La 23.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 92 834
  • 991
Tila
Viestiketju on suljettu.

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Åsten pelannut siististi, ei mitään mutisemista. Osaahan se pelata eikä se mikään aivan puukäsi ole kuin joku kirjoitti.

Jos jotain arvostelisi vastustajalla niin aika puupää numero 2 on.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Hussolla alkaa näkyä hapuilua........
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
a mikä meriitti? Seksuaalinen suuntautuminen ei taida olla missään piireissä mikään meriitti.

Ja no ainakin aina muistetaan kehua "kaapista tulleita", koska heteroita?

Kahvara, Tappura ja Tuppura väännökset ovat myös aina omaperäisiä ja osoittavat käyttäjältään suurta viisautta. Mä yritin sentään keksiä ihan uuden, kun se Hinki ei oikein istu (monikko on kyllä ihan jees).
 
Kahvara, Tappura ja Tuppura väännökset ovat myös aina omaperäisiä ja osoittavat käyttäjältään suurta viisautta. Mä yritin sentään keksiä ihan uuden, kun se Hinki ei oikein istu (monikko on kyllä ihan jees).

Pikkupojat nimittelevät, kun ahdistaa. Me aikuiset kunnioitamme vastustajaa ja peliä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ja no ainakin aina muistetaan kehua "kaapista tulleita", koska heteroita?

Kahvara, Tappura ja Tuppura väännökset ovat myös aina omaperäisiä ja osoittavat käyttäjältään suurta viisautta. Mä yritin sentään keksiä ihan uuden, kun se Hinki ei oikein istu (monikko on kyllä ihan jees).
Et tosiaan näe mitään eroa vaikka Kahvaran ja IdrottsFaggot Kamraternan välillä?
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Saravo on selkeä Tapparan ykköspakki. Hänen pitkän sopimuksensa ensimmäiset vuodet olivat jonkinlaista alisuorittamista palkkioon nähden, mutta konkari on hiljalleen nostanut tasoaan ja on nyt hitaasta luistelustaan huolimatta erittäin suoritusvarma.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
On kyllä niin tasainen matsi, että hiukan jo jänskättää.
 
Hauskaa, kun lainasit kaveria, joka oli juuri pilkkamielessä käyttänyt sanaa faggot IFK:n yhteydessä.

Isällinen ojennukseni oli suunnattu myös hänelle. Tosin noissa peli on enemmän kotijoukkueelle kuin viime matsi Nordiksella.

Mutta hei, jännä peli menossa, keskitytään siihen.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Seuraavaksi sitten seksistiseen huumoriin. Et sä varmaan sano mustaa miestä neekeriksi ja kysy turpiinsaannin jälkeen, että miksi noin herkillä. Tää tästä mun osalta.

Aha nyt mä ymmärrän, otit siis homoseksuaalina tuon Faggotin henkilökohtaisesti. Pahoitteluni, ei se sulle ollut henk. koht tarkoitettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös