mitalin sai jo tuolla kentällä.Jäikö se Lahti nyt ilman nimeä pokaalissa kun pelasi yhden pelin liian vähän sarjassa. Kai sille mitali sentään jostain saadaan.
Vaikken oululainen olekaan niin voisitko selventää miksi tämä aiheuttaa huutonaurua? On käytännössä 100% varmaa, että jokaisen joukkueen fanit olisivat vastaavassa tilanteessa samaa mieltä. Kyseessä kun ei ollut mikään kyseenalainen tai linjasta poikkeava tuomio, vaan tilanteessa ei ollut rikettä lainkaan.Yhtäkkiä oululaiset keksivät että mestaruus ratkesi tuomarivirheeseen.
Huutonaurua.
Olen ikävä ihminen ja epäilen tätä, kunnes videolla asia toisin todistetaan. Ylen videossa ajassa 0:09 kiekko menee maaliin ja ajassa 0:19 Larmi ilmestyy juhalakasaan aivan vasempaan reunaan. Kymmeenssä sekunnissa Larmi siis ehti luistella Vehviläisen luokse, heittää tsemppihalit sinne ja sitten kiertää HPK:n pelaajaryppään toiselle puolelle juhlimaan?Larmi näytti mahtavaa urheiluhenkeä heti ensimmäisenä tsemppaamaan kaveria vastustajan maalille.
Olinhan täysin väärässä! Vähän silti tässä nostossa haisee raumalainen pysyvä ja absoluuttinen häviämisen kulttuuri, mutta tsemppiä taas Pitsiturnaukseen!Palataan vielä hetkeksi vajaan 3 vkon takaisiin tunnelmiin:
Parempi hävisi tällä kertaa.