La 20.1.2007 Lukko - Ässät

  • 30 250
  • 200
Tila
Viestiketju on suljettu.

Luti

Jäsen
Olipa hyvä tuomari. Vain yksi virhe tuli ja mikä parasta ei lähtenyt paikkaamaan virhettään. Ammattilainen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Radek kirjoitti:
Meidän logon häpäisy on anteeksiantamatonta ja asia ei todellakaan jää tähän.


Tästä asiasta saavat tästä eteenpäin aivan muut tahot jatkaa. Asia ei todellakaan jää tähän. Kiitos.

Ei sitä teidän logoa mitenkään häpäisty. Kunhan oli muutamien lukkopelurien sitoutumisen välikappaleena 'voittopaidan' selkämyksessä. Ei puhettakaan mistään polttamisesta tai päälle kusemisesta. Ei todellakaan. Pojat vaan näyttivät, notta mille logolle pelaavat ja mille eivät.
 

Tenukeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimimerkeistä viis, mutta tuli vaan mieleeni että selaappa sellaisen porilaisen nikkarin kuin OldReinon biisi.... omalla nimimerkillä löytyy. Lienee kertovan kaiken....
psychodad kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Eikö raumalla koskaan opita, että ässäfaneille ei myytäisi lippuja. Helppo ratkaisu kiusalliseen ongelmaan. Luulisi että areena saisi valita asiakkaansa samaan tapaan kuin ravintolat.

Miten ihmeessä syytätte vastustajaa siitä että teillä on joukossa täysiä idiootteja? Katsokaa nyt herranjumala peiliin edes joskus.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Il Tempo Gigante kirjoitti:
Ei puhettakaan mistään polttamisesta tai päälle kusemisesta. Ei todellakaan. Pojat vaan näyttivät, notta mille logolle pelaavat ja mille eivät.


Ja näin vielä on käynyt oikeasti silloin kun Arto Heiskanen palasi Rauman reissultaan takaisin Ässiin. Silloin hänen Lukko-pelipaitansa revittiin ja poltettiin Ässäpelaajien toimesta Isomäen jäähallin pihalla. Eikö se sitten ole häpäisyä?
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Il Tempo Gigante kirjoitti:
Ei sitä teidän logoa mitenkään häpäisty. Kunhan oli muutamien lukkopelurien sitoutumisen välikappaleena 'voittopaidan' selkämyksessä. Ei puhettakaan mistään polttamisesta tai päälle kusemisesta. Ei todellakaan. Pojat vaan näyttivät, notta mille logolle pelaavat ja mille eivät.
Näin ulkopuolisesta näkökulmasta:

Mielestäni on hienoa, että pelaajillekkin nämä paikallispelit ovat parhaita, ja niissä on tunteet mukana.

Senhän tämä paitaepisodi osoittaa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
En nyt oikein ymmärrä tätä kohua noista paidoista. Jos Ässäpelaajat olisivat olleet kentällä samaan aikaan, silloin se olisi ylittänyt hyvän maun rajan. Viesteistä päätellen näin ei kuitenkaan ollut, joten eikö se nyt ole yksi ja vitun sama jos siellä joku "no pata" juttu on selässä ollut? Teippashan ne meiänkin jannut suippokorvan, ja laittoi padan päälle. Pahemman tästä teki vielä se, että oltiin vieraissa silloin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Wrighter kirjoitti:
Ja näin vielä on käynyt oikeasti silloin kun Arto Heiskanen palasi Rauman reissultaan takaisin Ässiin. Silloin hänen Lukko-pelipaitansa revittiin ja poltettiin Ässäpelaajien toimesta Isomäen jäähallin pihalla. Eikö se sitten ole häpäisyä?

Näin on. Tuo oli yllämainittu, oli pelipaidan häpäisyä, jos mikä. (Toisaalta, asia lienee jo vanhentunut). Mutta kuitenkin.

Tämäniltainen paitajuttu oli mielestäni poikamaista huumoria. Jos sitä ei ymmärrä, niin voivoi...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Wrighter kirjoitti:
Paitahomma oli loistava ja
hienosti suunniteltu kiitos joukkueelta omille faneille. Tällä tempauksella ei ollut tarkoitus mitenkään aliarvioida Ässien joukkuetta, eikä heidän fanejaan. Lukon joukkue odotti niin kauan, että Ässät oli menneet pukuhuoneeseen, ja vasta sen jälkeen aloittivat kiitos "puheet".
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Wrister kirjoitti:
Mauton juttu tämä paitasysteemi, ei voi muuta sanoa. En ymmärtäisi jutun ideaa, vaikka sen olisi tehnyt oma joukkueeni.

Älä välitä, et ole ainoa. Mulla on ollut yli 18 vuotta porilainen muija, eikä sekään mitään ymmärrä, oisko jotain yhteistä, tohon porilaisuuteen?

On jumalauta ihmeellistä, jollei kotijoukkue saa kiittää kannattajiaan, haluamallaan tavalla. Tuolla sitä "koppihenkeä" luodaan ja kevään peleihin valmistaudutaan. Pitääkö kaikki ottaa vittuiluna? Koitetaan nyt rauhottua, eikä aleta vääntämään tämmösestä epäolennaisesta, mikä ei edes liity otteluun. Kolmeen pisteeseen olen tyytyväinen ja yleisö määrään, muuten kaipaisin muutoksia, edes pieniä.
 

IHaD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rokulla hieno ja asiallinen postaus tuolla vähän aikaisemmin.

Paitajuttu nyt tuntuu olevan päällimmäisenä asiana ja naisiin ja lapsiin kohdistunut töniminen. Mikäli tuollaista tönimistä on tapahtunut se on tietysti tuomittavaa. Ei silti välttämättä kaikki Ässien kannattajat toimi samalla tavalla. Näitä on tavallaan turha jauhaa täällä. Poistumisruuhkassa joku (ehkä humalainenkin) ässäpaitalainen on voinut vahingossa tönäistä jotain lapsosta ja sitten tänne kirjoitetaan suu vaahdossa kuinka ässäläiset käyvät naisten ja lasten kimppuun. Sitäpaitsi olen joutunut tilanteisiin, joissa itseäni lähes puolta isompi nainen (tai vaikka samankokoinen tai pienempi) tönii ja etuilee, tasa-arvo pätee tässäkin.

Myös muut lapselliset provot puolin ja toisin voisi jättää pois. Ottakaa tuttipullonne ja menkää nyppimään pippeleitänne ja pimpsojanne johonkin toiseen hiekkalaatikkoon.

Mitä nyt olen tuosta paitajutusta täältä ymmärtänyt, niin tuohan on loistava juttu. Onko elämää kierroksen 23 jälkeen? Taulukko j23P (=jälkeen Pajuojan): Lukko 37, Tappara 35, Kärpät 32, Jokerit HIFK Ilves 31 pistettä jne. Lukolla kulkee ja niillä on nyt henki päällä ja se näkyy myös tuossa, että keksitään tuollaisia tempauksia. Toivola ehdolla gurujen joukkoon? Miettikääpä viime kautta, viimeisen Ä-L kotipelin jälkeen, pelaajilla paidat joissa etupuolella patasydän (amen) ja selässä nyljetty ketunnahka. Olisimmeko buuanneet,... me olisimme seonneet. Viime vuonna Komarov matkasi finaaleihin tappara kainalossa ja kärpännahka selässä...

Tämä on maalintekopeli joten ottelussa ja sen lopputuloksessa ei ole mitään jossiteltavaa. Jääkiekkojoukkueeseen pitää kuulua myös maalivahti, joka mielellään myös osallistuu kentällä pelitapahtumiin.

Uteliaisuudesta kysyn, että mistäs tämä Elli-nimitys tulee, Jennahan rimmaisi paljon paremmin? Mutta en nyt lähtisi vertailemaan Jesseä takavuosien Raili Raitaseen tai Anne Niinimaahan. Muistakaa, että kaveri on vasta 19v, vaikka monen mielestä on jo kokenut liigajyrä!

Näkyykös tuon ottelun maalikooste jostain, kun fucking maalikooste tuli jo varttia vaille 8 ja missasin.

Lukolla onnittelut pojoista ja tsemiä loppukauteen. Teillä on valkku, joka tietää huumasta jotain, ja voi olla, että se onnistuu vielä toisen kerran. Vähän taas kuin puskista, materiaali on parempi...
 

IHaD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Wrighter kirjoitti:
Ja näin vielä on käynyt oikeasti silloin kun Arto Heiskanen palasi Rauman reissultaan takaisin Ässiin. Silloin hänen Lukko-pelipaitansa revittiin ja poltettiin Ässäpelaajien toimesta Isomäen jäähallin pihalla. Eikö se sitten ole häpäisyä?
Ja VPK:lta löytyy näitä kusitarinoita... Meni eräätkin mestaruuskonjakit.

Veikkaanpa, että Lukko aloitti tässä uuden muoti-ilmiön ja näitä vastaavia tullaan näkemään vielä lisää, viimeistään poffseissa. Odotan innolla Ässien vastaavaa.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Minä olen ainakin heti mukana muoti-ilmiössä.

Strakan maali ei oikein saanut oikeutta tuossa nelosen maalikoosteessa, taisi paikanpäällä olla kauden komeimpia?

Jäi sellainen pelko selostuksen perusteella ja täällä olleiden muutamien peliä koskevien kirjoitusten perusteella, että voitosta huolimatta Lukon pelin täytyy tiistaiksi parantua, jotta Hurme pystytään yllättämään tarpeeksi monta kertaa.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
IHaD kirjoitti:
Veikkaanpa, että Lukko aloitti tässä uuden muoti-ilmiön ja näitä vastaavia tullaan näkemään vielä lisää, viimeistään poffseissa. Odotan innolla Ässien vastaavaa.
Minä taasen toivon ettei kukaan tälläistä enää ammattiurheilussa tekisi. Ei se minua nyt mitenkään enempää hetkauta, ihan hauska läppä olisi ollut raumalaisilta faneilta. Heiltä ei paljon voi odottaa. Sitä en vaan olisi uskonut että lukon pelaajat sen tekevät ja ovat yhtä pellejä, kuin jotkut lugun hieman yksinkertaiset fanit.

Peltosen sanoja siteeraten: Eurajoelta etelään, porukka senkuin yksinkertaistuu.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Wrighter kirjoitti:
Ja näin vielä on käynyt oikeasti silloin kun Arto Heiskanen palasi Rauman reissultaan takaisin Ässiin. Silloin hänen Lukko-pelipaitansa revittiin ja poltettiin Ässäpelaajien toimesta Isomäen jäähallin pihalla. Eikö se sitten ole häpäisyä?

Ei pidä paikkaansa, se paita on minulla.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
RaikkA kirjoitti:
Minä taasen toivon ettei kukaan tälläistä enää ammattiurheilussa tekisi. Ei se minua nyt mitenkään enempää hetkauta, ihan hauska läppä olisi ollut raumalaisilta faneilta. Heiltä ei paljon voi odottaa. Sitä en vaan olisi uskonut että lukon pelaajat sen tekevät ja ovat yhtä pellejä, kuin jotkut lugun hieman yksinkertaiset fanit.

Peltosen sanoja siteeraten: Eurajoelta etelään, porukka senkuin yksinkertaistuu.

Niin ja tuo viime vuotinen Komarovin tempaus lähteä finaaleihin Tappara kainalossa ja Kärpännahka selässä ei ollut naurettavaa ja idioottimaista? Niin lyhyt on ihmisen muisti joissain asioissa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
TosiFani kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, se paita on minulla.

Ai niin. Unohdin, ettei liigajoukkueen pelaajilla ole kuin yhdet paidat käytössä. Taitaa olla melkoisen kallis tuo sinun uniikki-kappaleesi? No tuo tarina jonka tuohon kirjoitin on lähtöisin entisen pelikaverini ja entisen valmentajani Tapio Levon suusta, joten todenperäisyyttä en epäile hetkeäkään.
 

Luti

Jäsen
RaikkA kirjoitti:
Minä taasen toivon ettei kukaan tälläistä enää ammattiurheilussa tekisi. Ei se minua nyt mitenkään enempää hetkauta, ihan hauska läppä olisi ollut raumalaisilta faneilta. Heiltä ei paljon voi odottaa. Sitä en vaan olisi uskonut että lukon pelaajat sen tekevät ja ovat yhtä pellejä, kuin jotkut lugun hieman yksinkertaiset fanit.

Peltosen sanoja siteeraten: Eurajoelta etelään, porukka senkuin yksinkertaistuu.

Eikös tämä Peltonen ole Ässien ammattilaispelaaja? Ihan hauska "läppä" häneltä?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä Lukon paita tempaus on aivan loistava!!

Näin pitää vastustajaa nöyryyttää!

Itse en ole koskaan ymmärtänyt Lukon kannattajia Porissa, "On hienoa kun joku menestyy Satakunnassa.." Jep, jep ja niin edelleen. Jos Ässät häviää, Lukon tappio lieventää tuskaa.

Toivola osaa hommansa.

Ja hei, mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?? Muistakaa nyt vaan viime kevättä kun vastustajaa nöyryytettiin kaikilla mahdollisilla tavoilla. Tosin se edellyttää aina oman joukkueen voittoa...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Wrighter kirjoitti:
Ai niin. Unohdin, ettei liigajoukkueen pelaajilla ole kuin yhdet paidat käytössä. Taitaa olla melkoisen kallis tuo sinun uniikki-kappaleesi? No tuo tarina jonka tuohon kirjoitin on lähtöisin entisen pelikaverini ja entisen valmentajani Tapio Levon suusta, joten todenperäisyyttä en epäile hetkeäkään.

Olen itse ollut samassa joukkueessa mukana.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliko muka kolmattasataa Ässä-fania paikalla? Ei uskoisi, koska ainakaan toiseen päätyyn ei koko ottelun aikana kuulunut pihaustakaan Ässä-kannustusta, jossain vaiheessa tosin olin havaitsevinani pientä käsien läpsytystä. Ei niikseen, ettäkö olisi ollut jotain infernaalista Lukko-huumaakaan katsomossa...

Mitä paitaepisodiin tulee, niin en pysty käsittämään miten "no Pata" lukkolaisen päällä on logon häpäisyä. Silkkaa faktaa tuo vaan. Häpäisy olisi ollut esim. "Pata sucks"-tyyliset paidat, jotka eivät olisikaan olleet missään nimessä hyväksyttäviä.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
IHaD kirjoitti:
Viime vuonna Komarov matkasi finaaleihin tappara kainalossa ja kärpännahka selässä...
Kovin oli tämäkin silloin hauska juttu. Kaikkihan nämä ovat mukavia juttuja niin kauan kunnes osuvat ns. omaan nilkkaan. Moniko Porilainen silloin paheksui Komarovin ja muiden tempausta. Ei yksikään, kaikki vetivät vaan irokeesiään kuntoon.
http://www.satakunnankansa.fi/kuvagalleria/img/sahkeet/8/5/857.jpg

Eikö tuo nimenomaan ollut fiksusti hoidettu Lukon pelaajilta. He odottivat että Ässien pelaajat olivat poistuneet kentältä jonka jälkeen vetivät vasta paidat päälle. Miksi pelaajat eivät saisi tarjota kannattajilleen jotain extraa omassa kotihallissaan?

Mitä taas tulee tuohon yleisön provosoimiseen, sarja-avauksessakin Kuusela meni tuulettamaan Raumalaisyleisön eteen "höristämään korviaan". Viime kohtaamisessa Toivonen ulosajettaessaan provosoi yleisöä käsimerkeillään. Tällöinhän Raumalaiskatsojilla olisi ollut oikeus räkiä Ässien pelaajia, eikö niin. Syyt olisivat sitten voitu laittaa näiden ko.pelaajien piikkiin provosoimisen vuoksi.

Tätä naisten ja lasten tönimistä on nyt jauhettu monessa paikassa. Tämänkin sivuston kuvakoosteessa näkyvät naiset ja heidän lapsensa joutuivat muutaman Ässäfanin tönimisen kohteeksi. Syynä tähänkin olivat Lukon t-paidat jäällä?
Jos nyt kuitenkin löysätään sitä pipoa ja siirretään katseet eteenpäin. Eikö tälläiset pienet mausteet tee ihan hyvää näillekin kohtaamisille?
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

TosiFani kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, se paita on minulla.

Jaa, ainakin muinaiset lehtikirjoitukset kertoivat Ässien löytäneen taisteluvireen tiettyyn Lukkopeliin repimällä Heiskasen lukkopaidan. Muistaakseni Heiskanen itse kertoi tämän, lehden ollessa välittäjänä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Il Tempo Gigante kirjoitti:
Jaa, ainakin muinaiset lehtikirjoitukset kertoivat Ässien löytäneen taisteluvireen tiettyyn Lukkopeliin repimällä Heiskasen lukkopaidan. Muistaakseni Heiskanen itse kertoi tämän, lehden ollessa välittäjänä.

Edelleen se paita on minulla.
 

IHaD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
RaikkA kirjoitti:
Minä taasen toivon ettei kukaan tälläistä enää ammattiurheilussa tekisi. Ei se minua nyt mitenkään enempää hetkauta, ihan hauska läppä olisi ollut raumalaisilta faneilta. Heiltä ei paljon voi odottaa.
Miten voit väittää, että raumalaiset fanit olisivat olleet "tyhmiä", jos olisivat pukeutuneet tuollaiseen paitaan. Omaa joukkuetta saa kannustaa kaikin tavoin ja vastustajaa mollata, siis fanit voivat sen tehdä. Paita "Turku on Suomen Rauma" ei paria turkulaista tuttua hirveästi naurattanut.
 

Wanha Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Mantti kirjoitti:
Se oli siinä sitten tämä kausi.

Tuo paita -juttu on todella mauton ja osoittaa pelaajan ymmärtämättömyyttä ja kunnioituksen puuttumista: Älä koskaan nolaa vastustajaa. Ja näillä faniasioilla ei voi leikkiä.

Sanontahan kuuluu: voit elämäs aikana rakastaa montaa eri naista, mutta vain yhtä joukkuetta!

Paitojen sanoma oli tarkoitettu vain ja ainoastaan Lukon kannattajille! Porukka joka veti paidat päälleen oli (melkein) kaikki muualta tulleita ja viestittivät uskollisuutta sinikeltaiselle ryhmälle. Patafanien käytöstä ei voi puolustaa, vain juntit heittävät roskia ja sylkevät pelaajien päälle!

Porilaisfanit eivät ole joukkueensa (tappiosta huolimatta) tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös