En ole katsellut. Katsomolaulut ainakin Suomessa ovat typeriä. Varmaan Ruotsissakin.
Yrität siis väittää että esimerkiksi HIFK:n peleissä satunnaisesti käytetty laulu: "Juntti mikä juntti, shaa-la-la-laa-la-laa, juntti mikä juntti!" on typerä?
En ole katsellut. Katsomolaulut ainakin Suomessa ovat typeriä. Varmaan Ruotsissakin.
En ole kuullut, mutta siltä vaikuttaa.Yrität siis väittää että esimerkiksi HIFK:n peleissä satunnaisesti käytetty laulu: "Juntti mikä juntti, shaa-la-la-laa-la-laa, juntti mikä juntti!" on typerä?
En ole kuullut, mutta siltä vaikuttaa.
Olen 100% käsimies. Ja en tarkoita sillä sitä mitä joku saattaa kuvitella.
Minäkin olen 100% käsimies, ja tarkoitan sillä juuri sitä mitä joku saattaa kuvitella.
Mutta tosiaan NHL ei ole se paikka, josta fanikulttuuriin kannattaa lähteä oppia hakemaan. Fanipaidat eivät halliin tunnelmaa luo.
Väitän että Liigan keskivertokatsoja tietää lätkästä enemmän kuin NHL:n keskivertokatsoja?
Ei ihan hirveästi yllätä.Minäkin olen 100% käsimies, ja tarkoitan sillä juuri sitä mitä joku saattaa kuvitella.
Eipä Tapparan voitossa harmita oikeastaan muu kuin se että varmuudella joutuu kuuntelemaan tuon Kääriäisen erittäin junttimaista, kivuliasta ähkimistä vielä ainakin yhden ottelun verran.
minkä sille voi, että kuuluttaja toivoo koko kentällisen olevan nen päätteisiä. Mutta niitä Miettisiä on Tampereella niin vähän niin perille meno vähän jotain muuta verrattuna Kuopioon.Harvemmin on tullut Tampereella / Tapparan matseissa käytyä, mutta tässä kaksi peliä olen naureskellut kuuluttajannnn tapaa lausua se viimeinnnnnennnn nnnnn pitkänä. Komedia-arvoa ei ainakaannnn vähennä se, että KalPa:nnnnn avauskentällisennnnn viidestä jätkästä neljällä sukunimi päätyy tavuun nnnnnennnnnn
Ei kait sitä ole pakko kuunnella? Voit katsella peliä mutella, tai vaihtoehtoisesti jättää kokonaan Tampereen pelit väliin, jos niin koville ottaa.Eipä Tapparan voitossa harmita oikeastaan muu kuin se että varmuudella joutuu kuuntelemaan tuon Kääriäisen erittäin junttimaista, kivuliasta ähkimistä vielä ainakin yhden ottelun verran.
Joo tsori. Olin pilottiryhmässä, hossa kokeiltiin jatkoaika.comin käyttöä alkolukon kanssa. Eli ei ollut eilen mitään asiaa sivustolleSopii, mutta otetaan potut pottuina, eikä sitten mitään luomuriisiä.
Tulin vasta nyt tuolta Popradin hallilta Hakametsään ja täytyy sanoa, että hieman tilanne yllätti. Töppärän peli kaipaa selvästi Savi"perkele"naista.
Joo tsori. Olin pilottiryhmässä, hossa kokeiltiin jatkoaika.comin käyttöä alkolukon kanssa. Eli ei ollut eilen mitään asiaa sivustolle
Olin Hakametsässä ilman mitään itseruskettavia tai sinisiä voiteita, omalla pörröpäälläni ja pitämällä kädet Hakametsän ohjesäännön mukaisesti joko tiukasti housunsaumalla tai sylissä. Pahvikypärät vein kyllä tuliaisiksi muksuille, jos ei kelpaa niin kiukaan pesässä jukkauitus lämmittää mukavasti mestaruussaunaa.Heh...
Hienoa, ettet ollut Hakametsässä, naama maalattuna siniseksi ja oranssi peruukki päässä, läpsyttämässä. Tarkoitan hienoa, että myös itsekunnioituksesi on kytketty alkolukkoon. Ei tule näitä esterimäisiä ylilyöntejä, joiden vuoksi olen nykyään pakotettu seuraamaan otteluita teen ja pipareiden voimalla.