Kohtuullisen selkeästi tulee polvella.
Aivan selvä. Ei kahta sanaa ja vetää vielä tahallaan. Mikähän oikosulku mahtoi Rantakarille tuossa tilanteessa tulla, vai vain ylilataus?
Kohtuullisen selkeästi tulee polvella.
Selvissä tilanteissa kuten tänään yritän muistaa heittää parilla eurolla. Ei tuolla rahoille pääse varsinkaan kun aina ei jaksa edes laittaa vaan heittää kavereille että muuten "Möttönen" tekee vielä, mutta hauska se on seurata.Tähän on pakko vähän naurahtaa... Lyötkö usein tuolla perusteella vetoa, ja kuinka usein on osunut? :D
Mä kritisoin paskaa tuomarointia, mikä tuntuu huonontuvan pelien edetessä. Kumpi tässä parissa siitä enemmän hyötyy(?) ei kiinnosta ollenkaan. Huuhaa teoriat jääköön psykoisukille...Ainakin minä haluaisin, mutta en siltikään usko mihinkään salaliittoihin, joilla tapparoita ja jyppejä tuomarin avustuksella järjestellään Suomen mestareiksi.
Kaikki mika tuo varia ja edes hieman herattaa finskeja elamanpituisesta horroksesta on positiivista
Et pidä selkeästä äänestä ja puheesta? Makunsa toki kullakin.Tapparan kuuluttaja on kyllä ylivoimaisesti Liigan paskin.
Nimenomaan. Koko halli vareissa. Taalla kun hieman edes yritetaan sekin on vaarin. Silti ihmetellaan ettei ole kulttuuria. Hyvia tempauksia mielestani, varia elamaanSuomessa on aika paljon opittavaa fanittamisesta. Pari änäripeliä nyt playoffeja kattonut niin siellä on 18500 katsojan hallissa varmaan 18000 kotijoukkueen fanipaitaa
Rogerilta ei onnistunut, niin selitä sinä. Jos Peltola kaatuu Riikolan jalkoihin ja RM:n mukaan Peltola kaatuu omiin jalkoihin, niin kenen ne jalat sitten lopulta ovat? Vai puhuiko Roogeri paskaa?! Ei kai?!Vuodet vierii ja väsyneet läpät säilyy, huoh.
Kolme vähintään niin selvästi taklataan polvella eikä edes yritetä mitään muuta.Saattaapa tuosta pelin kakku tulla. Sammalkangas kehiin eli jalkanopeus vain nousee
En ole itkenyt, eikä minulla nyt tässä elämässä sen kummempaa hätää ole. Japa Levonen voisi ihan oikeasti jäädä jo eläkkeelle, arvostan toki dumarina miestä paljon ja on varmasti aikanaan ollut ihan pelin päällä, mutta pitäähän se nyt porilaistenkin myöntää että ihan kuutamolla oli ukko kyllä tänään.
Suomessa on aika paljon opittavaa fanittamisesta. Pari änäripeliä nyt playoffeja kattonut niin siellä on 18500 katsojan hallissa varmaan 18000 kotijoukkueen fanipaitaa
Nimenomaan. Koko halli vareissa. Taalla kun hieman edes yritetaan sekin on vaarin. Silti ihmetellaan ettei ole kulttuuria. Hyvia tempauksia mielestani, varia elamaan
Suomessa on aika paljon opittavaa fanittamisesta. Pari änäripeliä nyt playoffeja kattonut niin siellä on 18500 katsojan hallissa varmaan 18000 kotijoukkueen fanipaitaa
Jees, se onkin komean näköistä, olen itsekin katsonut pari matsia. Mutta oletko nähnyt siellä yhtään hässäkkää päässä, joka näyttää että se on rakennettu jostain vessapaperirullista?
No.en mutta Suomessa ei ikinä tule sitä tilannetta et 90 %lla ois fanipaidat päällä
Kertoo siis siitä, että pelin ollessa paskaa, joutuvat keskittymään johonkin fanitouhuun. Siinähän ei peliä edes seurata. Kunhan saa laulaa jotain paskaloilotuksia ja heiluttaa huivia.NHL:n ja NBA:n pleijarit häviävät fanikulttuurissa HJK:n ja HIFK:n väliselle Veikkausliiga-matsille 100-0. MLS on Amerikassa se sarja, josta lätkäfanitkin voisivat käydä ottamassa mallia. Esim. Seattle Sounders on roimasti edellä jokaikistä NHL-joukkuetta. Jonkun Toronto FC:n parin-kolmensadan ihmisen organisoitu fanipäätykin pistää aika hyvin kampoihin 18 000:lle fanipaitaan sonnustautuneelle katsojalle, joiden ainoa kannustushuuto on "let's go meiän tiimi".
Kuopion tuomaripari sai kehuja molemmilta puolilta. Miksi ne piti vaihtaa? Nyt meni lasien väreistä riippumatta ihan vihkoon, pahimpana tuo Rantakarin polvitaklaus.
Ei varmasti tule. Ja sitten niillä perkeleilllä on vielä stobe toisessa kädessä ja hodari toisessa. Se kyllä harmittaa. Kaljaa ja lihaa katsomossa!
Jees, se onkin komean näköistä, olen itsekin katsonut pari matsia. Mutta oletko nähnyt siellä yhtään hässäkkää päässä, joka näyttää että se on rakennettu jostain vessapaperirullista?
Joo mitä ulkomailla on käynyt hokia katsomassa niin niillä on vielä tuopin paikat penkkien selkänojissa. Kaljakin maksaa 1/3 osan siitä mitä meillä ja sitä jopa myydään katsomossa.
Ethän tosissasi rinnasta noita päähineitä tapparan pahvikypäriin?
Kertoo siis siitä, että pelin ollessa paskaa, joutuvat keskittymään johonkin fanitouhuun. .
NHL:ssä ne näkyy pyörittävän jotain rättejä ilmassa. Ja eturivissä taotaan pleksiä tahmaisilla kämmenillä. Onks noi nyt sitten paljonkin coolimpia tapoja kuin hassun hatun pitäminen?
Itse olen onneksi toistaiseksi törmännyt noihin vain nuorten MM-matsissa Suomi-Kanada viime vuonna.
En ole katsellut. Katsomolaulut ainakin Suomessa ovat typeriä. Varmaan Ruotsissakin.Ilmeisesti mielestäsi SHL:ssäkin peli on paskaa Suomen liigaan verrattuna, koska Ruotsissa katsojat laulavat?