Olisihan se aivan karmeaa, jos Unkari tästä tekisi tasoitusmaalin - AntsaJenkkien kavennushan meni ihan Mertarannan piikkiin. Ikinä ei saa sanoa 15 sekuntia ennen loppu, että kestettiin alivoima.
Mertaranta osaa nämä hommat.
Olisihan se aivan karmeaa, jos Unkari tästä tekisi tasoitusmaalin - AntsaJenkkien kavennushan meni ihan Mertarannan piikkiin. Ikinä ei saa sanoa 15 sekuntia ennen loppu, että kestettiin alivoima.
OlkiukkoOlkinukke
Olkivuori.
Oliko Jokisella ongelmia polvien kanssa uransa aikana? Kävely näytti jäykältä.
Pitaa pahaa olkikoira on teille tehnyt?Edelleen. My god, mä häpeän. Keksikäähän vielä pari. Missä pointti?
Gävlebocken – milloin roihahtaa? Gävlen olkipukki.Olkinuori
OlkimuoriOlkinuori
Kerron ihan niin kauan kunnes joku selittää,mistä keksi noin vitun paskan vitsin, mitä muut apinat vielä toistaa?Kerro vielä muutama kerta että sinua harmittaa tämä Kalle Olkinuora -juttu?
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiakkoo.Edelleen. My god, mä häpeän. Keksikäähän vielä pari. Missä pointti?
Ossi Julkinuori.Olkinuori
Olki Juhonuora!Kerron ihan niin kauan kunnes joku selittää,mistä keksi noin vitun paskan vitsin, mitä muut apinat vielä toistaa?
Kerron ihan niin kauan kunnes joku selittää,mistä keksi noin vitun paskan vitsin, mitä muut apinat vielä toistaa?
Eikai siinä pointtia ole, Liigaan tullessaan viitisen vuotta sitten itse haastattelussa korjasi että mielummin Jussi kuin Juho (eliteprospectissakin) ja siihen kai tää tän iltainen pohjautuu. En tosin ollut alusta asti mukana mutta olihan tuo hauskaa sen ekan erän.Edelleen. My god, mä häpeän. Keksikäähän vielä pari. Missä pointti?
Eikö se ole jo perinne, että joka kisoissa tulee joku paska meemi jota toistellaan kyllästymiseen asti? Mun mielestä tää Jirko Olkimäki -hassuttelu on ihan hassua.Kerron ihan niin kauan kunnes joku selittää,mistä keksi noin vitun paskan vitsin, mitä muut apinat vielä toistaa?
Siis hyvä veli Olkiremmi on pelannut hyvän geimin tähän mennessä, indeedEdelleen. My god, mä häpeän. Keksikäähän vielä pari. Missä pointti?