a mikä meriitti? Seksuaalinen suuntautuminen ei taida olla missään piireissä mikään meriitti.
Kahvara, Tappura ja Tuppura väännökset ovat myös aina omaperäisiä ja osoittavat käyttäjältään suurta viisautta. Mä yritin sentään keksiä ihan uuden, kun se Hinki ei oikein istu (monikko on kyllä ihan jees).
On sanotaan 100km matka mestaruuteen. IFK iskee vielä varmasti.Kyllä Tappara vie tämän pelin ja mestaruuden. Ifk on jo nyt jyrän alla.
Et tosiaan näe mitään eroa vaikka Kahvaran ja IdrottsFaggot Kamraternan välillä?Ja no ainakin aina muistetaan kehua "kaapista tulleita", koska heteroita?
Kahvara, Tappura ja Tuppura väännökset ovat myös aina omaperäisiä ja osoittavat käyttäjältään suurta viisautta. Mä yritin sentään keksiä ihan uuden, kun se Hinki ei oikein istu (monikko on kyllä ihan jees).
Pikkupojat nimittelevät, kun ahdistaa. Me aikuiset kunnioitamme vastustajaa ja peliä.
Ai kun luisteli kiinni ja painoi olkapää olkapäätä vasten? Ja sitten Hintz otti päästä kiinni ja repi kypärän.
Hauskaa, kun lainasit kaveria, joka oli juuri pilkkamielessä käyttänyt sanaa faggot IFK:n yhteydessä.Pikkupojat nimittelevät, kun ahdistaa. Me aikuiset kunnioitamme vastustajaa ja peliä.
Hauskaa, kun lainasit kaveria, joka oli juuri pilkkamielessä käyttänyt sanaa faggot IFK:n yhteydessä.
Hauskaa, kun lainasit kaveria, joka oli juuri pilkkamielessä käyttänyt sanaa faggot IFK:n yhteydessä.
Seuraavaksi sitten seksistiseen huumoriin. Et sä varmaan sano mustaa miestä neekeriksi ja kysy turpiinsaannin jälkeen, että miksi noin herkillä. Tää tästä mun osalta.Hiekkaa vaginassa, vai miksi noin herkillä?
Seuraavaksi sitten seksistiseen huumoriin. Et sä varmaan sano mustaa miestä neekeriksi ja kysy turpiinsaannin jälkeen, että miksi noin herkillä. Tää tästä mun osalta.
Hyvä jää täällä.
Ei päässyt, kun Karjalainen luisteli hänet kiinni ja kiilasi eteen.Luonnollisesti Hintz halusi mieluummin imeä Karjalaisen pään kainaloonsa 1-1-hyökkäykseen karkaamisen sijaan.