La 29.9.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 49 163
  • 720

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ja Laatikainen ottaa erän loppuun typerän jäähyn. Ipalle yv.
 

Ralph

Jäsen
Turunen tuskin uskaltaisi enää tuomarin takaa huidella
Joten siksi pitää jättää lyömättä vaan kiljua tuomarille "se löi mua, se löi mua"? Ennemmin näytti siltä, että Laaksonen pelkäsi Turusta kun meni tuomarille itkemään, mutta voi olla, että mulla näkyi väärin ja oikeasti miehekäs Laaksonen löi pelkuri-Turusta takaisin.
 

Bacon

Jäsen
Nojoo kokoonpanon tullessa selville, ei tästä pelistä juuri pisteitä enää odottanut. Toki vielä on pari erää jäljellä ja Lehterän SaiPa on yleensä taistellut loppuun asti, joten annetaan poikien yllättää.
 

Altec

Jäsen
JOS SaiPa osaisi puolustaa, tämä voisi olla ihan tasainen matsi. Se puolustamisen osaaminen onkin se iso JOS.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
"Se löi mua, se löi mua" kiljui Ilveksen Red Bull -pakki tuomarille kuin pikkulapsi alakoulun pihalla.
Miksi sitten vellihousu löi ?
Tuliko hyväkin mieli lapsen huitaisusta.. löisi edes täysi-ikäisiä.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Luojan kiitos Karjalainen on sivussa niin ei ole takaamassa taas päähän.

Nyt sitten rauhoittuu tauolla ja 3 pistettä kotiin
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
HJPK kuulostaa muoviseuralta
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Joten siksi pitää jättää lyömättä vaan kiljua tuomarille "se löi mua, se löi mua"? Ennemmin näytti siltä, että Laaksonen pelkäsi Turusta kun meni tuomarille itkemään, mutta voi olla, että mulla näkyi väärin ja oikeasti miehekäs Laaksonen löi pelkuri-Turusta takaisin.
Tai sitten ei viitsinyt ottaa jäähyä ja nujakoida jotain tuomarin takaa lyövää reppanaa
 

Ralph

Jäsen
Luojan kiitos Karjalainen on sivussa niin ei ole takaamassa taas päähän.
Ei se takaa päähän, mutta takaa kyllä vastustajalle maaleja, jos pelaa.

Vai pitäisikö nyt todeta, että "toivottavasti Karjalainen pelaa seuraavassa kohtaamisessa ja noutaa pelkuri-Laaksosen". Aika kova on kaveri, kun aiheuttaa pelkoa faneissa, vaikkei edes mahdu pelaamaan.
 

Ralph

Jäsen
Tai sitten ei viitsinyt ottaa jäähyä ja nujakoida jotain tuomarin takaa lyövää reppanaa
Turunenko otti jäähyn? Hassua, että on pelkurireppana, jos lyö toista tuomarin takaa, mutta se ei ole, että luistelee tätä toista karkuun tuomarille kiljuen. No, jos Laaksosella olisi ollut munaa ja olisi löynyt Turusta, olisi Laaksonen sankari ja Turunen pelkuri, joka ei uskalla lyödä. Niin ne tilanteet menee, kun Jatkoajan keskustelupalstan otteluseurantaan eksyy.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joten siksi pitää jättää lyömättä vaan kiljua tuomarille "se löi mua, se löi mua"? Ennemmin näytti siltä, että Laaksonen pelkäsi Turusta kun meni tuomarille itkemään, mutta voi olla, että mulla näkyi väärin ja oikeasti miehekäs Laaksonen löi pelkuri-Turusta takaisin.
Nykyään opetetaan että lyöminen ei ole miehekästä vaan tyhmää.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ei se takaa päähän, mutta takaa kyllä vastustajalle maaleja, jos pelaa.

Vai pitäisikö nyt todeta, että "toivottavasti Karjalainen pelaa seuraavassa kohtaamisessa ja noutaa pelkuri-Laaksosen". Aika kova on kaveri, kun aiheuttaa pelkoa faneissa, vaikkei edes mahdu pelaamaan.
Nääh, tarkoitin taklaamassa.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
On se kova mies tuo Kerhon Turunen.. uskaltaa lyödä alaikäistä vihellyksen jälkeen.
Kohta tulee kutsu NHL:lään noin fyysiselle ja kovalle pelaajalle.
Hurja " mies "...
 

Barney

Jäsen
Nyt kun näki vielä kerran uudestaan tuon Tapparan ensimmäisen pelin, niin ei voi kyllä kysyä muuta kuin että "mitä vittua Veeti Vainio?" Selkä suorana seisoo neliön keskellä (jossa ei ole yhtään vastustajaa) ja takatolpalta mies on laittamassa kiekkoa sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös