Roger Moore
Jäsen
Eiköhän Tamminen suostu naisihmisille myymään vaatteensa (tai antamaan ilmaiseksi?) ilman huutokauppaakin :DOkei sit. Melkein jo petyin. Vieläkö ne huutokauppaa Tamin asuja?
Saukkonen!
Eiköhän Tamminen suostu naisihmisille myymään vaatteensa (tai antamaan ilmaiseksi?) ilman huutokauppaakin :DOkei sit. Melkein jo petyin. Vieläkö ne huutokauppaa Tamin asuja?
Saukkonen!
Mutta eikös noita joskus myyty?Eiköhän Tamminen suostu naisihmisille myymään vaatteensa (tai antamaan ilmaiseksi?) ilman huutokauppaakin :D
On niitä muistaakseni joskus myyty, onhan ne kysyttyä tavaraa kun Tami on tuollainen miesten muodin edelläkävijä!Mutta eikös noita joskus myyty?
Pistetään vaikka tänne:
Tarkoitatko kenties tätä klippiä: 2017-05-14 Sveitsi-Suomi : Ote Marjamäen pelikirjasta - YouTube Voitettiin muuten 3-2 tuo matsi
Semmoinen kutina alkuminuuttien perusteella on, että Venäjä voittaa.
Olenko epäsuomalainen, jos mulla ei ole koskaan ollut mitään Venäjää vastaan? Ainakaan lätkässä
Eihän pelaajia vastaan sinänsä mitään olekaan, mutta se systeemi ja politikointi on se mikä nostaa karvat pystyyn.Olenko epäsuomalainen, jos mulla ei ole koskaan ollut mitään Venäjää vastaan? Ainakaan lätkässä
Paljon vaan kuulee tuota ryssittelyä ym. Itseasiassa aika usein Venäjää jopa kannatan, kiva katsoa niiden yksilötaitoa. Ja itse asiassa sikailuakin on aika harvoin. Tai ylilyöntejä muutenkaan.
Olenko epäsuomalainen, jos mulla ei ole koskaan ollut mitään Venäjää vastaan? Ainakaan lätkässä
PItäisköhän sun mennä vähän lepäämään?Olenko epäsuomalainen, jos mulla ei ole koskaan ollut mitään Venäjää vastaan? Ainakaan lätkässä
Miksi? :)PItäisköhän sun mennä vähän lepäämään?
Kylläpä ovat hurlumheimeiningillä lähteneet molemmat joukkueet tähän otteluun. Saa nähdä kestääkö kunto ottelun loppuun asti.
Joo, Venäjää on yleensä kiva katsoa ja siksi se on yleensä mun suosikkini ollut. Mutta Kanada on kyllä tullut ryminällä suosikkilistoille varsinkin tänä vuonna kun siellä on nämä Marnerit ja kumppanit.Samoin. Suomen ohella suosikki näistä suurista. Todella viihdyttävää taitokiekkoa turnauksesta toiseen. Jotenkin siinä on sellaista taiteellisuutta mukana mitä muilla ei ole.