Peltsi #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Ruotsalainen tyhjiin 3-5. Hienosti äijät taisteli tämän. 10 minuuttia ennen vaikutti ihan perinteiseltä Ilves-paniikilta mutta ei. Hieno viikonloppu Ipalta!
Kuka on sanonut että ei saa tuulettaa?Naurattaa näiden tepsien ja kärppien fanit, joita ärsyttää pikkuseurojen kiusaaminen niin paljon, jotta ei sais tuulettaakaan hengen voittoa rahasta.
Aika tasan on laukaukset, ehkä Ässät ollut kolmannessa aavistuksen paineistavampi.Kyllähän Ässät on tätä peliä ja maalipaikkoja hallinnut, vaikka JYP kuinka on neljä kertaa tolppaan osunut.
Kuka on sanonut että ei saa tuulettaa?
Minua muuten huvittaa aina nämä "hengen voitto rahasta" jutut kun pikkuseura voittaa vaikka Kärpät. Kärpillä taitaa kuitenkin liki poikkeuksetta olla enemmän omia kasvatteja riveissään kuin suunnilleen yhdelläkään vastustajalla.
Tämä on paremmin sanottu. Ei se Kärppien vika ole että on rahaa ja että ne useat omat pojat on maajoukkuetason tai liki maajoukkuetason miehiä.Saattoi olla Twitterin puolella. Okei, hengen ja pienen rahan voitto omista pojista ja isosta rahasta.
Vaihtovirhe sportilta, miks vitussa lähti kaks vaihtamaan
Tämä on paremmin sanottu. Ei se Kärppien vika ole että on rahaa ja että ne useat omat pojat on maajoukkuetason tai liki maajoukkuetason miehiä.
Mutta hattu pois SaiPan kohdalla, pelasivat erinomaisen ottelun ja Kärpät oli aivan paska. Minua ei nimittäin lämmitä hevon helvetin vertaa nämä täällä kerrotut ylistyspuheet "luotiin huippumäärä paikkoja ja totaalista hallintaa ja kiva kiva" jos ei osata tehdä maaleja.
Ei pelannut. Jos teet nolla maalia 60 minuutin aikana niin arvosana on kaikkea muuta kuin "helvetin hyvä". Plussat tsempistä, mutta nolla maalia niin nippanappa välttävä suoritus. Kouluarvosana 5-.Kärpät pelasi helvetin hyvin
Ei pelannut. Jos teet nolla maalia 60 minuutin aikana niin arvosana on kaikkea muuta kuin "helvetin hyvä". Plussat tsempistä, mutta nolla maalia niin nippanappa välttävä suoritus. Kouluarvosana 5-.
Budish 2-3 JA. Kaksi pistettä itse asiassa ihan hyvin noin huonolla pelillä.
Tähän ikään kun on tullut niin etenkään näin alkukaudesta en lähde vielä katsomaan mitään näitä "pitää nähdä tuloksen taakse" kortteja. Fakta on se että Kärpät on aloittanut kauden todella tehottomasti ja on tainnut nopealla vilkaisulla tehdä kolmanneksi vähiten maaleja. Posia toki siitä että omissakaan ei pahasti kolise, mutta paikkojen tuhlailu on ollut ihan käsittämätöntä. En tiedä meneekö se enää sattuman piikkiin vai pelkästään pelaajien kyvyttömyyden piikkiin.Tykkään kyllä sinusta Roger kun kykenet näkemään oman joukkueen suoritukset realistisesti.
Kuka on sanonut että ei saa tuulettaa?
Minua muuten huvittaa aina nämä "hengen voitto rahasta" jutut kun pikkuseura voittaa vaikka Kärpät. Kärpillä taitaa kuitenkin liki poikkeuksetta olla enemmän omia kasvatteja riveissään kuin suunnilleen yhdelläkään vastustajalla.