Muutamia satunnaisia huomioita paikanpäällä olleena:
-Petré pelasi melkein joka vaihdossa, ja hyvin pelasikin. Miksiköhän ei voitu kysyä Lukkoon, vaan otettiin Morrison?
-Morrison oli toisaalta yksi Lukon parhaista tänään, vaikka lopun "ratkaisu" oli aika mielestäni hätäilty, kiekko olisi pysynyt hallussa vähemmällä säätämisellä.
-Joensuu oli kentän kuningas, rankkarissakin oli yritystä, sanokoot muut mitä sanovat. Tuli kolmanessa erässä todettua vieressäni seisseelle herrasmiehelle, että: "V**uttaa myöntää, mutta kyllä Joensuu on tänään ollut kentän paras pelaaja." Kiekko pysyi lavassa ja yritystä oli enemmän kuin koko Lukon joukkueella.
-Viitasta joku täällä ehti "haukkua", minun silmiini Viitanen oli ainoa puolustaja tänään, joka Lukosta hoiti hommansa hyvin.
-Kuusistolle iso miinus, kyllä näki taas, että mies oli KalPassakin 7.puolustaja. No, kelpaa onneksi 10. sijalla olevan joukkueen kakkospariin ja ykkösylivoimaan!
-Alén oli Alén...
-Koposelta aika jäätävät kiemurat kolmannessa erässä omalla alueella.
-Saarelaa ei näkynyt hyvässä eikä pahassa, mitä nyt kerran heitti näyttävän syötön maalille.
-Saarenheimo meinasi tehdä "ovechkinit" pelin ollessa 2-1. Jos Peki olisi jäästä saanut maalin veivattua, lopputulos olisi saattanut olla täysin toinen.
-Kannustaminen on kahden rummun ja muutaman sadan seisomakatsomolaisen varassa (eikä pelkästään tässä pelissä); porilaiset huusivat läpi pelin lujempaa kuin muu halli. Ryhtiä kannustamiseenkin, pelasi Lukko miten vain. Hädän hetkillä erotellaan tosifanit ja selkääntaputtelijat.
Itse en jätä Lukon kannustamista tämän ottelun perusteella, enkä voi käsittää, miksi muidenkaan pitäisi. Rotat jättäköön uppoavan laivan, minä ainakin menen mukana. Sitä paitsi, kyllä säälipleijareistakin voi päästä mitalipeleihin, kunhan uskoa ja tahtoa riittää.