En, pahoin pelkään että voi mennä 12 erääkin jos Kärpät nyt onnistuu yhdessä pelissä tekemään 60min aikana saman verran maalejaAikamoista. Löitkö muuten paljon HPK:n puolesta vetoa kun tuon jo varmaksi tiesit?
Ota rauhallisesti, HPK ei ollut lähellekään niin vahva mitä HIFK oli. En tiedä mikä siellä haisee, mutta ei se ainakaan pelko täältä ole.
Kyllähän siellä taas kerran perinteiseen kärppä-tyyliin jäätiin makoilemaan ja ehkä sillä saatiin tuomarien silmissä syntymään ero pienen ja ison jäähyn välillä. Jäähy oli selviö, mutta 2+10 olisi riittänyt. Kova tuomio.Ihan sama miten päin Kristof olisi ollut, kun kädet on taklatessa noin korkealla. Jäähy siitä olisi tullut joka tapauksessa. Mun pointti olikin siinä enemmän, että puusilmät vouhottaa jostain sukelteluista tuollaisen pääosuman jälkeen. Se kertoo aika paljon siitä, miten tunne sumentaa näiden sankareiden kykyä seurata itse peliä.
Kyllähän siellä taas kerran perinteiseen kärppä-tyyliin jäätiin makoilemaan ja ehkä sillä saatiin tuomarien silmissä syntymään ero pienen ja ison jäähyn välillä. Jäähy oli selviö, mutta 2+10 olisi riittänyt. Kova tuomio.
Tästä täysin samaa mieltä. Isostakaan rikkeestä ei usein tule jäähyä ilman naaman pitelyä tai makoilua ja pienestä rikkeestä puolestaan tulee, kunhan filmaa tarpeeksi röyhkeästi.JOS Kristof ei olisi pudonnut jäähän naamaansa pidellen , olisiko tuomarin käsi noussut? -Niinpä, käsi nimittäin nousi vasta kyseisen tapahtuman jälkeen. Tämä toimintamalli ei koske pelkästään tätä tilannetta, vaan on yleinen toimintatapa mikä on täysin hanurista. Jos ei tuomari näe rikettä heti, miksi se pitää sitten seurauksen perusteella jakaa kuitenkin? Mä en vaan stana ymmärrä tätä toimintatapaa
Kuullostaa tyytyväisyydeltä Junnon kirjekuorien vitosen aikaansaamaan Oranssin perässäroikkumiseen.Ota rauhallisesti, HPK ei ollut lähellekään niin vahva mitä HIFK oli. En tiedä mikä siellä haisee, mutta ei se ainakaan pelko täältä ole.
Silti herra Kultakravatti on jatkanut toista vuotta putkeen eteläisen Suomen ihon alla pysymistä. Kova juttu hei!Junno on ELÄKKEELLÄ!
Halli ei todellakaan ole mikään hornankattila, vaan läpsyttimet pauhaa.
Kyllä sitä voi yhden kietaista, toissapäivänä tutustuin minäkin oranssiin. Yhtä useamman nauttiminen menee jo vähän perverssiksiJumankeuta että tää appelsiinilonkero on muuten hyvää. Miten oon missannu tän aiemmin
Peliä et ole katsonut mutta piti tuommoista paskaa suoltaa? Ok.Peliä näkemättä ei yllätä, jos Raksilassa vihelletään Kärppien pillin mukaan. Oulun Kärpät ainoa jengi, joka on saanut jopa tuomarilinjan haluamakseen kesken finaalisarjan.
Kyllähän siellä taas kerran perinteiseen kärppä-tyyliin jäätiin makoilemaan ja ehkä sillä saatiin tuomarien silmissä syntymään ero pienen ja ison jäähyn välillä. Jäähy oli selviö, mutta 2+10 olisi riittänyt. Kova tuomio.
Eikös se ollutkaan Osala joka näitä jakelee? Koittakaahan nyt siellä etelässä päättää kuka se Kärppien sikailija on kun nimi vaihtuu useammin kun sukat.