Hansenin ulosajo oli ihan oikeutettu tämän nollatoleranssilinjan mukaan, mutta onhan tämä sääntö jo melkein absurdi, että tuosta lentää pihalle ja saa vielä pelikieltoakin vissiin. Kuten on muuallakin jo todettu moneen otteeseen, järkevin tapa olisi rangaista itse pelaajaa henkilökohtaisesti. Tämähän menee pian siihen, että pelaajilta alkaa tulla mitä ihmeellisimpiä ratkaisuja kun tuomaria väistellään pelikieltojen pelossa.
En siis jaksa kritisoida Hansenin ulosajoa, mutta tämä sääntö on ihan perseestä, sen näkevät Kerhofanitkin. Tai jos eivät vielä ole itse sitä huomanneet, eiköhän viimeistään silloin, kun oma pelaaja tuosta lentää pihalle. Jos tämä klippi näytettäisiin vaikka jollekin amerikkalaiselle NHL-joukkueensa kannattajalle ja kerrottaisiin pelaajan lentäneen pihalle, varmasti naurahtaisi vähintäänkin. Ymmärrän vielä Ben Bloodin vastaavan ulosajon, jossa hän tönäisee selkeästi tuomaria, mutta muistaakseni Hansen ei tässä edes tönäissyt vaan liukui vain (katse todennäköisesti kiekossa) päin ja tästä sitten Suorsan silmät muuttuivat punaiseksi ja päätti itse heittää pelaajan pihalle.