La 20.5.2017 Otteluseuranta (16. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.
Znarok tuli baarista suoraan vaihtoaitioon. On kyllä vastenmielisen oloinen jätkä.
 

Breathe

Jäsen
Ryssät myöhässä jäälle.
 

Esteri

Jäsen
Pistetään vaikka tänne:
Tarkoitatko kenties tätä klippiä: 2017-05-14 Sveitsi-Suomi : Ote Marjamäen pelikirjasta - YouTube Voitettiin muuten 3-2 tuo matsi

Yes, kiitti klipistä. Laitan tämän talteen.

Matsi taidettiin voittaa, mutta vasta jatkoilla. Voitto Sveitsistä on silti oletusarvo ja menetetty piste Marjukan CV:ssä melkoinen miinus. Tosin pahin lommo maineeseen tuli siitä Ranska -sekoilusta.

EDIT: Unohdin sanoa, että kiva taas nähdä Kurkunleikkaaja-Znarokkia.
Mun silmissä pelkkä valkosipulille löyhkäävä Ryssä.
 
"Venäjän pääsarjassa"

No onhan se KHL edelleen tavallaan sitäkin, mutta huvittavaa silti kun Mertaranta ei vaan suostu sanomaan kirjainyhdistelmää KHL, vaan edelleen puhutaan Venäjän pääsarjasta.
 
Olenko epäsuomalainen, jos mulla ei ole koskaan ollut mitään Venäjää vastaan? Ainakaan lätkässä
 

ijuka

Jäsen
Kylläpä ovat hurlumheimeiningillä lähteneet molemmat joukkueet tähän otteluun. Saa nähdä kestääkö kunto ottelun loppuun asti.
 

RL1936

Jäsen
Olenko epäsuomalainen, jos mulla ei ole koskaan ollut mitään Venäjää vastaan? Ainakaan lätkässä

Samoin. Suomen ohella suosikki näistä suurista. Todella viihdyttävää taitokiekkoa turnauksesta toiseen. Jotenkin siinä on sellaista taiteellisuutta mukana mitä muilla ei ole.
 

mjr

Jäsen
Kylläpä ovat hurlumheimeiningillä lähteneet molemmat joukkueet tähän otteluun. Saa nähdä kestääkö kunto ottelun loppuun asti.

Ei ihan kiekkokontrollia! Mutta ei tämä Kanada näytä vetävän vertoja sille legendaariselle 2015 Kanadalle - loistelias joukkue.
 

ijuka

Jäsen
Samoin. Suomen ohella suosikki näistä suurista. Todella viihdyttävää taitokiekkoa turnauksesta toiseen. Jotenkin siinä on sellaista taiteellisuutta mukana mitä muilla ei ole.
Joo, Venäjää on yleensä kiva katsoa ja siksi se on yleensä mun suosikkini ollut. Mutta Kanada on kyllä tullut ryminällä suosikkilistoille varsinkin tänä vuonna kun siellä on nämä Marnerit ja kumppanit.
 
Tämäkö nyt on sitten sitä viihdyttävää kiekkoa? Hirveää koohotusta, yhteispelistä ei tietoakaan. Pelaajat ovat taitavia ja nopeita, mutta itselleni tällainen meno ei oikein koskaan ole maistunut. Kyllä Suomella edelleen on pelitapaetu aikamoinen. Kun vaan olisi varsinkin puolustuspäässä kiekollisesti varmempia ja jämäkämpiä pakkeja, ettei kaikki vastustajan kohkaaminen aiheuttaisi heti paniikkia.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös