Onko se nykyään niin pyöreässä kunnossa, että tarvitsee useamman kameran?Onko tuo Lärvinen pakko tunkea noihin fanikameroihin?
Onko se nykyään niin pyöreässä kunnossa, että tarvitsee useamman kameran?Onko tuo Lärvinen pakko tunkea noihin fanikameroihin?
Mitä ihmeen vitun paskaa läppää täällä jauhetaan Olkinuorasta?
Marjamäen alaisuudessa McJeesuskin taantuisi. Mutta joo, olivat molemmat aivan paskoja.En KHL-pelejä katsele, mutta nämä Anttila ja Mäenalanenko oli ihan paskoja?
Kapasen psykoottinen tuijotus, joka poraa sieluun ja heti sen jälkeen OuJei ruutuihin räpyttelemään, niin, että Kojolta lentää viimeisetkin hiukset päästä.Sami, voisitko räpäyttää silmiä jos sua uhataan aseella? Hankala keskittyä peliin varsinkin, kun tämä robotti antaa vähän analyysiä pelistä.
No sitä just. Mitä hauskaa tuossa on?Mitenni? Hyvinhän toi Jarkko Olkinuora on pelannut?
Räpäytti!Sami, voisitko räpäyttää silmiä jos sua uhataan aseella? Hankala keskittyä peliin varsinkin, kun tämä robotti antaa vähän analyysiä pelistä.
Älä älä älä jumankekka Jinxaa.
Mutta toivotaan.
Maksamalla 25e, pääset Mertarannan palveluiden äärelle.
:)
Liian paljon Mertsirannasta.. :D
Mun mielestä Seppo Olkiremmi on pelannu nii hyvin että siitä kehtaa puhua. Ohtamaa ois saanu hoitaa vedon pois.Lukee näitä kommentteja Olkinuorasta, mitä vittua nyt taas? Never stop the madness. Tyyppi ottanu monta pahaa kiinni ja jollain Säterillä peli ois 4-2 USAlle. Ihme kitinää taas isolta osalta.
*OlkiluodostaMitä ihmeen vitun paskaa läppää täällä jauhetaan Olkinuorasta?
*Olkiluodosta
Samaa ihmettelen. Niikko kysyy kysymyksen ja alkaa vilkuilemaan ohjaajaa hermostuneesti ennen kuin KJ ehtii nokkaansa aukaista.Ihan vitunmoinen kiire tuntuu olevan tässä Cmoren lähetyksessä.
Edelleen. My god, mä häpeän. Keksikäähän vielä pari. Missä pointti?*Olkiluodosta
Gareth Valavuori on tosiaan pelannut hyvin, vaikka maali vähän lirahtikin.Olkivuori.
Edelleen. My god, mä häpeän. Keksikäähän vielä pari. Missä pointti?