En ole nähnyt itse tilannetta ja toivottavasti mitään oikeasti vakavaa ei käynyt, mutta repesin kyllä nauruun, kun jostain syystä selailin ottelseurantaa jälkijunassa ja tämä viesti osui kohdalle. Kiitos.PÄÄÄHÄN! VERTA!!! KÄÄÄÄÄK!
En ole nähnyt itse tilannetta ja toivottavasti mitään oikeasti vakavaa ei käynyt, mutta repesin kyllä nauruun, kun jostain syystä selailin ottelseurantaa jälkijunassa ja tämä viesti osui kohdalle. Kiitos.PÄÄÄHÄN! VERTA!!! KÄÄÄÄÄK!
Tapparan tuhnu pelaaminen kulminoituu täysin penkin taakse. Ei tarvi ihmetellä, jos tuolla rosterilla on lomilla ekassa sarjassa. Rautakorpi on niin hasbeen, kuin olla ja voi.
Lähes kaikilla? Olikohan tuossa yksi vai kaksi? Menehän nyt vittuun siitä vinkumasta, paskanjauhaja.
Tämä selvä.Se nyt tuskin yllättää että lähes kaikilla kärppäfaneilla pyörii sama levy ja vitsi, kotona opittu sisarusten kesken.
Niinhän ne aina on.No tämä ei ole tällä kertaa huhu vaan lähde on riittävän sisäpiiristä.
Mitä helvettiä Tappara kuvittelee tuollaisella pelillä voittavansa? Herätkää nyt, vittu, jo!
Nyt ois Sailiolle töitä kun ihmiskyrpä-sika-Lamberg vapautuu. Onneks meillä on noita pakkeja vaikka muille jakaa niin pienet tällit tunnu missään...
Mäenpää filmaa, tuomarit eivät mene halpaan.
No tällä kertaa on kun kyse on pelaajista.Niinhän ne aina on.
Ihmeen ujoa aina Oulussa, aivan eri joukkue kuin torstaina, saatana. Täydet mahdollisuudet vielä, kunhan aloittavat pelaamisen. Painetta pakeihin niin hyvä tulee.
No hieman meni kärppäfanilla selostuskopissa ylitse. Kuuntelee ihmeessä nauhalta niin saat makeat naurut. :)En ole nähnyt itse tilannetta ja toivottavasti mitään oikeasti vakavaa ei käynyt, mutta repesin kyllä nauruun, kun jostain syystä selailin otteluketjua jälkijunassa ja tämä viesti osui kohdalle. Kiitos.
Olet osittain oikeassa. Tosin Kärpät ei ole luokaton vaan kaukana edes keskiverto tasostaan. Ässät on ollut täysin luokaton. Typeriä jäähyjä, pyöritään omissa, syötöt ei mene perille, eikä yhtään kunnon maalipaikkaa. Kärppien yv ollut kyllä tässä pelissä luokatonta.Totta. Kärpät on ihan luokaton ja johtaa vain sen takia, että Ässät on vielä huonompi.