La 29.2.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 37 987
  • 609

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrettävästi täällä Jatkoajassa omien fanit katsoo taklausta ja peliä värilasien kautta, ja muidenkin joukkueiden faneille on mielipiteet Nemecekin taklauksesta, mutta onneksi Telian studiossa asiantuntija (tässä tapauksessa P.Saravo) osaa suhtautua tilanteeseen vauhkoamatta ja asiallisesti.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse ainakin pidän vanhemman ajan tyylistä, että tämä käsiteltäisiin tappelulla.

Ai niin, että esimerkiksi Liedes haetaan sen takia että Nemecek taklasi? Etteköhän te saa hakea Nemecekin ensi kaudella. Eiköhän tuo jatka. Ja eihän sitä tiedä vaikka keväällä kohdattaisiin.
 

Nigi

Jäsen
Ai niin, että esimerkiksi Liedes haetaan sen takia että Nemecek taklasi? Etteköhän te saa hakea Nemecekin ensi kaudella. Eiköhän tuo jatka. Ja eihän sitä tiedä vaikka keväällä kohdattaisiin.
Nemecek ei ole paikalla vastaamassa teostaan, niin vastatkoon sitten joku muu lukosta.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Miten sä kerkeät tossa reagoimaan, kun toinen heittää pään alas sekunnin kymmenyksiä ennen osumaa?

No ei varmasti Nemecek ehdi reagoida yhtään, sen verran pitkät piuhat kaverilla. Normaali ihminen olisi varmasti pystynyt jättämään taklauksen puolitiehen vetämättä täysillä loppuun. Varmasti olisi kuitenkin saanut kiekon pois.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tuo on kyllä totta, että jos kypärä olisi pysynyt päässä niin...en sitten tiedä, onko se tollasessa kontaktissa helpommin irtoavissa joka tapauksessa, vai pitäskö köyttää tiukemmalla nepparilla.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ymmärrettävästi täällä Jatkoajassa omien fanit katsoo taklausta ja peliä värilasien kautta, ja muidenkin joukkueiden faneille on mielipiteet Nemecekin taklauksesta, mutta onneksi Telian studiossa asiantuntija (tässä tapauksessa P.Saravo) osaa suhtautua tilanteeseen vauhkoamatta ja asiallisesti.

Joo. Mun puolesta Nemecekille loppukauden jäähy ja porilaiskirjoittajille jotka suu vaahdossa huutaa kostoa aivottomuuspalkinnot kullekin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kyllä syytetään nyt kaikkia muita paitsi taklaajaa. Nemecek pelasi tilanteen täydellisesti, kypärän vika.

Vauhti oli liian kova eli ryntäys en minä sitä kiistä. Sulla on varmaan luetunymmärtämisessä vikaa?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Oisko taklauksesta videoo vielä missään
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En itse näe tuota taklausta missään nimessä osastolla "törkein ikinä missään". Taklaajalla pysyi kädet alhaalla, ja painoi taklausta alaspäin sen sijaan, että olisi tähdännyt ylös. Osui kuitenkin kiistatta päähän, eli pelikieltoa luvassa, mutta törkeämpiäkin on nähty.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Joo. Mun puolesta Nemecekille loppukauden jäähy ja porilaiskirjoittajille jotka suu vaahdossa huutaa kostoa aivottomuuspalkinnot kullekin.

Toi on aika perusporilainen, joka Liigavahdin hidastuksessa vetelee kurkunleikkauseleitä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jumalauta junnut pistäkää se kypärä kunnolla kiinni!!!
Jokainen lapsen vanhempi varmistakaa, että se teidän ihana, rakas ja kuolematon enkelinne ei ole tyhmä ja pelaa remmi löysällä.

Se jää vs. kallo pelissä voittaa se jää joka stanan kerta. Vain oikein käytetty turvaväline voi auttaa.

Oli kypärä kiinni tai ei, niin päähäntaklaus ei poistu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuo on kyllä totta, että jos kypärä olisi pysynyt päässä niin...en sitten tiedä, onko se tollasessa kontaktissa helpommin irtoavissa joka tapauksessa, vai pitäskö köyttää tiukemmalla nepparilla.
Säännöt sanoo, että kaksi sormea remmin ja leuan väliin. Monellako on? Jokainen voi itse kokeilla kypärää päähän tuolla sääntöjen määräämällä tavalla ja repiä sitten sitä ees ja taas, että kuinka paljon pitäisi venyä että voi oikein käytettynä lähteä kypärä päästä. Minä väitän, että siinä vaiheessa alkaa olemaan ihan se ja sama mitä kamoja on päällä kun se remmi sieltä leuan alta irtoaa. Ja nyt puhutaan siis kymmenkertaisista voimista edes kovimpaan törky päähäntaklaukseen nähden.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Joo. Mun puolesta Nemecekille loppukauden jäähy ja porilaiskirjoittajille jotka suu vaahdossa huutaa kostoa aivottomuuspalkinnot kullekin.
Kyllä sinnekkin puolelle kuuluu aivottomuuspalkintoja.

Seisomakatsomossa olevat Rauman Bojat oikein iloitsivat tappotaklauksesta, fanikulttuuria.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meillä loppuu pelaajat, 8 jo ennestään ja nyt pari lisää. Tulis ny joku/jotkut seuraavaan sitten. Tää peli taistellaan vaikka väkisin tasoihin. Ei ole Lukko mitenkään häikäissyt, luulin parempi olevan.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Se on aivan sama miten kireällä se remmi on jos tolla vauhdilla noin iso äijää kolaa päähän, kypärä lähtee väistämättä.

Rohkenen olla eri mieltä, katsos NHL-pelejä joskus.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kova paikkahan se on kun kaks nuorta ja joukkueen noin 2/4 taitavinta hyökkäjää kolhittu ulos. Ajatukset toki siinä, että Otto selviää suht ok.

Ehkä parempi näin päin. Jos sieltä olis Danforth ja 50% Westerholmeista kolhittu pihalle, niin Virran vittu luultavasti repeäis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös