Radek kirjoitti:Meidän logon häpäisy on anteeksiantamatonta ja asia ei todellakaan jää tähän.
Tästä asiasta saavat tästä eteenpäin aivan muut tahot jatkaa. Asia ei todellakaan jää tähän. Kiitos.
psychodad kirjoitti:Tästä olen samaa mieltä. Eikö raumalla koskaan opita, että ässäfaneille ei myytäisi lippuja. Helppo ratkaisu kiusalliseen ongelmaan. Luulisi että areena saisi valita asiakkaansa samaan tapaan kuin ravintolat.
Miten ihmeessä syytätte vastustajaa siitä että teillä on joukossa täysiä idiootteja? Katsokaa nyt herranjumala peiliin edes joskus.
Il Tempo Gigante kirjoitti:Ei puhettakaan mistään polttamisesta tai päälle kusemisesta. Ei todellakaan. Pojat vaan näyttivät, notta mille logolle pelaavat ja mille eivät.
Näin ulkopuolisesta näkökulmasta:Il Tempo Gigante kirjoitti:Ei sitä teidän logoa mitenkään häpäisty. Kunhan oli muutamien lukkopelurien sitoutumisen välikappaleena 'voittopaidan' selkämyksessä. Ei puhettakaan mistään polttamisesta tai päälle kusemisesta. Ei todellakaan. Pojat vaan näyttivät, notta mille logolle pelaavat ja mille eivät.
Wrighter kirjoitti:Ja näin vielä on käynyt oikeasti silloin kun Arto Heiskanen palasi Rauman reissultaan takaisin Ässiin. Silloin hänen Lukko-pelipaitansa revittiin ja poltettiin Ässäpelaajien toimesta Isomäen jäähallin pihalla. Eikö se sitten ole häpäisyä?
hienosti suunniteltu kiitos joukkueelta omille faneille. Tällä tempauksella ei ollut tarkoitus mitenkään aliarvioida Ässien joukkuetta, eikä heidän fanejaan. Lukon joukkue odotti niin kauan, että Ässät oli menneet pukuhuoneeseen, ja vasta sen jälkeen aloittivat kiitos "puheet".Wrighter kirjoitti:Paitahomma oli loistava ja
Wrister kirjoitti:Mauton juttu tämä paitasysteemi, ei voi muuta sanoa. En ymmärtäisi jutun ideaa, vaikka sen olisi tehnyt oma joukkueeni.
Ja VPK:lta löytyy näitä kusitarinoita... Meni eräätkin mestaruuskonjakit.Wrighter kirjoitti:Ja näin vielä on käynyt oikeasti silloin kun Arto Heiskanen palasi Rauman reissultaan takaisin Ässiin. Silloin hänen Lukko-pelipaitansa revittiin ja poltettiin Ässäpelaajien toimesta Isomäen jäähallin pihalla. Eikö se sitten ole häpäisyä?
Minä taasen toivon ettei kukaan tälläistä enää ammattiurheilussa tekisi. Ei se minua nyt mitenkään enempää hetkauta, ihan hauska läppä olisi ollut raumalaisilta faneilta. Heiltä ei paljon voi odottaa. Sitä en vaan olisi uskonut että lukon pelaajat sen tekevät ja ovat yhtä pellejä, kuin jotkut lugun hieman yksinkertaiset fanit.IHaD kirjoitti:Veikkaanpa, että Lukko aloitti tässä uuden muoti-ilmiön ja näitä vastaavia tullaan näkemään vielä lisää, viimeistään poffseissa. Odotan innolla Ässien vastaavaa.
Wrighter kirjoitti:Ja näin vielä on käynyt oikeasti silloin kun Arto Heiskanen palasi Rauman reissultaan takaisin Ässiin. Silloin hänen Lukko-pelipaitansa revittiin ja poltettiin Ässäpelaajien toimesta Isomäen jäähallin pihalla. Eikö se sitten ole häpäisyä?
RaikkA kirjoitti:Minä taasen toivon ettei kukaan tälläistä enää ammattiurheilussa tekisi. Ei se minua nyt mitenkään enempää hetkauta, ihan hauska läppä olisi ollut raumalaisilta faneilta. Heiltä ei paljon voi odottaa. Sitä en vaan olisi uskonut että lukon pelaajat sen tekevät ja ovat yhtä pellejä, kuin jotkut lugun hieman yksinkertaiset fanit.
Peltosen sanoja siteeraten: Eurajoelta etelään, porukka senkuin yksinkertaistuu.
TosiFani kirjoitti:Ei pidä paikkaansa, se paita on minulla.
RaikkA kirjoitti:Minä taasen toivon ettei kukaan tälläistä enää ammattiurheilussa tekisi. Ei se minua nyt mitenkään enempää hetkauta, ihan hauska läppä olisi ollut raumalaisilta faneilta. Heiltä ei paljon voi odottaa. Sitä en vaan olisi uskonut että lukon pelaajat sen tekevät ja ovat yhtä pellejä, kuin jotkut lugun hieman yksinkertaiset fanit.
Peltosen sanoja siteeraten: Eurajoelta etelään, porukka senkuin yksinkertaistuu.
Wrighter kirjoitti:Ai niin. Unohdin, ettei liigajoukkueen pelaajilla ole kuin yhdet paidat käytössä. Taitaa olla melkoisen kallis tuo sinun uniikki-kappaleesi? No tuo tarina jonka tuohon kirjoitin on lähtöisin entisen pelikaverini ja entisen valmentajani Tapio Levon suusta, joten todenperäisyyttä en epäile hetkeäkään.
Kovin oli tämäkin silloin hauska juttu. Kaikkihan nämä ovat mukavia juttuja niin kauan kunnes osuvat ns. omaan nilkkaan. Moniko Porilainen silloin paheksui Komarovin ja muiden tempausta. Ei yksikään, kaikki vetivät vaan irokeesiään kuntoon.IHaD kirjoitti:Viime vuonna Komarov matkasi finaaleihin tappara kainalossa ja kärpännahka selässä...
TosiFani kirjoitti:Ei pidä paikkaansa, se paita on minulla.
Il Tempo Gigante kirjoitti:Jaa, ainakin muinaiset lehtikirjoitukset kertoivat Ässien löytäneen taisteluvireen tiettyyn Lukkopeliin repimällä Heiskasen lukkopaidan. Muistaakseni Heiskanen itse kertoi tämän, lehden ollessa välittäjänä.
Miten voit väittää, että raumalaiset fanit olisivat olleet "tyhmiä", jos olisivat pukeutuneet tuollaiseen paitaan. Omaa joukkuetta saa kannustaa kaikin tavoin ja vastustajaa mollata, siis fanit voivat sen tehdä. Paita "Turku on Suomen Rauma" ei paria turkulaista tuttua hirveästi naurattanut.RaikkA kirjoitti:Minä taasen toivon ettei kukaan tälläistä enää ammattiurheilussa tekisi. Ei se minua nyt mitenkään enempää hetkauta, ihan hauska läppä olisi ollut raumalaisilta faneilta. Heiltä ei paljon voi odottaa.
Mantti kirjoitti:Se oli siinä sitten tämä kausi.
Tuo paita -juttu on todella mauton ja osoittaa pelaajan ymmärtämättömyyttä ja kunnioituksen puuttumista: Älä koskaan nolaa vastustajaa. Ja näillä faniasioilla ei voi leikkiä.
Sanontahan kuuluu: voit elämäs aikana rakastaa montaa eri naista, mutta vain yhtä joukkuetta!