KylläPystyykö yksittäisiä pelejä ostamaan?
TapparanMikä fanittaminen yleensä on sivistynyttä?
Siellä esim taputetaan käsin, ei läpsytellä. Also mitään aaltoja ei Hakametsää kierrä.Mitä sivistynyttä Hakametsässä tapahtuu atm?
Kivihalme ristikkoon.
Minä luulin, että Hakanpää on vahva pelaaja, mutta muutamaa Kärppä-fania lainatakseni "ei jaksa edes mailaa pitää kädessä".
Tässä ottelussa vihelletty lähes kaikesta, aiemmin ei juuri mistään.Minä luulin, että Hakanpää on vahva pelaaja, mutta muutamaa Kärppä-fania lainatakseni "ei jaksa edes mailaa pitää kädessä".
Minä luulin, että Hakanpää on vahva pelaaja, mutta muutamaa Kärppä-fania lainatakseni "ei jaksa edes mailaa pitää kädessä".
Siellä esim taputetaan käsin, ei läpsytellä. Also mitään aaltoja ei Hakametsää kierrä.
Ei vielä. Toivottavasti Ilves-SaiPa kohtaavat siis molemmat lähitulevaisuudessa finaaleissa. Lähden nimittäin mielelläni Lappeenrantaan katsomaan peliä, vaikka ei välttämättä täysin kesäkeliä vielä tämä aika olekaan.Eikä mitään saatanan junttimaisia finaaleita pelata, se on varma! Sama homma Kisapuistossa, on se noloa et tämmöset bunch of jerksit täällä yhä pelaa ja nolaa ittensä ja koko lajin!
Se Jatkoajan otsikko oli naurettava. Jutussahan Jokinen lähinnä vaisusti myötäili toimittajan johdattelevaa kysymystä: "Eikö olekin outoa, että jäähyjä on tullut niin vähän?"NHL-Jokisen itku toimii. On se kova, hei.
Mihin sä pankkiautomaattia tarviit?