La 22.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 47 472
  • 589

Snagari

Jäsen
Tähän on pakko vähän naurahtaa... Lyötkö usein tuolla perusteella vetoa, ja kuinka usein on osunut? :D
Selvissä tilanteissa kuten tänään yritän muistaa heittää parilla eurolla. Ei tuolla rahoille pääse varsinkaan kun aina ei jaksa edes laittaa vaan heittää kavereille että muuten "Möttönen" tekee vielä, mutta hauska se on seurata.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ainakin minä haluaisin, mutta en siltikään usko mihinkään salaliittoihin, joilla tapparoita ja jyppejä tuomarin avustuksella järjestellään Suomen mestareiksi.
Mä kritisoin paskaa tuomarointia, mikä tuntuu huonontuvan pelien edetessä. Kumpi tässä parissa siitä enemmän hyötyy(?) ei kiinnosta ollenkaan. Huuhaa teoriat jääköön psykoisukille...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kaikki mika tuo varia ja edes hieman herattaa finskeja elamanpituisesta horroksesta on positiivista

Suomessa on aika paljon opittavaa fanittamisesta. Pari änäripeliä nyt playoffeja kattonut niin siellä on 18500 katsojan hallissa varmaan 18000 kotijoukkueen fanipaitaa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Suomessa on aika paljon opittavaa fanittamisesta. Pari änäripeliä nyt playoffeja kattonut niin siellä on 18500 katsojan hallissa varmaan 18000 kotijoukkueen fanipaitaa
Nimenomaan. Koko halli vareissa. Taalla kun hieman edes yritetaan sekin on vaarin. Silti ihmetellaan ettei ole kulttuuria. Hyvia tempauksia mielestani, varia elamaan
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
En ole itkenyt, eikä minulla nyt tässä elämässä sen kummempaa hätää ole. Japa Levonen voisi ihan oikeasti jäädä jo eläkkeelle, arvostan toki dumarina miestä paljon ja on varmasti aikanaan ollut ihan pelin päällä, mutta pitäähän se nyt porilaistenkin myöntää että ihan kuutamolla oli ukko kyllä tänään.

Unohdat tyynni, että Japa ei ole tuomarina sen enempää porilainen kuin sinä hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa tai Janne Niinimaa maitopääläri.
Ja nyt, ryömi takaisin koloosi, Rookeri. Maanataina hommat jatkuu.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Suomessa on aika paljon opittavaa fanittamisesta. Pari änäripeliä nyt playoffeja kattonut niin siellä on 18500 katsojan hallissa varmaan 18000 kotijoukkueen fanipaitaa

Jees, se onkin komean näköistä, olen itsekin katsonut pari matsia. Mutta oletko nähnyt siellä yhtään hässäkkää päässä, joka näyttää että se on rakennettu jostain vessapaperirullista?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nimenomaan. Koko halli vareissa. Taalla kun hieman edes yritetaan sekin on vaarin. Silti ihmetellaan ettei ole kulttuuria. Hyvia tempauksia mielestani, varia elamaan

Joo onhan sekin ihan käsittämätöntä että Tampereella jaettiin Pancho Villan läpsyttimiä jopa niille kalliimmalla hinnalla olevalle penkille.
Vittu siis eikö otteluisäntä saa mainostaa Tappara burgereita ja omaa ravintolaimperiumia.
Tosin se juttu taisi olla saman idiootin kirjoittama joka itki kun joulun huudeilla Leinonen teki pikku tilin vipillä ja mikä tukki siinä samalla käytävät paikallispelissä.
Siinähän nyt kyllä oli tilaa päästä halli ympäri hyvin. Toimittaja ei varmaan ollut saanut kutsua vippiin
 
Suomessa on aika paljon opittavaa fanittamisesta. Pari änäripeliä nyt playoffeja kattonut niin siellä on 18500 katsojan hallissa varmaan 18000 kotijoukkueen fanipaitaa

NHL:n ja NBA:n pleijarit häviävät fanikulttuurissa HJK:n ja HIFK:n väliselle Veikkausliiga-matsille 100-0. MLS on Amerikassa se sarja, josta lätkäfanitkin voisivat käydä ottamassa mallia. Esim. Seattle Sounders on roimasti edellä jokaikistä NHL-joukkuetta. Jonkun Toronto FC:n muutaman sadan ihmisen organisoitu fanipäätykin pistää aika hyvin kampoihin 18 000:lle fanipaitaan sonnustautuneelle katsojalle, joilla on tasan yksi kannustushuuto.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jees, se onkin komean näköistä, olen itsekin katsonut pari matsia. Mutta oletko nähnyt siellä yhtään hässäkkää päässä, joka näyttää että se on rakennettu jostain vessapaperirullista?

No.en mutta Suomessa ei ikinä tule sitä tilannetta et 90 %lla ois fanipaidat päällä
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
No.en mutta Suomessa ei ikinä tule sitä tilannetta et 90 %lla ois fanipaidat päällä

Ei varmasti tule. Ja sitten niillä perkeleilllä on vielä stobe toisessa kädessä ja hodari toisessa. Se kyllä harmittaa. Kaljaa ja lihaa katsomossa!
 
NHL:n ja NBA:n pleijarit häviävät fanikulttuurissa HJK:n ja HIFK:n väliselle Veikkausliiga-matsille 100-0. MLS on Amerikassa se sarja, josta lätkäfanitkin voisivat käydä ottamassa mallia. Esim. Seattle Sounders on roimasti edellä jokaikistä NHL-joukkuetta. Jonkun Toronto FC:n parin-kolmensadan ihmisen organisoitu fanipäätykin pistää aika hyvin kampoihin 18 000:lle fanipaitaan sonnustautuneelle katsojalle, joiden ainoa kannustushuuto on "let's go meiän tiimi".
Kertoo siis siitä, että pelin ollessa paskaa, joutuvat keskittymään johonkin fanitouhuun. Siinähän ei peliä edes seurata. Kunhan saa laulaa jotain paskaloilotuksia ja heiluttaa huivia.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Kuopion tuomaripari sai kehuja molemmilta puolilta. Miksi ne piti vaihtaa? Nyt meni lasien väreistä riippumatta ihan vihkoon, pahimpana tuo Rantakarin polvitaklaus.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kuopion tuomaripari sai kehuja molemmilta puolilta. Miksi ne piti vaihtaa? Nyt meni lasien väreistä riippumatta ihan vihkoon, pahimpana tuo Rantakarin polvitaklaus.

Oli päätetty kuulemma 3:een ekaan peliin tuomarit ennen sarjan alkua
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ei varmasti tule. Ja sitten niillä perkeleilllä on vielä stobe toisessa kädessä ja hodari toisessa. Se kyllä harmittaa. Kaljaa ja lihaa katsomossa!

Joo mitä ulkomailla on käynyt hokia katsomassa niin niillä on vielä tuopin paikat penkkien selkänojissa. Kaljakin maksaa 1/3 osan siitä mitä meillä ja sitä jopa myydään katsomossa.
 
Jees, se onkin komean näköistä, olen itsekin katsonut pari matsia. Mutta oletko nähnyt siellä yhtään hässäkkää päässä, joka näyttää että se on rakennettu jostain vessapaperirullista?

Minä olen nähnyt Pohjois-Amerikassakin katsomoissa aika monia tällaisia hassuja viritelmiä:
http://www.robthehockeyguy.com/wp-content/uploads/2013/12/racist.jpg

Väärin kannatettu ilmeisesti.

Joo mitä ulkomailla on käynyt hokia katsomassa niin niillä on vielä tuopin paikat penkkien selkänojissa. Kaljakin maksaa 1/3 osan siitä mitä meillä ja sitä jopa myydään katsomossa.

Air Canada Centerissä maksoi syksyllä kalja 17 dollaria. Barclays Centerissä ja Wells Fargo Centerissä tän vuoden helmikuussa olut kustansi 13 dollaria. Jos olisi pitänyt Ipa-Tappara-puolivälierässä maksaa kaljasta kolme kertaa enemmän kuin tuo, kyllä olisi jäänyt juomatta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ethän tosissasi rinnasta noita päähineitä tapparan pahvikypäriin?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Silloin harvoin kun minä halliin pääsen, niin tulen ihan tavallisissa vaatteissa, istun hiljaa jännittäen ja taputan Tapparan maaleille (en käytä läpsytintä). Siinä teille fanikulttuuria.

Ei kai kannattamaansa seuraa edes voi kannustaa väärin, paitsi jos tekee jotain laitonta tai muuten kiellettyä.

NHL:ssä ne näkyy pyörittävän jotain rättejä ilmassa. Ja eturivissä taotaan pleksiä tahmaisilla kämmenillä. Onks noi nyt sitten paljonkin coolimpia tapoja kuin hassun hatun pitäminen?
 
Kertoo siis siitä, että pelin ollessa paskaa, joutuvat keskittymään johonkin fanitouhuun. .

Ilmeisesti mielestäsi SHL:ssäkin peli on paskaa Suomen liigaan verrattuna, koska Ruotsissa katsojat laulavat?

NHL:ssä ne näkyy pyörittävän jotain rättejä ilmassa. Ja eturivissä taotaan pleksiä tahmaisilla kämmenillä. Onks noi nyt sitten paljonkin coolimpia tapoja kuin hassun hatun pitäminen?

Ainakin noi halleissa jaettavat sponsorien logoilla koristellut pyyhkeet voittaa läpsyttimet sata-nolla sikäli, että niiden pyyhkeiden takia ei joudu kuuntelemaan kahta tuntia jotain helvetin vihtomista. Itse olen onneksi toistaiseksi törmännyt noihin vain nuorten MM-matsissa Suomi-Kanada viime vuonna.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Itse olen onneksi toistaiseksi törmännyt noihin vain nuorten MM-matsissa Suomi-Kanada viime vuonna.

Täsmälleen sama homma, tai siis samat kisat, mutta eri matsi. Aivan uskomattoman korvia vihlova, muovinen, vastenmielinen soundi. Ja kova vielä. Olen 100% käsimies. Ja en tarkoita sillä sitä mitä joku saattaa kuvitella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös