Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Taas kerran henki voitti materian. Näin sen kuuluu mennä. Kiitokset kaikille palstalaisille, hauskoja ja mielenkiintoisia kommentteja tullut pitkin kautta. Nyt voidaan kesä rauhoittua.
Luulis veljien tietävän viestistä numero yksi ettei tuollaista skeidaa tarvitse suoltaa, period.Täytyyhän sitä muidenkin tietää, millä linjalla tänään vihelletään.
Modet
Oulun Kärppien rivissä pelaaminen ja kotituomareilla pärjääminen ei kuulu minun arvomaailmaani. Sen takia en ole Kärppä-fanien kanssa kavereita, ja en ole Kärppä-fanina olevan äitini kanssa hyvissä väleissä.Mitä teki?
Onnea Turenkiin hopeasta. Se voi olla ihan kova juttu siellä.
Oikein. Itselläkin on vain TPS faneja kavereina.Oulun Kärppien rivissä pelaaminen ja kotituomareilla pärjääminen ei kuulu minun arvomaailmaani. Sen takia en ole Kärppä-fanien kanssa kavereita, ja en ole Kärppä-fanina olevan äitini kanssa hyvissä väleissä.
Katotaan kuinka kauan Mannerilla riittää huumori. Kokeillaas kolmannen kerran.Mikrofoneihin kannattaa laittaa äänet päälle @Telia
Kuinkakohan suuri juttu tämä mestaruus on Turengissa. ;)Palataan vielä hetkeksi vajaan 3 vkon takaisiin tunnelmiin:
Otto Paajaselle Jari Kurri -palkinto? Olisi ollut Larmi oikea valinta.
Mää oon joulusta asti sanonu että ei kiinnosta liiga enää kun voittaja on satavarma. Mikä tämmöselle mulkulle olis oikee rankasu? Onnee Kerho!
Hpk ei osaa juhlia mestaruutta. Mut se on ihan ok. Puolille pelaajista ei oo varmaan viä ihan iskostunu kuinka iso homma.. :)
Minäpä kysyn.Voitko kysyä myös Markun mielipidettä?
Mutta ei paljoa hiljaisempaa.Hallissa on kieltämättä aika tyhjää...