Mikäs se sitten oli? Ei potku ainakaan.
Joten siksi pitää jättää lyömättä vaan kiljua tuomarille "se löi mua, se löi mua"? Ennemmin näytti siltä, että Laaksonen pelkäsi Turusta kun meni tuomarille itkemään, mutta voi olla, että mulla näkyi väärin ja oikeasti miehekäs Laaksonen löi pelkuri-Turusta takaisin.Turunen tuskin uskaltaisi enää tuomarin takaa huidella
Miksi sitten vellihousu löi ?"Se löi mua, se löi mua" kiljui Ilveksen Red Bull -pakki tuomarille kuin pikkulapsi alakoulun pihalla.
Tai sitten ei viitsinyt ottaa jäähyä ja nujakoida jotain tuomarin takaa lyövää reppanaaJoten siksi pitää jättää lyömättä vaan kiljua tuomarille "se löi mua, se löi mua"? Ennemmin näytti siltä, että Laaksonen pelkäsi Turusta kun meni tuomarille itkemään, mutta voi olla, että mulla näkyi väärin ja oikeasti miehekäs Laaksonen löi pelkuri-Turusta takaisin.
kivasti hetken sai Lennukin olla hyvä pelaaja.
Johan kesti saada tää tänne.Moro äijät, me ollaan kuunneltu teitä.
Ei se takaa päähän, mutta takaa kyllä vastustajalle maaleja, jos pelaa.Luojan kiitos Karjalainen on sivussa niin ei ole takaamassa taas päähän.
Turunenko otti jäähyn? Hassua, että on pelkurireppana, jos lyö toista tuomarin takaa, mutta se ei ole, että luistelee tätä toista karkuun tuomarille kiljuen. No, jos Laaksosella olisi ollut munaa ja olisi löynyt Turusta, olisi Laaksonen sankari ja Turunen pelkuri, joka ei uskalla lyödä. Niin ne tilanteet menee, kun Jatkoajan keskustelupalstan otteluseurantaan eksyy.Tai sitten ei viitsinyt ottaa jäähyä ja nujakoida jotain tuomarin takaa lyövää reppanaa
Nykyään opetetaan että lyöminen ei ole miehekästä vaan tyhmää.Joten siksi pitää jättää lyömättä vaan kiljua tuomarille "se löi mua, se löi mua"? Ennemmin näytti siltä, että Laaksonen pelkäsi Turusta kun meni tuomarille itkemään, mutta voi olla, että mulla näkyi väärin ja oikeasti miehekäs Laaksonen löi pelkuri-Turusta takaisin.
Nääh, tarkoitin taklaamassa.Ei se takaa päähän, mutta takaa kyllä vastustajalle maaleja, jos pelaa.
Vai pitäisikö nyt todeta, että "toivottavasti Karjalainen pelaa seuraavassa kohtaamisessa ja noutaa pelkuri-Laaksosen". Aika kova on kaveri, kun aiheuttaa pelkoa faneissa, vaikkei edes mahdu pelaamaan.
Ei kannata tuollaiseen Laaksosta tuhlata vaan Gene voi tehdä noudon.
Näin. Typerästi pelasi SaiPa molemmat tilanteet. Etenkin Torikan toiminta oli amatööritasoa.JOS SaiPa osaisi puolustaa, tämä voisi olla ihan tasainen matsi. Se puolustamisen osaaminen onkin se iso JOS.
On se kova mies tuo Kerhon Turunen.. uskaltaa lyödä alaikäistä vihellyksen jälkeen.