La 4.5.2019 Otteluseuranta (Liiga)

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaa
Nikkilä pelaa kiekolla 15sek vaikka jäähy onkin tulossa Kerholle? Mitäs ihmettä?

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuomarit paskoo housuun

edit. Ei jumalauta miten huono vihellys, uusintana vielä käsittämättömpi kuin livenä

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit
Boksista ei peliä voiteta. Jos nyt muutenkaan. Löysää Kerho, löysää.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta -61, Jokerit oli....
Jäähytasapainoa tasoitellaan...

Ralph

Jäsen
Minä luulin, että Hakanpää on vahva pelaaja, mutta muutamaa Kärppä-fania lainatakseni "ei jaksa edes mailaa pitää kädessä".

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi, Penguins
Mitä sivistynyttä Hakametsässä tapahtuu atm?
Siellä esim taputetaan käsin, ei läpsytellä. Also mitään aaltoja ei Hakametsää kierrä.

Edit: Ilveksen peleissä siis. Paskavasaran junttidisco on sitten eri juttu.

T1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolme kovaa
Minä luulin, että Hakanpää on vahva pelaaja, mutta muutamaa Kärppä-fania lainatakseni "ei jaksa edes mailaa pitää kädessä".
Jaksoi se, mut poikki menneellä mailalla ei saa pelata, tulee boxia.

Suosikkijoukkue
HPK, Vimpelin Veto, xnxx, Kaljakylä Rangers
Radiosta katsottuna tylsää peliä. Nyt Kerho pari ylälyöntiä, peli haltuun sitä kautta ja kiekkoa pesään.

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja Almari taas, jos plokkaat kutia plokkaat äläkä tee maskia omalle kassarille. Joka sadas kerta

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No siinä löytyi syy miksei Jokinen ammu koskaan.

Ylivoimalla ei yllättäen tulosta.

Hexa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Leijonat
Tässä ottelussa vihelletty lähes kaikesta, aiemmin ei juuri mistään.

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Se maila meni poikki

Sparta

Jäsen
Maila lyötiin palasiksi ja rikkinäisellä mailalla ei saa pelata. Pakkohan se on tiputtaa käsistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös Pohja