Ja vähän vähemmän kuuma.Toi Curry on vähän niin kuin parannettu versio Christofferista, samanlainen kuumakalle, mutta omaa paremmat taidot hyökkäyspäässä.
Ja vähän vähemmän kuuma.Toi Curry on vähän niin kuin parannettu versio Christofferista, samanlainen kuumakalle, mutta omaa paremmat taidot hyökkäyspäässä.
Totta, Curry ei ole tainnut ainakaan vielä seivästää vastustajan pelaajia.Ja vähän vähemmän kuuma.
Äläs nyt, vastahan me eilen noustiin juuri tästä tilanteesta!3-1. Jaahas, vähän erilainen käsikirjoitus tänään.
Maskia ja ohjuri. Tuurissaan nuo on, kun ei voi mitenkään ehtiä reagoimaan siihen suunnanmuutokseen.3-1... Olisi tuon kait voinut torjuakin, vaikka ohjuri tuli välissä
Jaaha… Taas pitäs nousta kahden maalin takaa. Noinkohan onnistuu?
Muuten joo, mutta meiltä puuttuu Kemellin lisäksi Brodecki, Jerry ja A. Honka.Onnistunut ennenkin. Eikös se ollut juuri Kalpaa vastaan se 1-4:stäkin nousu voittoon? A la Kemell
Tämäpä... kiekko vaa vittuun jos on yhtään pahempaa myllyä menossaMinkä helvetin takia ikinä ei voi purkaa nöyrästi pitkän vaihdon jälkeen, kun on paikka? Joka saatanan kerta käännytään omiin ja menetetään kiekko
Braden on ottanut Bolzanossa 13 peliin 20 jäähyminuuttia.Toi Curry on vähän niin kuin parannettu versio Christofferista, samanlainen kuumakalle, mutta omaa paremmat taidot hyökkäyspäässä.
Mä olin sellaisella suunnitelmalla tänään, että JYP olis tasoittanut 2-2, mutta mennään sitten vähän vaikeamman kautta.Äläs nyt, vastahan me eilen noustiin juuri tästä tilanteesta!
10 laukausta ja 3 sisään. Ei häävisti kieltämättä.Vitols nyt imuroinut yhden puukäsipakin läpiajon ja tuo kolmas maalikin näytti vähän kevyeltä.
Et vissiin muistanut jakaa tätä suunnitelmaa valmennukselle?Mä olin sellaisella suunnitelmalla tänään, että JYP olis tasoittanut 2-2, mutta mennään sitten vähän vaikeamman kautta.
Ehkä ovat jo tauolla henkisesti?Tauolle päästään ihan juuri, luulisi että joukkueessa olisi kykyä laittaa "ns" kaikki peliin, mutta aika surffailua ollut.. Ei riitä tämä vieraissa, KalPa toki pelaa ihan miehekkkäästi juuri nyt