Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuomarit paskoo housuun

edit. Ei jumalauta miten huono vihellys, uusintana vielä käsittämättömpi kuin livenä

HPK on enemmän tehnyt ylälyöntejä!! - Pauliina @ otteluseurantaketju

Ralph

Jäsen
Minä luulin, että Hakanpää on vahva pelaaja, mutta muutamaa Kärppä-fania lainatakseni "ei jaksa edes mailaa pitää kädessä".

"Ralph is known for his hilariously random one-liners, positive attitude and pure loopiness."

T1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolme kovaa
Minä luulin, että Hakanpää on vahva pelaaja, mutta muutamaa Kärppä-fania lainatakseni "ei jaksa edes mailaa pitää kädessä".
Jaksoi se, mut poikki menneellä mailalla ei saa pelata, tulee boxia.

Vasemmistolaisessa maailmankuvassa vasemmistolainen veskari päästäisihelpon vedon keskialueelta sisään ja alkaisi argumentoimaan ettei termi "maalivahti" tarkoita että hänen tulisi estää vastustajan maaliteko eikä tätentehtymaali ollut hänen vikansa, vaikka edellisellä erätauolla kehui miten hienosti torjui vetoja.
@SergeiK

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Se maila meni poikki

Tampereella ei liigapelissäkään nouse tunnelma ja kannustus sellaisiin atmosfääreihin, mihin se Lappi Areenalla ylsi - Nokian Pyryn kotisivut
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy