La 2.2.2008 Lukko - Ässät klo 16.00

  • 18 116
  • 124

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toisessa maalissa puolestaan huidottiin tyhjää minkä kerettiin, kolme äijää vuorollaan huitoi ohi kunnes Marjamäki onnistui kiekon maaliin sohaisemaan, kuulemma. Minun paikalleni hallin toiseen päähän oli mahdoton sanoa että oliko maalissa mutta oli kai.

Oli se maalissa ihan selvästi. Ja taisi muuten olla Siklenka (?), joka sen sinne maaliin lopulta huitoi. Vehanen oli lyömässä räpyläänsä kiekon päälle, mutta Siklenkan piti mennä säätämään kiekkoa omien pelaajien luistimiin ja taisi olla tosiaan mennä siitä Siklenkan sohaisusta suoraan Vehasen kautta maaliin. Muutenkin kauden paskin peli Siklenkalta ylivoimaisesti.

Ei kait siinä, Ässät liikkui paremmin ja loi enemmän paikkoja, joten siinä mielessä voitto oli ansaittu. Lukko taas siirteli selvissäkin vetopaikoissa kiekkoa mieheltä toiselle tai sitten kurvailtiin sen kiekon kanssa poispäin maalista.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toisessa maalissa puolestaan huidottiin tyhjää minkä kerettiin, kolme äijää vuorollaan huitoi ohi kunnes Marjamäki onnistui kiekon maaliin sohaisemaan, kuulemma. Minun paikalleni hallin toiseen päähän oli mahdoton sanoa että oliko maalissa mutta oli kai.

Maalihan tuo oli. Tosin Marjamäki ei maalia tehnyt. Mun mielestä Lehikoinen hakkasi kiekon omiin. Tapa se tuokin avata maalitilinsä liigassa.

Edit. Vai Siklenkako se maalintekijä olikin.. No, joka tapauksessa omiin meni.
 

rpeez

Jäsen
Nelosen urheilu-uutisissa näytettiin kuvaa Forsbackasta, näytti siltä ihankuin Foban jalka olisi ollut taipunut epäluonnolliseen asentoon polvesta, tai sitten silmäni ovat kierossa. Pahalta näytti jos noin todella oli käynyt.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Nelosen urheilu-uutisissa näytettiin kuvaa Forsbackasta, näytti siltä ihankuin Foban jalka olisi ollut taipunut epäluonnolliseen asentoon polvesta, tai sitten silmäni ovat kierossa. Pahalta näytti jos noin todella oli käynyt.

Jep, tuo sama pätkä löytyy myös Nelosen nettisivuilta.

Ei näkynyt itse huitaisua, mutta aika pahalta tuo Forsbackan polvi näytti. En tiedä, mutta myös minun silmääni näytti että olisi taipunut aika hurjaan asentoon!
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Jep, tuo sama pätkä löytyy myös Nelosen nettisivuilta.

Ei näkynyt itse huitaisua, mutta aika pahalta tuo Forsbackan polvi näytti. En tiedä, mutta myös minun silmääni näytti että olisi taipunut aika hurjaan asentoon!

Lyönti osui ilmeisesti hermoon ja jalka meni "veltoksi". Hallilta kuullun mukaan Foppa oli jo ottelun aikana kävellyt hallin tiloissa, joten tuskin tuo mikään vakava juttu lopulta oli.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nelosen video katsottu. Apinamainen teko, aivan ääliömäistä! Ilkeän näköinen on Foppan jalka. Saakelin saakeli, siinä meni varmasti kausi pakettiin, eikä ollut ketään kostamaan Semirille oitis tuota tekoa.

EDITTI: Jaa no, jos sittenkin toivo elää kauden jatkumisesta, mutta ei se silti tee teosta oikeutettua..
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Hallilta kuullun mukaan Foppa oli jo ottelun aikana kävellyt hallin tiloissa, joten tuskin tuo mikään vakava juttu lopulta oli.
Ensimmäiset askeleet otti jo mennessään pukukoppiin, kun pääsi seinän taakse, eikä tuomarit nähneet enää kävelyä. Sanoisin, että puhdas filmaus koko episodi.
 

Topias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Aika asiattomia kommentteja mutta suotakoon se, molemmin puolin.

Pitää sanoa että Lukko oli luokaton. Ei Lukon pelissä ollut mitään punaista lankaa, jonka mukaan peliä olisi viety. Missä ovat kaverit Saarela, Saarenheimo, Lammassaari, Viitanen. Viitanen kyllä teki maalin mutta aika yössä oli muuten. Lukon pakit järjestään aika yössä.

Ässiltä pitää nostaa esille nämä nuoret hermannit. Toivottavasti Porilaiset saavat nauttia heistä vielä vähän aikaa. Vinkki sinne Hirsimäen putiikille.

Ben-Amorin temppu oli lajissaan aivan käsittämätön. Ei tälläistä voi sallia missään lajissa. Ei edes yöpainissa Porin nakkikioskilla.

Mitä tulee maaliin niin länskärin koosteessa näkyy selvästi että kiekko kammetaan verkon perukoilta. Miksi sitä pitää videolta tarkistaa? Kysyttiinkö siinä onko mies alueella vai mitä?

Ei tuo Joensuun yritys huono ollut mutta Vehanen oli loistavasti mukana. Siinä on taas Pettri Sihvosella mietittävää kun kerkesi kaverin haukkua männä viikolla.

ai niin, kooste ottelusta löytyy täältä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ensimmäiset askeleet otti jo mennessään pukukoppiin, kun pääsi seinän taakse, eikä tuomarit nähneet enää kävelyä. Sanoisin, että puhdas filmaus koko episodi.

Kaikilla oikeus mielipiteeseen, mä sanon että hermoon osui.

Hieno voitto padalta, ja nuorisokaarti pisti jalkoihin vauhtia. Kilpeläinenkin onnistui ilmeisen hyvin?
 

patapower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät Manchester United
Hieno voitto tänään. Patajunnut tehokkaina, näiden varaan kun saataisiin jatkaa.

epäasiallinen kommentti. Jos ei mene meillä hyvin niin ei mene teilläkään heh
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Lukon pelissä ollut mitään punaista lankaa, jonka mukaan peliä olisi viety.

Ei ollut, eikä ole ollut koko kautena. Onneksi Lukko ehti syksyllä muiden joukkueiden vielä hakiessa kuvioitaan keräämään sen verran pinnoja että vielä voidaan säälipleijareista unelmoida, marraskuun maaottelutauon jälkeen Lukko on ollut sarjan kolmen huonoimman jengin joukossa paria kummaa suonenvetoa lukuunottamatta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tuli oikein itsekin oltua ensimmäistä kertaa paikalla Rauman sinällään ihan hienolla DNA-areenalla. Mites, kuuluuko sisääntuloaulassa soitellut mainio house-bändi kalustoon vai oliko vain paikalla juhlistamassa kauden viimeistä paikallispeliä??

Itse pelin voisi kait tiivistää legendaariseen fraasiin: "kiusa se on pienikin kiusa". Vaikka voitto oli Ässille sinällään merkityksetön (paitsi jumbosijalta pois pääsemisen kannalta), niin kyllä silti teki nasulia todistaa ylimielisten Rauman-miesten hymyjen hyytyvän.

Vai että peli on läpihuutojuttu.. haista Orava.. no vaikka kukkanen =P

Orman Mollis kirjoitti:
Ei näkynyt itse huitaisua, mutta aika pahalta tuo Forsbackan polvi näytti. En tiedä, mutta myös minun silmääni näytti että olisi taipunut aika hurjaan asentoon!

Kuten joku tosiaan mainitsi, tilannetta edeltäneessä aloituksessa Semirillä ja Fobballa oli kovasti asiaa toisilleen. Säälittävää että Semir päätti hoitaa asian noin, sen sijaan että olisi ottanut vastuun omasta tanssiinkutsustaan (Semir nähdäkseni oli se joka aloitteen siinä esitti). Olin aika hyvällä paikalla näkemässä tilanteen, vaikka aivan itse tapahtuma hiukan ohi menikin, mutta näytti siltä että Fobban polvi oli vain jotenkin pois sijoiltaan, eli mistään mahdottoman vakavasta ei tosiaan olisi ollut kyse..
 

A.P.Weinrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT, respect HIFK.
Tuli mieleen että kuinka saatanan paskaksi toi jälsinjyrsijä oikein Lukon saakaan...<clip> Paitsi että haista Lukko iso vittu.

Olematta hallilla ja pelkän radionäön varassa pelin suhteen, täytyy kiitellä että vierasleirissä löytyy peliin analyyttisesti suhtautuvia keskustelijoita (päinvastaisia tapauksiahan löytyy molemmista leireistä, noh, eräänlainen rikkaus kait sekin). Joka tapauksessa, kaiken surkeuden keskellä maistuvat pisteet ja eiköhän risteilijöilläkin ole mukava(mma)t risteilyfiilikset.

Joensuu, Salminen, Kemppainen jne., kunpa luottoa olisi löytynyt jo aiemmin tämän verran...No, kuten tuolla keskustelussa jo mainittiin niin onneksi edes Sakella on sopimus ensi kaudesta, toivottavasti luottoa riittää myös tuolloin.

Ugh.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kaikilla oikeus mielipiteeseen, mä sanon että hermoon osui.
En ole kommentoinut sitä missään, mihin kohtaan tarkalleen osuma tuli, mutta sen tiedän että kaveri otti askeleita molemmilla jaloilla ennenkuin pukukoppiin pääsi.
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomioita pelistä

No niin, on sitten kotiuduttu Raumalta ja seuraavia huomioita:

- Joensuu oli jäätävän hyvä.
- Ässien uusi vahvistus Korkeavuori ei muuten jäänyt mieleen paitsi kahdesta kakkosesta.
- Lukon puolustus oli hetkittäin jopa paniikissa Ässien nuorten pyörityksessä.
- Hallissa oli yllättävän vaisua, Ässäfanit pitivät meteliä enemmän kuin koko Raumalaiskatsomo.
- Tuomari (Laaksonen) tuomitsi kohtuullisen hyvin.
- Hallissa ei mahtunut kunnolla liikkumaan erätauoilla.
- Pahin laukaukset suoraan Kilpeläisen syliin.
- Alpon kommentit pelin jälkeen ihmetyttivät, taas oli joku sanonut Ässäpelaajalle rumasti ja jopa haastanut tappeluun..
Kaikenkaikkiaan erittäin mielenkiintoinen peli, kolmannessa erässä kun peli oli vajaan 2 minuutin jälkeen 2-1, ajattelin jo että tähän tämä taas meni, mutta hienosti pojat itsensä keräsivät. Ei muuta kuin erittäin hyvää laivamatkaa kaikille Patasydämille.
 
Viimeksi muokattu:

Rubicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Makeinta voitossa oli kyllä kiusa Lukolle pisteiden muodossa, joka saa vilkuilla vielä vähän taakseen, että missä se Saipa tulee. Aijai olisi makeaa, jos Saipa olisi runkosarjan lopussa pari pistettä edellä. No tuskinpa näin käy, kun Saipalla yksi peli enemmän ja kuitenkin 9 pistettä perässä. Kiusa se on pienikin kiusa sopii hyvin peliin, kuten PataJaska jo sanoikin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli oikein itsekin oltua ensimmäistä kertaa paikalla Rauman sinällään ihan hienolla DNA-areenalla. Mites, kuuluuko sisääntuloaulassa soitellut mainio house-bändi kalustoon vai oliko vain paikalla juhlistamassa kauden viimeistä paikallispeliä??

Ei se siellä aina ole. Tepsi-pelissä viikko sitten oli edellisen kerran. Viikonloppupeleissä bändi joraa, mutta ei kylläkään joka kerta.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ensimmäiset askeleet otti jo mennessään pukukoppiin, kun pääsi seinän taakse, eikä tuomarit nähneet enää kävelyä. Sanoisin, että puhdas filmaus koko episodi.

Kahdesta videosta, (Läskäri, Nelonen), katsottuna on todella hyvin filmattu jos kerran oli filmausta. Toisaalta jos semir on kopauttanut Forsbackaa jalkaan ja Forsbacka on kutakuinkin terve, niin Laaksosen tuomio oli ylimitoitettu. Katsokaa videot ja päätelkää itse.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
En ole kommentoinut sitä missään, mihin kohtaan tarkalleen osuma tuli, mutta sen tiedän että kaveri otti askeleita molemmilla jaloilla ennenkuin pukukoppiin pääsi.

Oletko montakin kertaa saanut mailasta tms. osuman ns. hermoon? Kuvailemasi "filmaus" kun myötäilee varsin hyvin juuri sitä, että näin on käynyt. Muuren Penan rangaistus on kyllä tässä valossa vähän kyseenalainen, myönnettäköön.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
En ole kommentoinut sitä missään, mihin kohtaan tarkalleen osuma tuli, mutta sen tiedän että kaveri otti askeleita molemmilla jaloilla ennenkuin pukukoppiin pääsi.

Ok, jätti kuitenkin pelin kesken. Kumma kyllä jos ei mitään sattunut, olisihan se voinut tulla seuraavaan erään jos kerran kunnossa oli?

EDIT: Pelkäsi varmaan Siklenkaa, muuta selitystä en millään keksi...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuten sanottu, mä en nähnyt koko huitomista mutta tuskaisen näköinen Forsbacka oli kun hänet talutettiin pois kaukalosta. Jos tuo ihan puhdas filmi oli niin kai hän peliin olisi palannut viimeistään toisessa erässä.

Laaksonenhan ei tuossa mitään rikettä nähnyt, vaan linjatuomarit sen bongasivat ja Tompalle kertoivat.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Oletko montakin kertaa saanut mailasta tms. osuman ns. hermoon?
Olen saanut mailasta ja kiekosta sekä jopa pallostakin tosi arkaan paikkaan, ja voi olla että osuma osui sitten hermoon, en sitä kiellä. Sen jälkeen on kyllä tuskallista käyttää jalkaa fyysiseen suoritukseen. Ja kun ajatellaan, että liigassa ei kuitenkaan kannata tulla mukaan ns. puolivaloilla, niin oli varmasti parempi, että kaveri jäi loppupelin osalta sivuun.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuskinpa Ben-Amor tarkoituksellisesti vahingoitti Forsbackaa, vaan lähinnä koputteli tanssipartnerin löytymisen toivossa. Harmi kun kävi näin, molempien pelaajien kannalta. Toporowskilta olisi voinut tahallista viikatetta vastustajaan vaikka odottaakin, mutta Semir ei ole niitä kavereita, joiden uskoisin vastustajaa vahingoittavan muuta kuin rehellisissä nyrkkihipoissa.

Videokoosteiden perusteella Lukon pakistolla oli taas avoimien ovien päivät, ja varsinkin Tähtisellä olisi ollut aikaa juoda vaikka kuppi kahvia ennen kiekon laittamista reppuun. Ässien toisessa maalissa sähläsi puolestaan Siklenka, ja kolmaskin maali johtui Siklenkan ottamasta typerästä jäähystä. Kaikki kunnia toki Ässillekin siitä, että eivät ole lopettaneet pelaamista, vaan näyttävät pelaavan hyvällä ilmeellä illasta toiseen. Vaikka pelaajamateriaali ei enää päätä huimaa, niin ilman paineita hyvällä ilmeellä pelaava nuorehko joukkue saattaa hyvinkin ottaa loppukauden aikana voittoja joukkueilta, jotka taistelevat hyvistä lähtöasetelmista pudotuspeleihin.

Mahdottomana en myöskään pidä SaiPan nousemista Lukon ohi sarjataulukossa loppukauden aikana, mutta aika epätodennäköistä se kuitenkin on. Lähinnä siksi, että tuskin SaiPakaan loppukauden aikana mihinkään voittoputkeen yltää. Lukon todennäköisesti voittavat keskinäisessä matsissa, mutta se ei vielä riitä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ihme vääntämistä täällä ihan turhasta asiasta: kukaan ei olisi saanut filmattua jalkaansa sellaiseen asentoon kuin missä Fobban jalka oli. Päivänselvää siis että jotain siinä kävi, ainakin hetkellisesti...

Piti myös sanomani, että siinä asiassa olen raumlaiste kanssa samaa mieltä, että Ässien saama rankkari oli aivan naurettava. Tasku kompastui ihan omia aikojaan Vehasen mailaan, joka yritti vain pelata kiekkoa. Eikös rankkari yleensä anneta tilanteesta jossa joku selkeästi läpiajossa, josta hänet sitten kaadetaan takaapäin..

Ja Korkeavuoresta.. noh, ihan jees. Siinähän se meni muiden joukossa. Pirun paljon sai kyllä peliaikaa, loppupuolella tuntui pelaavan melkein joka toista vaihtoa. Plus että kolmannessa erässä katkaisi hienosti yhden Lukon pahan poikittaissyötön Ässien maalin editse.. mutta mikään vauhtikone tämä mies ei kyllä ole..
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen saanut mailasta ja kiekosta sekä jopa pallostakin tosi arkaan paikkaan, ja voi olla että osuma osui sitten hermoon, en sitä kiellä. Sen jälkeen on kyllä tuskallista käyttää jalkaa fyysiseen suoritukseen. Ja kun ajatellaan, että liigassa ei kuitenkaan kannata tulla mukaan ns. puolivaloilla, niin oli varmasti parempi, että kaveri jäi loppupelin osalta sivuun.

Kyllä nyt tuntuu, että johonkin sattuu, enkä puhu nyt Forsbackasta. Voimia sinne eteläiseen provinssiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös