La 22.5.2021 Otteluseuranta (2. kisapäivä)

  • 52 578
  • 1 116

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Onko Mertaranta ottanu vähä viiniä pelin aikana? :D
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anaheim Olkisuoraan!
 

Barcow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Leijonat
Mitään pahaa sanottavaa ei ole Mertsistä tai Saukkosesta, mutta ai että, kun parin tunnin päästä pääsee kuuntelemaan Mäkistä Viaplayn puolella. Siitä tuleva leijonaääni, sanonpahan vaan!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olkilyhty meinasi vähän seikkailla erän alussa jännittävästi oman maalin takana, ei ollut jenkki onneksi tehnyt kotiläksyjä että näitä saa edelleen aina välillä odotella.

Aika vastaava alku ensimmäisen erän kanssa, kaveri yrittää jyrätä päälle että nyt vaan jaksetaan sitä omaa juttua ja sitten vastaiskuista arkunnauloja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitään pahaa sanottavaa ei ole Mertsistä tai Saukkosesta, mutta ai että, kun parin tunnin päästä pääsee kuuntelemaan Mäkistä Viaplayn puolella. Siitä tuleva leijonaääni, sanonpahan vaan!
Mäkisen mielestä MM-kisat on Skoda Cupia (sanonut itse näin) joten toivottavasti ei selosta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Johnson Olkinuora on ollut sitä pientä virhettä lukuun ottamatta hyvä.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mäkisen mielestä MM-kisat on Skoda Cupia (sanonut itse näin) joten toivottavasti ei selosta.
Ei kai paremmat ihmiset tämmöisiä rahvaitten kisoja rupea selostamaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvin pelaa kyllä O.J. Simpson Suomen maalilla. Melko pesukoneessa on kenttäpelaajat.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jasper Olkivuono pitänyt Suomen kuskin paikalla.
 
Mäkisen mielestä MM-kisat on Skoda Cupia (sanonut itse näin) joten toivottavasti ei selosta.
Viitsiiköhän Mäkinen puhua Kimanttia-castissa Skoda-cupista, kun juttukaverina on 59 MM-ottelun Kimmo Timonen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös