Menee aikalailla naurettavaksi, kun jokainen maali haastetaan. Ja vielä hylätään...Toinen Hifkin maali hylätään minuutin sisään??
Jep. Se on niinku kiellettyä."Se löi mua, se löi mua" kiljui Ilveksen Red Bull -pakki tuomarille kuin pikkulapsi alakoulun pihalla.
Nauratti. Pois sieltä, siellä pelataan aikuisten peliä. Itse hakkaa kyllä. Kaveri osuu, niin äitiä heti ikävä."Se löi mua, se löi mua" kiljui Ilveksen Red Bull -pakki tuomarille kuin pikkulapsi alakoulun pihalla.
Ja tuomari huutaa ettei sille saa huutaa:(Nauratti. Pois sieltä, siellä pelataan aikuisten peliä. Itse hakkaa kyllä. Kaveri osuu, niin äitiä heti ikävä.
On se niin järkälemäinen, ettei kääpiö-Laaksosesta ole vastusta, joten laitetaan muut asialle. Vai onko Laaksosen munattomuudesta kiinni, että pitää jonkun toisen mörkö-Turusta kurmuuttaa?Genematti vois käydä tuota turusta ojentamassa.
Menee aikalailla naurettavaksi, kun jokainen maali haastetaan. Ja vielä hylätään...
No..hyvä Hifki ja eteenpäin...
On se niin järkälemäinen, ettei kääpiö-Laaksosesta ole vastusta, joten laitetaan muut asialle.
Turunen tuskin uskaltaisi enää tuomarin takaa huidellaOn se niin järkälemäinen, ettei kääpiö-Laaksosesta ole vastusta, joten laitetaan muut asialle. Vai onko Laaksosen munattomuudesta kiinni, että pitää jonkun toisen mörkö-Turusta kurmuuttaa?
Ei kai tuota tarkoituksellista sisäsyrjäkuljetusta saa ohjaukseksi mitenkään.