Isoveli vs pikkuveli voi olla väsynyttä, mutta sen verran pitää siihen vielä kommentoida miksi tämä tuntuu olevan ongelma nykyään. Tämähän ihan normaalia ollut vuosikausia ja jopa Kuopiossa aiemmin hyväksyttyä ja siellä haluttu nimenomaan haastaa ja näyttää isoveljelle että kyllä Savossa ja kuopiossakin osataan, kuten olette viime vuosina vahvasti näyttäneetkin.Asia selvä tältä osin. Minulle ei tule kumminkaan tylsää vaikka satuttaisiin voittamaan kaksi seuraavaa mittelöä. Usko tai älä, mutta tuonne meidän laatikollekin mahtuu oikeinkin lunkia sakkia. Huumori ei välttämättä ole hyvää jos siitä sattuu itse huvittumaan. Minun puolesta voidaan naljailla jatkossakin, mutta tuo pikkuvelihomma on sanotaanko vaikka nyt, että aika väsynyttä. Tsemppiä kauteen!
Kyllä minä tiedän ja uskon, että teidän osiossa on lungia porukkaa. Yleisestikin savolaiset on lupsakkaa porukkaa kuten tiedät ja itsekin alunperin savolaisena tiedän hyvin, ehkä se sitten on tämä kiekko joka saa enemmän syttymään myös savolaiset pois siitä lupsakkuudesta.
Huumori on aina kuulijan tai lukijan vastuulla pitääkö hyvänä tai huonona, mutta kyllä itselle tulee myös paljon huonoa muun kirjoituksen joukkoon. Ei pahaa verta sinne suuntaan ja mielestäni naljailu on molemmin puolin ihan sallittua ja jopa suotavaa. Tsemppiä myös sinne pönttövuoren toisella puolelle kauteen, toivottavasti JYP piristyisi senverran, että playoffeihin päästäisiin ja vaikka sielläkin taas kohdattaisiin…No pelataan runkosarja ja loput keskinäiset ensin.
Pyöristymiset taitaa olla muualla ja sitten pitää rautalangalla selittää uudelleen ja syvemmin.Kiuru taisi vetää lyhyimmän tikun ja on nyt Jyppilän uusin trolli. "Vilpittömästi" onnitellaan, ja seuraavassa kappaleessa vittuillaan. Sitten ollaan pöyristyneitä, jos joku vastaa.
Mielenkiintoisia myös trollisyytökset.
Viimeksi muokattu: