La 20.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 57 807
  • 949

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Niin, olihan siinä kädet aika korkealla ja laitaan etäisyyttä, mutta Kristof myös itse teki tilanteesta vaarallisen kääntämällä selän. Kyllä taklattavallakin on vastuu.

Ihan sama miten päin Kristof olisi ollut, kun kädet on taklatessa noin korkealla. Jäähy siitä olisi tullut joka tapauksessa. Mun pointti olikin siinä enemmän, että puusilmät vouhottaa jostain sukelteluista tuollaisen pääosuman jälkeen. Se kertoo aika paljon siitä, miten tunne sumentaa näiden sankareiden kykyä seurata itse peliä.
 

DaHolla

Jäsen
Kärpät oli todella aneeminen ensimmäisessä erässä. Mutta onni suosii ja se pitää tietenkin käyttää hyväksi. Mutta ei hätää kunhan tuomarilinja pysyy ruodussa.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Puolueettomalla Yle Areenallakin eli puheella hengitetään HPK:n tahtiin. Alkaa vähän taas mestaruus kiinnostamaan, kun se niin ihmisiä masentais.

Joku vois laittaa vitsin Junnon kirjekuorista tai nettipankista.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olin jo vähällä tykätä tästä asiallisesta ja puolueettomasta kommentista, kunnes näin viimeisen virkkeen jolla veit pohjan muuten hienolta tekstiltäsi. Iso osa kerhon faneista ei ansaitsisi edes hopeaa tänä keväänä.
Juu, näiden mukaanhan nämä ratkeaa. Kärppien kannattajaosasta kotona, vieraissa ja täällä Jatkoajassa on niin läpeensä hienoa, että ansaitsisivat kaksi mestaruutta kaudessa!
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Ika alkaa olla Köllin tasolla tässä kommentoinnissa. Voisko tonne saada kommentaattorin, jonka ei tarvi hehkuttaa oman kylän joukkuetta?

What? Stadilaisturkulainen Lehkonen, ei aukea tämä.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Uskokaa rakkaat palstaveljet, päähän kohdistunut taklaus on automaattinen 5+20, oli kuinka kääntynyt, koukistunut tai vääntynyt tahansa. Millään muulla ei ole merkitystä kuin sillä, tuliko taklaus niskan/pään alueelle
Tosin taklaushan ei päähän kohdistunut sen näkee perssilmälläkin. Tosin laitataklaushan tuon on ja jäähyminuutit oikein.

Kristofille kyllä tsempit ettei jäänyt varsinaisesti makoilemaan. Toivottavasti kunnossa.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kyllähän tuo sellainen tilanne on missä kummatkin pelaa päin persettä. Ruokonen inasen liian kovalla vauhdilla ja Kristof kääntää itsensä hölmösti. Enemmän itse näin 2min selästä taklaaminen, mutta nää on näitä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mää en käsitä. Ihan aina näistä lentää ulos kun tuolla vauhdilla tallaa ja pää vähän retkahtaa jotenkin. Olin aivan varma, että tulee ulosajo. Osala kun olisi tuolla vauhdilla taklannut Lundellin niin se ei kävelis enää. Koskaan.

No eipä lennä aina ulos, ja valitettavasti taas se, että tuo kärppäpelaaja vetää pää alhaalla laidan vieressä, ja vielä lopuksi kääntää selän kohti taklaaja. Ihan oikeasti taklattavallekin taas joku vastuu siihen, miten tuolla kentällä suhailee. Tottakai taklaajallekin jäähy, mutta ei mitään järkeä kun pelaa noin laidan lähellä lajissa nimeltä jääkiekko, jossa taklaukset ovat sallittuja.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Urpo, teon mukaan tuomitaan eikä seuraukset.

Ois voinut taklaaja vaikka huutaa ”päähän” että Kristof ois tajunnut ottaa vastaan, nyt tuli kuolleesta kulmasta
Jäähy tuli tasan tarkkaan sen jälkeen kun neiti jäi makaamaan jäähän, katso tuomari vieressä nostaa käden vasta monta sekuntia tilanteen jälkeen
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
On kyllä ylpeä olo olla Kärppäfani kun jopa narrifanit jaksaa vuosi toisensa jälkeen tulla itkemään Kärpistä ja tuomareista ja miten se Junno nyt on niin ilkeä setä ja nyyh nyyh. Kevät on kiekkofanin parasta aikaa, ainakin jos satut olemaan Oulusta.
 

Tamin teesit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tosin taklaushan ei päähän kohdistunut sen näkee perssilmälläkin. Tosin laitataklaushan tuon on ja jäähyminuutit oikein.

Kristofille kyllä tsempit ettei jäänyt varsinaisesti makoilemaan. Toivottavasti kunnossa.

Nämä on näitä väsyneitä vaihtoehtoisia faktoja, sinä haluat nähdä ettei taklaus osunut päähän.


(kyllä se osui)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös