Missä olen puolustellut tuota taklausta?Oli kypärä kiinni tai ei, niin päähäntaklaus ei poistu.
Missä olen puolustellut tuota taklausta?Oli kypärä kiinni tai ei, niin päähäntaklaus ei poistu.
Oisko taklauksesta videoo vielä missään
Morley vetää kyllä seksikästä kiekkoa
Kyllä sinnekkin puolelle kuuluu aivottomuuspalkintoja.
Seisomakatsomossa olevat Rauman Bojat oikein iloitsivat tappotaklauksesta, fanikulttuuria.
Äijjä postaa vaan koiria
Edit. Minua fiksumpi oikeinkirjoitus, poistaa - > postaa
Ja lukkofani taputtaa, kun Kivenmäki vuotaa verta kentällä.Kivenmäen taklauksen yhteydessä Ässä-kannattajat näyttävät Nemecekille kurkunleikkaus elettä. Vitun hienoa porukkaa. Liigavahdista voi katsoa videolta tämän.
Kyllä se yhden kommentti internetissä vs fanikatsomon toiminta on vähän eri tasolla kun mietitään fanikulttuuria.Minä en ainakaan ole iloinnut mistään. Järkkytävän näköinen tilanne. Ässien puolella vaan raivotaan että ajakaa Danfort kostoksi. Fanikulttuuriapa hyvinkin.
Tarkoitat siis Pexin , tadaa...., rämemajavaa? ;)Kova paikkahan se on kun kaks nuorta ja joukkueen noin 2/4 taitavinta hyökkäjää kolhittu ulos. Ajatukset toki siinä, että Otto selviää suht ok.
Ehkä parempi näin päin. Jos sieltä olis Danforth ja 50% Westerholmeista kolhittu pihalle, niin Virran vittu luultavasti repeäis.
No, vaikka kiekko olisikin karannut, Kivenmäen peliasento ei erikoisemmin muuttunut. Nemecek haki taklausta liian ylös ja on vastuussa taklauksestaan.
Kärpät-Jyp ratkeaa siihen ku Kärpät saa jonkun lölleröjäähyn ja Jyp tekee siitä voittomaalin.
Moralisoinnit voitkin suorittaa jossain aivan toisessa ketjussa.Ja lukkofani taputtaa, kun Kivenmäki vuotaa verta kentällä.
Kyllä se yhden kommentti internetissä vs fanikatsomon toiminta on vähän eri tasolla kun mietitään fanikulttuuria.
Vastasin viestiin, jossa kommentoitiin Ässäfanien käytöstä katsomossa.Moralisoinnit voitkin suorittaa jossain aivan toisessa ketjussa.
No totta hitossa muuttui sekä asento että asema osumahetkellä. Nemecek on toki silti vastuussa taklauksestaan.
Ai toivomassa Danfortin telomista? Mitä sää oot vetäny?Yhden kommentti? Teitä on 13 tusinassa.
Vauhti oli liian kova eli ryntäys en minä sitä kiistä. Sulla on varmaan luetunymmärtämisessä vikaa?
Se on aivan sama miten kireällä se remmi on jos tolla vauhdilla noin iso äijää kolaa päähän, kypärä lähtee väistämättä.
Ai toivomassa Danfortin telomista? Mitä sää oot vetäny?
Miten sä kerkeät tossa reagoimaan, kun toinen heittää pään alas sekunnin kymmenyksiä ennen osumaa?