Ei siinä ihan suoranaisesti niin lue. Vaan, että Herra 3vs3 nauttii, kun Ässät kuumenee.Arvon Via, asiallisesti tiedustelen, onko mulla lukihäiriö vai lukeeko tuossa yllä juurikin noin?
Ei siinä ihan suoranaisesti niin lue. Vaan, että Herra 3vs3 nauttii, kun Ässät kuumenee.Arvon Via, asiallisesti tiedustelen, onko mulla lukihäiriö vai lukeeko tuossa yllä juurikin noin?
Liigavahdista voit mennä katsomaan.Jos sulla on parempaa videokuvaa niin laita linkkiä.
Itse ainakin pidän vanhemman ajan tyylistä, että tämä käsiteltäisiin tappelulla.
Siis NHL tasolla tuo on ihan normaalia käytäntöä. Hakemalla ei tarkoiteta toisen telomista. Sehän teidät saa tulemaan housuihin.Ei yllätä. Fiksua sakkia.
Kannattaa käydä katsomassa teidän fanien kommentteja yleisellä ottelupuolella.Ei yllätä. Fiksua sakkia.
Nemecek ei ole paikalla vastaamassa teostaan, niin vastatkoon sitten joku muu lukosta.Ai niin, että esimerkiksi Liedes haetaan sen takia että Nemecek taklasi? Etteköhän te saa hakea Nemecekin ensi kaudella. Eiköhän tuo jatka. Ja eihän sitä tiedä vaikka keväällä kohdattaisiin.
Käydään.Liigavahdista voit mennä katsomaan.
Miten sä kerkeät tossa reagoimaan, kun toinen heittää pään alas sekunnin kymmenyksiä ennen osumaa?
Ymmärrettävästi täällä Jatkoajassa omien fanit katsoo taklausta ja peliä värilasien kautta, ja muidenkin joukkueiden faneille on mielipiteet Nemecekin taklauksesta, mutta onneksi Telian studiossa asiantuntija (tässä tapauksessa P.Saravo) osaa suhtautua tilanteeseen vauhkoamatta ja asiallisesti.
Kyllä syytetään nyt kaikkia muita paitsi taklaajaa. Nemecek pelasi tilanteen täydellisesti, kypärän vika.
Miten suoraan päähän osuva taklaus voi olla täysin oikeaoppinen?Valitettava lopputulos, mutta taklaus täysin oikeaoppinen.
Joo. Mun puolesta Nemecekille loppukauden jäähy ja porilaiskirjoittajille jotka suu vaahdossa huutaa kostoa aivottomuuspalkinnot kullekin.
Jumalauta junnut pistäkää se kypärä kunnolla kiinni!!!
Jokainen lapsen vanhempi varmistakaa, että se teidän ihana, rakas ja kuolematon enkelinne ei ole tyhmä ja pelaa remmi löysällä.
Se jää vs. kallo pelissä voittaa se jää joka stanan kerta. Vain oikein käytetty turvaväline voi auttaa.
Säännöt sanoo, että kaksi sormea remmin ja leuan väliin. Monellako on? Jokainen voi itse kokeilla kypärää päähän tuolla sääntöjen määräämällä tavalla ja repiä sitten sitä ees ja taas, että kuinka paljon pitäisi venyä että voi oikein käytettynä lähteä kypärä päästä. Minä väitän, että siinä vaiheessa alkaa olemaan ihan se ja sama mitä kamoja on päällä kun se remmi sieltä leuan alta irtoaa. Ja nyt puhutaan siis kymmenkertaisista voimista edes kovimpaan törky päähäntaklaukseen nähden.Tuo on kyllä totta, että jos kypärä olisi pysynyt päässä niin...en sitten tiedä, onko se tollasessa kontaktissa helpommin irtoavissa joka tapauksessa, vai pitäskö köyttää tiukemmalla nepparilla.
Kyllä sinnekkin puolelle kuuluu aivottomuuspalkintoja.Joo. Mun puolesta Nemecekille loppukauden jäähy ja porilaiskirjoittajille jotka suu vaahdossa huutaa kostoa aivottomuuspalkinnot kullekin.
Oisko taklauksesta videoo vielä missään
Se on aivan sama miten kireällä se remmi on jos tolla vauhdilla noin iso äijää kolaa päähän, kypärä lähtee väistämättä.