Ja nyt se muuttui uudestaan hauskaksi, kun joku porofarmari veti herneenpalon nenään.En tosin ollut alusta asti mukana mutta olihan tuo hauskaa sen ekan erän.
Mäkisen mielestä MM-kisat on Skoda Cupia (sanonut itse näin) joten toivottavasti ei selosta.Mitään pahaa sanottavaa ei ole Mertsistä tai Saukkosesta, mutta ai että, kun parin tunnin päästä pääsee kuuntelemaan Mäkistä Viaplayn puolella. Siitä tuleva leijonaääni, sanonpahan vaan!
Robertsonilla on filippiiniläistaustaa äidin puolelta, isä skotti.Siellä joku kiinalainen teki Suomea vastaan maalin
Cittarissa on Sun-konetiskitabletit tarjouksessa, 2kpl / 7e. Tätäpä ette porvarit tienneetkään kun katotte Mertsiä!
Ei kai paremmat ihmiset tämmöisiä rahvaitten kisoja rupea selostamaan.Mäkisen mielestä MM-kisat on Skoda Cupia (sanonut itse näin) joten toivottavasti ei selosta.
Kas kun ei Hiliman ja Onnin. Laukkasen, kylän ravattisonnin.@Porvoon Kärppä Hannun ja Hilikan poika muuten tämä Olokinuora.
Viitsiiköhän Mäkinen puhua Kimanttia-castissa Skoda-cupista, kun juttukaverina on 59 MM-ottelun Kimmo Timonen?Mäkisen mielestä MM-kisat on Skoda Cupia (sanonut itse näin) joten toivottavasti ei selosta.