Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tapparan rosteria kun tutkailee niin tuon ylivoiman luulisi olevan vaarallista...
Tapparan rosteria kun tutkailee niin tuon ylivoiman luulisi olevan vaarallista...
Immonen & co. on aivan varmasti paskin yhtälö laittaa jäälle jos peli ei pysy 100% varmuudella hyökkäyspäässä. Puolustuspäässä ei mitään annettavaa näillä viisikoilla.
Telia veikkaa taas etukäteen Tapparan tulevien erien torjuntamäärät :D
Tuo vaatii jo taitoa olla tekemättä kahden miehen ylivoimalla maalia vaikka saat hieroa sen koko kaksi minuuttia siellä hyökkäyspäässä. No juurikin hieroa, siksi ei kai menekään.
Ehkä näinkin, mutta on oli siinä veskarista katsottuna oikealla puolella Rantakari kuitenkin hyväkutisena ja hyvältä etäisyydeltä laukomassa monta kartaa. Rantakari on kuitenkin urallaan ihan jokusen maalin tehnyt onetimerilla ja varmaan joskus tuostakin paikasta, joten luulisi että olisi edes vahingossa joku uponnut.Mun mielestä ei ollut tarpeeksi hieromista. Lauottiin melko nopeasti ja ohi, tai runnottiin maalille ruuhkaan. Olis pitänyt kiekon ja pyöritellyt niin kauan että joku saa vetää tyhjiin. Mutta ei taida riittää taito.
Ei saatana nyt mulle kävi se mistä yleensä itse olen saanut piikkiä eli spoilasin itseni täällä. Varmaan joku 30-40 sekuntia meni tämän viestin jälkeen että helähti.SaiPa ansaitusti 1-0 johtoon.